Presentació i Giovani dos Santos
-
Em presento com a nou usuari d'aquest forum, he de dir que ja era any que trobes un forum on es pugui parlar en català o valencià… o com creieu correcte dirli.
Em presento em dic David i visc a Barcelona, soc seguidor del Barça i he de dir que la meva passió no es pel futbol sinó per les joves promeses... un d'ells per exemple es Giovani dos Santos, desitjo fermement que tingui la oportunitat que es mereix aquest any a can Barça i pugui ficar gols com aquest...
Felicitats per aquest portal y forum als seus creadors y usuaris. Bon treball. Stay Blaugrana
-
Si ets un seguidor de joves promeses,crec kel nostre ekip es el mes adecuat per a tu. Fixat y fes un seguiment especial a Viqueira,Tomassi,Castedo i l´ultim descobriment de la pedrera: Arvelazde!!!!!!!!!!
-
home, no li diguis això, que va a pensar que tenim muntat un asil, en lloc d'un club de futbol
-
xDDDD, molt bó…
He de dir que no conec massa la cantera de Llevant pero, en cas de que hi hagués cap jugador interessant de cara al futur, estaria encantat de que m'ho diguessiu.
-
no entiendo mucho Valenciano.. jeje
-
@Shadakian:
xDDDD, molt bó…
He de dir que no conec massa la cantera de Llevant pero, en cas de que hi hagués cap jugador interessant de cara al futur, estaria encantat de que m'ho diguessiu.
Tranquil, compte amb això. Et direm el que vagi sortint
-
@Rana Baileys:
@Shadakian:
xDDDD, molt bó…
Tranquil, compte amb això. Et direm el que vagi sortint