Som valencians ??
-
@3rxico3u:
http://va.levanteud.com/noticias/levante7695.html
La versió en valencià de la pàgina web estarà temporalment inactiva
19:09h - 15 desembre, 2008El Levante UD informa que des de demà dimarts fins al pròxim dia 24 la versió en valencià de la pàgina web estarà inactiva per reformes tècniques, per la qual cosa demana disculpes als visitants de la mencionada versió per les molèsties que puga ocasionar.
jo soc un dels que la solen visitar en valencià, aquesta notisia em sona a escusa barata, segur que el que tradusca la web, estara de vacances o de baixa, o qu finalment , supriman esta secció, com va pasar fa anys amb el foro, i recentment amb la version en angles.
per aixo dic, que si som valencians, perque maltraten tant la nostra llegua
pd. perfavor no discuiu sobre valencia i català es una discusio que cansa
pd2, no feu molt de cas del meu valencià granaí
-
yo kreo q deberia estar en castellano, valenciano e ingles.
-
Yo no
-
La versió en valencià quasi mai estava actualitzada. Jo sempre entrava en ella però al final em vaig cansar i ho feia directament en la de castellà.
És trist que els valencianoparlants sempre sigam els valencians de segona quan som realment els valencians de primera, perquè som els que mantenim viva la llengua. Passa igual amb el lema del logo del centenari, alguns forers encara no veuen del perquè ha de ser en valencià. Perquè la fal·làcia del bilingüisme ja no se la creu ningú. Els bilingües som els valencianoparlants, els castellanoparlant en la seua majoria són monolingües, puix son ells els que no dominen el valencià, per contra nosaltres si dominem el castellà.
Al final es qüestó d'actituds, i ni el nostre club ni la gran majoria de la societat valenciana està pel tema de l'ús de la llengua pròpia. A aquest pas l'única diferència entre Palència i València serà una lletra al seu nom. Puix tan castellanes seran una com l'altra…
-
Yo una vez entre en vvalenciano i en vez de poner Llevant Unio esportiva ponian levante unió deportiva o algo así.
La verdad es q podia estar mejor dicha version pork habra muchos granotas q sean valencianoparlantes