LOS EXILIAOS LLEGAREMOS JUNTOS…
-
Visto y considerando las coincidencias de la vida, y la gran amistad que me une a mi con Danny (ganota exiliao) hemos decidido que lo mejor será que lleguemos juntos a Valencia.
¿Por qué?
1º Para no molestar a nadie que se tenga que llegar a MAdrid a buscarnos.
2º POruqe llegamos los dos el viernes a la mañana, y nos ha gustado la idea de como somos los dos exiliaos y tal, llegar juntos sería "la leche".Por ello, si alguno quiere poner algun lugar para recibirnos, solo que avise… Y organizamos.
Un beso
Y Alla Vamooooooooooooos!
LEVANTEEEEEEEE ESPERANOOOOOOOOOOOOOOS!!
-
Bueno, Bueno, Bueno!!!
Pues si…....... resulta que Virginia llega un poquito mas temprano que yo a Barajas, con lo que salio la idea de ir juntos a valencia en coche. Yo tenia previsto conducir desde Madrid hasta valencia, pero es mejor hacerlo con compania, ya que despues de tantas horas de avion.... estare medio muerto para conducir.
Que mejor idea que ir juntos para Valencia?
Pues eso......... como ha dicho Vir...... como es viernes, igual se podria montar algo........ yo por lo menos, tengo seguro que voy a salir como un loco alli en valencia...... jejejeejejejejejejejeje. ( si es que uno es cabanyalero y golfo, al fin y al cabo)
Se admiten ideas/sugerencias y demas.
-
A vore. Hora d'arribada a la Avd. del Cid?. Anireu directament a la Generalitat o passareu primer per l'ajuntment.
Bé no sé, jo supose que després d'un viatge tan llarg estareu cansats, però, si us pot l'il·lusió al cansanci podríem quedar (aquells que vullguen a les taquillas del Ciutat de València) per donar-vos la benvinguda i pendre una (o dos) cerveses, i se'n aneu enseguida a descansar i agafar forces pel cap de setmana de festa ¡¡¡.
-
@Xavier:
A vore. Hora d'arribada a la Avd. del Cid?. Anireu directament a la Generalitat o passareu primer per l'ajuntment.
Bé no sé, jo supose que després d'un viatge tan llarg estareu cansats, però, si us pot l'il·lusió al cansanci podríem quedar (aquells que vullguen a les taquillas del Ciutat de València) per donar-vos la benvinguda i pendre una (o dos) cerveses, i se'n aneu enseguida a descansar i agafar forces pel cap de setmana de festa ¡¡¡.Xavier…...... anem a veure:
Jo intentare descansar a l'avio (que em tirare vora dotze hores volant) per a estar "fresquito" quan arribe a madrid........ despres conduire (amb la companyia de virginia) fins a Valencia.... Una vegada en "territori comantxe" el dormir sera el de menys, nano...... hem de cel.lebrar tot el que es puga... i dormir.. .quan puga i "fer-ho" quan... dic.. SI EM DEIXEN.
Ara aixo de les cervesses.... et prenc la paraula..... jo em faig dues cervessetes fresquetes amb tu com a que a mi em diuen Danny.
-
DOOOOOOOORMIIIR??????''
PERO QUE ES ESOOOOOOOOOOO????
GENERALMENTE CASI QUE NO DUERMO, Y ALLÁ,MENOS QUE MENOS…
-
Querida amiga me alegra que puedas volver a estar con nosotros. Espero que disfrutes de lo lindo y también poderte saludar antes de tu regreso a Córdoba. Un beso, Toni.
-
si pasas por la av del cid llenaremos el puente por ti
hora por fi y lugar yo quiero ir
-
Cabanyalero, cabró que tens mes perill que El Coyote amb dioptries.
Virginia, mucho cuidado con este!!
-
Grauero!! cabro…. que jo soc "bon xic" i no faig res dolent, tio!!
Virginia no ha de patir per res, home, es queda en bones mans (les meves) jejejejejejee
Grauero...... ja tens preparada la calvorota per a que et done un bessot a la calva???? - JO VULL UN BESSOT A LA CALVA DEL TIO GRAU.
A veure si quedem per a sopar, per a dinar o per a bessar-te la calva, tros de xoto negre.