Excelente artículo en EL PAIS de Enric González
-
Me parece importante que una persona como Enric González, a la que leen miles de españolitos y algunos cuantos extranjeros, nos dé cancha. Tiene credibilidad y además este artículo nos limpia la imagen nefasta que hemos dado en los últimos quince años.
-
Com que hi ha alguns que continuen amb el maniqueista discurs del bon i el mal granota volia afegir alguns comentaris:
1r Jo no he criticat el fons de l'article perquè simplement està molt acertat, de fet la comparació del Llevant i el Torino m'ha agradat molt. Fins i tot semple és millor que parlen d'algú (encara que siga malament -que tampoc és el cas-) que no que se l'ignore, i més a nivell estatal on encara som uns desconeguts (ara una miqueta menys gràcies al nostre recent pas per màxima categoria).
2n Els errors són fins a cert punt normals i se'ls pot deixar passar, però no està de més informar-se una miqueta abans d'escriure certes coses en un diari que diu tenir tants lectors i prestigi. Parlar d'oïdes és poc rigorós i més encara en la professió periodística.
FORÇA LLEVANT! …i forza Toro!
-
Blaugranota: els pecadets d'aquest article són venials. Pijor és llegir en algun periòdic de hui que anem a tenir un himne nou, quan el que vaig dir és que tindríem un "Himne del Centenari". No és lo mateix. I el pecadet és d'un mitjà local present a la reunió del SAM.
-
Es un honor que un periodista como Enric González escriba y, sobre todo, se identifique con nosotros. Ayer obligué a leer el artículo a mis compañeros futboleros de Castellón y les maticé los errores de documentación. Les gustó mucho y conocieron un perfil del Levante que desconocían.