I els altres jugadors?
-
estem parlant de iñaki descarga, que esta clar que eu a fet falat, i que per a mi personalment ma disat molt despagat, no meu aguera esparat mai i pasar de ser un idol…a ser uno mes pero... uqe pasa en els altres jugadors? peruqe per el que recorde, en eixa plantilla estaven jugadors molt volguts per nosaltres com alexis, salva ballesta,gustavo reggi... que pasa en tots ells?
-
son uns fills de putes
-
@granota roscna!:
estem parlant de iñaki descarga, que esta clar que eu a fet falat, i que per a mi personalment ma disat molt despagat, no meu aguera esparat mai i pasar de ser un idol…a ser uno mes pero... uqe pasa en els altres jugadors? peruqe per el que recorde, en eixa plantilla estaven jugadors molt volguts per nosaltres com alexis, salva ballesta,gustavo reggi... que pasa en tots ells?
pues claro que nos acordamos de los otros pero iñaki que era el mas querido y el mas insignia es el que mas ha calado
-
ja, es el que jo dic que lo de iñaki fa mal peruqe era un idol, pero per a mi alexis i reggi tambe eren molt especials. no se.. me quedat molt despagat en tots ells, perque de robert, riga, ettien pues meu espere tot pero de els uqe te e dit no meu esperava…