Algù podria aclarirme una cosa ?
-
Perdorneume si m'enganye , jo creia que aquest forum era perquè cadascun donara la seua opinió respecte als temes que ens interessen a tots del nostre club ,ara si l'assumpte consisteix en desqualificacions dels uns contra els altres , esments de barri de familiars que no se que tenen a veure en aquesta història , de comentaris feridors , que no es respecti qualsevol tipus de opinió , de bàndols que tan aficionats som els valencians a etiquetar-nos en bàndols , rogaria que algú m'ho aclarira , perquè si és aixi , no m'interessa lo mes minim seguir en aquest fòrum. Gràcies a tots i al que m'ho puga aclarir .
MACHO LLEVANT
-
Perdorneume si m'enganye , jo creia que aquest forum era perquè cadascun donara la seua opinió respecte als temes que ens interessen a tots del nostre club ,ara si l'assumpte consisteix en desqualificacions dels uns contra els altres , esments de barri de familiars que no se que tenen a veure en aquesta història , de comentaris feridors , que no es respecti qualsevol tipus de opinió , de bàndols que tan aficionats som els valencians a etiquetar-nos en bàndols , rogaria que algú m'ho aclarira , perquè si és aixi , no m'interessa lo mes minim seguir en aquest fòrum. Gràcies a tots i al que m'ho puga aclarir .
MACHO LLEVANT
Mira t'ho aclariré. Ací la gent s'ha pasat com quan el franqisme dècades de pau i seguretat sense dir ni pruna del senyor Villarroel i ara, qualsevol que, desitjant el millor pel nostre club, gose dir alguna cosa crítica amb qui vol entrar a comprar el club és automàticament acusat de altra traició. Efectivament açò és un fòrum de debat i jo pense que, fora dels partits que guanyem sis a zero, s'ha de tolerar que no estigam tot el dia amb el lolololo, fent de forofos acrítics i fent tot el dia "la ola" a qualsevol que diu que vol entrar. El primer dia jo me n'alegre, el segon també, però si u porta un mes posant excuses i allargant un termini per comprar el club, com a mínim, es podrà fer una crítica? Dit açò, tant de bo compre i vaja tot molt bé, però reivindique el dret a discrepar. Entre d'altres coses perquè d'ací uns anys si Carmona resultara un desastre, cosa que no vull ni pensar, els mateixos que hui fan de teloners ultres sense admetre una mínima discrepància sobre la forma de portar les coses, serien els més anticarmones del món i ens donarien lliçons a la resta. Salutacions.
-
Estoy de acuerdo en lo que dices, lo que pasa es que no hay que descalificar al personal, para decirlo. A mi me pasa lo mismo, a día de hoy no me fio de esta gente, porque no me han demostrado ser serios, pero por eso no empiezo a decir que los que si se fian son tal o cual…
-
@HombreQ:
Estoy de acuerdo en lo que dices, lo que pasa es que no hay que descalificar al personal, para decirlo. A mi me pasa lo mismo, a día de hoy no me fio de esta gente, porque no me han demostrado ser serios, pero por eso no empiezo a decir que los que si se fian son tal o cual…
Invito a quién quiera a repasar mis intervenciones en los pots. Sólo he contestado con expresiones del tipo hermandad de carmonianos y otras cuando a la mínima, cuatro o cinco nicks de por aquí, saltan a la yugular a acusar de ser palmeros de villarroel o cosas peores a todo aquel, sea periodista, forero o carpintero, que expresa dudas como las tuyas.