HAY CHOTOS Y CHOTOS
-
@XOTO D'ALBALAT:
Soy yo el que me pico?
Per sort ací estan els teus missatges i els meus. Has deixat algunes "perles" que no tenen preu. Per la teua boca eix merda constantment. I tu eres el que me dies a mi que açò es un forum per a debatre, quan la majoria dels teus arguments son insults i descalificacions?Puedes darme algun ejemplo de insultos por favor
Por cierto ¿se puede ser del Madrid y del Choto CF? ¿que opinas del estadio compartido? Creo que te hemos preguntado por esto y te has negado a debatir, en vez de eso se repite lo mismo una y otra vez.
-
- Per vore que insultes i desqualifiques constantment només cal vore els teus missatges. No voldras que els reprodueisca tots?
- Si, se pot ser del VCF i del RMD. Es extrany? Si, ho és. M'agrada la idea de la doble militància futbolística? No, no m'agrada. Es una cosa que des de ben menut sempre criticava, però que s'ha de respectar. Ara, dissortadament, a dia de hui tu i jo no som rivals, militem en categories distintes. ¿Soc del VALENCIA CLUB DE FUTBOL i del LUD? NO. ROTUNDAMENT NO. Vull que puje a primera. Vull viure un derbi amb els seus piques, barelles dialèctiques i burles d'uns a altres. Si el meu equip no guanya la lliga, que la guanye el teu. Si us fan falta els punts per a la lliga, la champions, la uefa o per no baixar, i al VCF no li fan falta, jo me'ls deixaria guanyar. Intentaria que hi hagueren unes relacions fluides en forma de cesions de jugadors. Ara, per la mare que m'ha parit, que l'any que ve tinc ganes de jugar contra vosaltres i afonar-vos en el fang, guanyar-vos per sis millor que cinc. Ah, soc antimadridista. No vull que guanyen tampoc a Europa.
- Estadi compartit: no tindria cap inconvenient en seure a la mateixa butaca que tu. Les meues accions no han anat a parar a este consell. Son uns impresentables. Em fan vergonya i te reconec que tinc por pel futur economic del club. També tinc clar que si ens n'anem a un unic estadi tots dos clubs haurien d'obtindre el mateix benefici. Ni més ni menys.
I te demane, per favor, que te replantejes la teua opinió sobre mi. No vull enfrontament. Visite més este foro que el xoto. Ací em trove a gust. Que no te capia el menor dubte de que hi han intervencions que me molesten (totes aquelles que impliquen insults i generalitzacions). No em molesta un escut de l'O.M. o del Karlsruher. Coses com eixes son bones, sanes i m'agraden (m'encantava aquella del pinguins a on un li pegava un cartxot a l'altre que era xoto). Que vols, que deixe de ser del VCF per culpa de Canal 9, del seu consell, de les institucions polítiques, d'algun borrego que puga haver?
Tio, de debó. No soc un hipòcrita. Senzillament soc un xoto i punt.
-
@Pinpin:
Entonces tu solo tienes amigos del Levante, porque en tu ciudad solo hay gentuza y cinicos,la suerte que tienes es que no todo el mundo es tan radical como tu si no eso seria un caos, porque te voy a decir una cosa mi abuelo es del levante, mi padre del Valencia y mi abuelo se alegra de que el valencia gane la liga y mi padre se alegra de el levante el año que viene juege contra el valencia de tu a tu y a mi me pasa exactamente igual, lo que esta claro es que tanto en el Valencia como en cualquier equipo del mundo siempre tendra seguidores radicales, un saludo.
No ets l´'unic, el meu pare (qepd) i els meus germans son xotos a mort, el meu iaio i jo granotes. Encara hi han classes.
Com a persones, com a ciutatans, per mi no hi ha cap resentiment i puc ser tan amic d'un xoto com d'un granota, peró com a xotos vos dessitje lo pitjor. A VORE SI ET QUEDA CLAR ché. Que sembla q sou mes cabuts q l'hostia collons. Jo no soc un feixite com vosatros amb els madrilenys.
-
-
Ni insulto ni descalifico constantemente ni tampoco esporadicamente , solo te he pedido una muestra, una sola muestra y no me la has dado.
-
Dices que no compartes la doble militancia, y que eres antimadridista y que no quieres que ganen ni en Europa ¿por? Espero que entiendas que yo tampoco comparto la doble militancia, que soy antichoto y que no quiera que ganen ni en el futbolín como decian por ahí.
-
Sobre el tema del estadio compartido, dices:
"no tindria cap inconvenient en seure a la mateixa butaca que tu."
Gracias por la deferencia, claro que solo faltaba. Pero a lo que yo iba es que pareces olvidar quien necesita ese estadio y quien NO LO NECESITA y por qué las instituciones van a construirlo. -
No tengo nada personal contra tí, solo me meto contigo porque eres choto, nada mas.
-
"Que vols, que deixe de ser del VCF per culpa de Canal 9, del seu consell, de les institucions polítiques, d'algun borrego que puga haver? "
Tu mismo. Si el Levante fuera como el Choto CF o como el Madrid te puedo asegurar que dejaría de ser del Levante ¿que harias si fueras del Madrid?
Un saludo i
¡¡¡ PUTO VCF !!!
¡¡ MESTALLA DEMOLICIÓ !!
-
-
@XOTO D'ALBALAT:
- Per vore que insultes i desqualifiques constantment només cal vore els teus missatges. No voldras que els reprodueisca tots?
