Es la meva impressió o ens hem vingut tots a baix ?
-
La veritat és que tinc la lleugera impresió que hem llançat la tovallola tots , i em refereixo que encara que és cert que duc poc temps en aquest fòrum a mesura que passen els dias les opinions , dubtes ,preguntes ,comentaris de tots nosaltres són cada vegada mes escasses i espaioses en temps , és a dir al principi d'entrar jo , no sé fara un mes mes o menys ,cada mitja hora s'aportaven un grapat de comentaris , informacions mes o menys veridicas , ara hi ha moments que en hora i mitjana ningú diu res ,ningú comenta res. Se que caminem orfes de notícies actualitzades i de primera mà , però en la meva modesta opinió , crec que deuriem ser mes optimistes tots i donar per fet que el club se salva , que si mor ja arribà el moment ,però ara encara que malferit està viu. Per tant considere que deureiem centrar-mos en temes esportius com altes ,baixes , possibilitats dels nostres rivals , etc…. No se solament pretenc sumar , perquè com decia Van Gal , siempre positifo , nunca negatifo , i per que creo que l'optimisme duu al triomf
MACHO LLEVANT
-
Lo que pasa es que antes…había alguien que casi a diario nos traía "noticias frescas" que luego se cumplian o no pero era lo que estaba sucediendo en ese momento.
Eso lo hemos perdido esta semana.Aparte de eso, al no tener información y ver que los dias pasan...tb nos venimos abajo como tú dices. Esto solo lo levantará la intervención judicial de los próximos dias o el anuncio a lo largo de esta tarde de la venta...de la hora de la venta para mañana...si es q al final la hay...
-
Tienes razon, en una hora nadie hemos dicho nada, cada vez estamos mas hundidos, por lo menos yo, esto me está afectando demasiado y es que el levante es como alguien de mi famila, es mi familia, despues de escuchar a martinez puig me he venido abajo, si es que no lo estaba ya.Decir, por resumir lo que ha comnetado, que alguien deberia decir algo, tanto mutismo por parte de todos nos deja mas dudas. tb comentar que en ese ratito que han hablado con el. han dicho que esta tarde habrá un comunicado conjunto, club- grupo inversor, mediante EFE y daran a conocer el dia de la firma, por supuesto el club no tenia conocimineto de dicho comunicado.
En fin es lo que hay, tendremos que seguir esperando.ANIMO GRANOTAS, lo necesitamos.
-
Ja ho se Kahn vaig ser un dels primers que lamenti l'absència de Ayats , però mira per la raó que sigui no està , personalment crec que ha decidit prendre unes vacances ,perquè encara que no ho conec personalment ho segueixo des de fa temps i no em dóna la impresió que siga una persona ,que per una ficada de pota d'uns pocs , castigui a tots els que depenem de la seva informació perquè és l'única que posseïm. Però l'ara com ara no està i no per això hem de chapar la paradeta , que no hi ha notícies? , doncs parlem de somnis , que el somiar és debades i solament depèn de nosaltres mateixos.
MACHO LLEVANT
-
esta tarde habrá un comunicado conjunto, club- grupo inversor, mediante EFE y daran a conocer el dia de la firma, por supuesto el club no tenia conocimineto de dicho comunicado.
Si eso es así…es 1 gran noticia...DAR A CONOCER EL DIA DE LA FIRMA...que presuntamente tendría q ser mañana...
-
Decir que no se confia ni en Carmona, en este foro es como mentar la bicha. Yo creo que el espectro de Villarroel es capaz de hacerse dueño de Carmona o de quien se tercie. Necesitamos un exorcista (para la aficion y para Carmona)