Per als nostres veïns
-
un català en la seua casa arrencant el paper de les parets, ve el seu amic i li pregunta: -què, de remodelacions? i contesta el català: - no, de mudança.
–---
Qui va posar la moda dels vaquers trencats?
Els catalans per a no comprar-los nous.
Això és un pare de família català que li diu al seu fill Jordi "camina nen, baixa a demanar-li un martell al veí que hem de clavar un clau".
D'això que torna Jordi....
-"Papa diu que no ens deixa el martell".
-"Que dius?"
-Diu que es gasta i no ens ho deixa.
-Camina fill, cal veure que poca humanitat existeix en aquest veïnatge, porta'm el nostre martell.
Un català que li ha promès a la seua filla un viatge en avioneta com regal de natalici...negociant amb el pilot:
-
Quant em cobra per fer una passejada d'una hora?
-
Quaranta mil peles.
-
Uf, això és molta pasta. I si solament és mitja hora?
-
Per mitja hora, vint mil.
-
Fotre, vint mil, no té gens mes barat?
-
Doncs miri, podem fer un tracte. Si vostè es puja a l'avioneta i és capaç d'estar completament callat durant tot el vol, no li cobro un duro.
-
Això está fet.
Allà es pugen els tres i el pilot venja a fer cabrioles, rínxols, caigudes en picat, l'avió de cap per amunt, de cap per avall... i el català, mut.
Per fi es cansa el pilot i aterra:
-
Escolti, em té vostè sorprès. Miri que vaig fer coses perilloses amb l'avioneta i vostè no va pronunciar ni una paraula!
-
Si vol que li digui la veritat, vaig estar a punt de cridar quan va caure la nena...
Un català en el seu llit de mort murmura:
-
Rebeca, Rebeca... On estàs, esposa benvolguda?
-
Aquí estic, espòs meu... al costat teu.
-
I el meu fill Josep... On està?
-
Aquí estic, pare... al costat teu.
-
I la meua filla Leyla... On està?
-
-
I el meu fill Jaume... On està?
-
-
I llavors... Qui collons està atenent el negoci?
Arriba el petit català panteixant i suant on el papà i li diu orgullós:
-Papà, papà, feliciti'm!!... Em vaig venir caminant darrere del bus, m'estalviï 1 Euro del passatge!
-Però quin brut! Si t'haguessis vingut darrere d'un taxi t'estalvies 10!
Bon dia. Vinc a sol·licitar un crèdit.
Encantat d'atendre-li, Don Jordi. Vegem... Quina quantitat sol·licita?
1 Euro.Com? Per favor, Don Jordi, no és necessari sol·licitar un crèdit per aquesta quantitat. Pugues vostè retirar-lo de qualsevol dels seus comptes. L'hi trec del seu compte corrent o de la seua libreta estalvi?
He dit que vull que se'm concedeixi un crèdit per 1 EURO! Si no m'ho concedeixen, cancel·lo el compte, la llibreta, el fons d'inversions i em vaig a altre banc, collons!
Oh no, Don Jordi, per favor! no em malinterprete.
. Per descomptat, no tenim cap inconvenient en concedir-li el seu crèdit, faltaria més. Bé, quin termini desitja?Un mes.
Un mes? Bé, com és un termini curt li aplicarem un interès d'un 10% i per ser vostè un dels nostres millors clients, ho deixarem en un 5% Li convé?
Molt bé. Com garantia, vull deixar el Mercedes.
El Mercedes?
Don Jordi! Per aquesta quantitat no és necessari que ens deixi una garantia. A més, tractant-se de vostè sobra qualsevol garantia!He dit que vull deixar de garantia el Mercedes
Si no m'ho accepten, cancel·lo el compte, la llibreta, el fons d'inversions i em vaig a altre banc, cony!Oh, no, no, Don Jordi! Per favor! Acceptem de bon tros agrado la seua garantia, clar que si. Pot deixar-lo en el pàrquing de l'oficina. Ara, no té més que signar aquí... Això és, molt bé Don Jordi... Moltes gràcies i a la seua disposició, fins aviat.
Do Jordi arriba a casa i es dirigeix exultant a la seua dona:
Montse! Ja ens podem anar de vacances! Vaig trobar pàrquing vigilat per al Mercès durant un mes! I per solo 1,05 Euros!!
Un pobre empleat s'acosta a l'oficina del seu cap català i li diu:
Disculpi senyor gerent... però fa sis mesos que no no em paguen
Està disculpat, García.
A un català li van robar la seva targeta de crèdit i un amic li pregunta:
Ja has cancel·lat la targeta?- No, no l'he cancel·lat perquè el lladre està gastant menys que la meua esposa.
Això és un català que esta escoltant la ràdio i decideix acudir a una cridada d'auxili per a un home que ha tingut un accident, i que necessita un donant de sang.
L'home que necessitava la transfusió és un andalús, que agraït per salvar-li la vida, li regala un mas al català. El català tot content posa tots els dies la ràdio esperant que es torni a necessitar altra transfusió de sang i que sigui el mateix andalús, com així ocorre...
L'andalús, de nou agraït, li regala un cotxe SEAT 600. El català torna a demanar que l'andalús tingui un accident i així torna a ocórrer, però aquesta vegada, el regal que li dóna l'andalús per salvar-li de nou la vida és un encenedor bic.
El català llavors li diu:Primer em regales un mas, després un SEAT 600, i ara un encenedor Que s'ha d'això?
És que ja tinc sang catalana!
Està un català en la seua casa i li dóna un atac cardíac, ho munten en la llitera, ho pugen en l'ambulància i el metge li diu al seu ajudant:
Posi-li la mascarilla!!
I diu el català:
No per favor, posin-me la més baratilla!!
Què fa un català si es troba una tireta?
Es fa un cort per a aprofitar-la.
Amb tot l'afecte del món. I love you Catalunya
-
-
jajajaja q mal estas ranita, pero bueno… me has hecho reir
-
Està un català en la seua casa i li dóna un atac cardíac, ho munten en la llitera, ho pugen en l'ambulància i el metge li diu al seu ajudant:
Posi-li la mascarilla!!
I diu el català:
No per favor, posin-me la més baratilla!!
-
Buenísimos jojojo
-
Ahi va otro de catalufos XD
Esto es un catalan que va por la calle y se encuentra a un amigo y el amigo le pregunta.
-Oye, que tal tu mujer? mejor?
-Que va, al final, se quedo ciega y sorda.
-Joder tio, y que has hecho?
-Pues dar rapidamente de baja la luz y el telefono.
-
como se invento el hilo de cobrE?
dos catalanes estirando una peseta
-
@tommasi15:
como se invento el hilo de cobrE?
dos catalanes estirando una peseta
tened cuidado….que aqui hay mucha gente que se siente catalan.
Pero si fui yo quien abrí el post. El sentido del humor que no falte nunca.