- Si, se pot ser del VCF i del RMD. Es extrany? Si, ho és. M'agrada la idea de la doble militància futbolística? No, no m'agrada. Es una cosa que des de ben menut sempre criticava, però que s'ha de respectar. Ara, dissortadament, a dia de hui tu i jo no som rivals, militem en categories distintes. ¿Soc del VALENCIA CLUB DE FUTBOL i del LUD? NO. ROTUNDAMENT NO. Vull que puje a primera. Vull viure un derbi amb els seus piques, barelles dialèctiques i burles d'uns a altres. Si el meu equip no guanya la lliga, que la guanye el teu. Si us fan falta els punts per a la lliga, la champions, la uefa o per no baixar, i al VCF no li fan falta, jo me'ls deixaria guanyar. Intentaria que hi hagueren unes relacions fluides en forma de cesions de jugadors. Ara, per la mare que m'ha parit, que l'any que ve tinc ganes de jugar contra vosaltres i afonar-vos en el fang, guanyar-vos per sis millor que cinc. Ah, soc antimadridista. No vull que guanyen tampoc a Europa.
- Estadi compartit: no tindria cap inconvenient en seure a la mateixa butaca que tu. Les meues accions no han anat a parar a este consell. Son uns impresentables. Em fan vergonya i te reconec que tinc por pel futur economic del club. També tinc clar que si ens n'anem a un unic estadi tots dos clubs haurien d'obtindre el mateix benefici. Ni més ni menys.
I te demane, per favor, que te replantejes la teua opinió sobre mi. No vull enfrontament. Visite més este foro que el xoto. Ací em trove a gust. Que no te capia el menor dubte de que hi han intervencions que me molesten (totes aquelles que impliquen insults i generalitzacions). No em molesta un escut de l'O.M. o del Karlsruher. Coses com eixes son bones, sanes i m'agraden (m'encantava aquella del pinguins a on un li pegava un cartxot a l'altre que era xoto). Que vols, que deixe de ser del VCF per culpa de Canal 9, del seu consell, de les institucions polítiques, d'algun borrego que puga haver?
Tio, de debó. No soc un hipòcrita. Senzillament soc un xoto i punt.
Pense igual que tu però canviant els noms de VCF per Llevant UE, totalment d'acord, amb dues excepcions a) No m'agradaria l'estadi compartit. b) No visite el foroche més que el meu fòrum.
Salut Xoto d'Albalat i en primera ens veurem (i putejarem, je,je)
-
de vegades veig massa extremisme per aci…...........
jejejejejejejejeje si es que sou la llet en pols, tios!!!
-
Con respecto a este post he de decir que también hay chotas y chotas.
-
"Solo me meto contigo porque eres choto"….
Me suena a que un Skin diga a un negro: Sólo te voy a dar una paliza porque eres negro.JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
A MAMARLA JEJEJEJE
VISCA LA RIVALITAT(NO CONFONDRE AMB VIOLÈNCIA) ESPORTIVA
SINO DE QUE PARLARÍEM ALS BARS, INSTITUTS, TREBALLS, ETC?
EN LO QUE MOLA QUAN EL TEU EQUIP GUANYA A L'ETERN RIVAL...
SALUTACIONS.............................Por cierto, aclarar mi mensaje ya que por estos lugares hay gente demasiado cortita. Quería decir que me gusta la rivalidad, el pique, sin confundir con violencia, claro está. Conozco a mucha gente del Levante, pero del Levante de verdad no como otros que son lobos con piel de cordero y son gente de puta madre. Su defecto? quye odian al Valencia, pero en fin que vamos a hacerle. En este mundo nadie es perfecto
-
@Irreductible Cabanyalero:
Su defecto? quye odian al Valencia, pero en fin que vamos a hacerle. En este mundo nadie es perfecto
Tu le tienes cariño al Madrid y al Depor?
Por lo que veo en tu avatar no mucho....
Venga coincido contigo Rivalitat si Violencia no
-
Yeee Ramón, ¿como te lo has montado para hacer una foto del retrete de Susana tio? XDDDD
-
@Levante1909:
Yeee Ramón, ¿como te lo has montado para hacer una foto del retrete de Susana tio? XDDDD
jejeje
-
@Irreductible Cabanyalero:
"Solo me meto contigo porque eres choto"….
Me suena a que un Skin diga a un negro: Sólo te voy a dar una paliza porque eres negro.¿?
Afirmo que eres tonto (no es racismo) es que lo pienso y por eso me meto contigo y te llamo tonto. No es tan dificil de entender, bueno igual para ti si. Por cierto ¿por qué crees que los chotos se meten con el Madrid?
-
Anti, tu sempre fent amics
-
@Cullerot:
Anti, tu sempre fent amics
Ya, "lamento" no ser como "Fresita" y querer la concordia "Flower Power" con los chotos.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Fonseca, si no recorde malament digueres que jo era el "lagarto" bueno de V, versió xota. Doncs preparat perque l'any que ve, quan estigueu a primera, me transformaré en Freddy Kruguer.
Home, si que vaig dir que el "lagarto" bo de "V" eres tu, pero ho vaig dir en el bon sentit, no pense que te moleste . Tampoc pensaba que t´hi convertires en Fredy Kruger, tan sols puntualitzaba que el verdader lagarto si que es va convertir i no pense que es puga repetir l´historia .