Dubte que tinc sobre la web oficial
-
@SALILLAS 9:
Per quin motiu seguixen possant Levante U.D. en la versió en valencià de la web? En canvi si que he vist possar Elx CF, o la paraula "llevantinista" per a referir-se a l'equip o a un jugador. També possen de tant en tant al marcador del Ciutat de València Llevant UE o per megafonia també ho diuen, però per què a la web en verssió en valencià no?
Esque fa mal a la vista que estiga tot escrit en valencià i possen Levante UD. És com si en la versío en castellà possaren "El conjunto rana" en compte de "El conjunto granota", no vos pareix?És que el nom de l'equip és LEVANTE UD.
Altra cosa és que vulgam valencianitzar-lo posant-li LLevant; però no ho és, sino LEVANTE UD. Del mateix mode que no és correcte posar UD Levante, sino LEVANTE UD.
De tota manera, a mi no me molesta gens dir-li Llevant, ja que a casa així ho fem i no tenim cap problema, puix tots a ma casa som valenciàparlants; però tampoc és necessari fer polèmica on no hi ha que fer-ne. No et pareix?
Un abraç amic llevantiniste.
-
@SALILLAS 9:
Per quin motiu seguixen possant Levante U.D. en la versió en valencià de la web? En canvi si que he vist possar Elx CF, o la paraula "llevantinista" per a referir-se a l'equip o a un jugador. També possen de tant en tant al marcador del Ciutat de València Llevant UE o per megafonia també ho diuen, però per què a la web en verssió en valencià no?
Esque fa mal a la vista que estiga tot escrit en valencià i possen Levante UD. És com si en la versío en castellà possaren "El conjunto rana" en compte de "El conjunto granota", no vos pareix?És que el nom de l'equip és LEVANTE UD.
Altra cosa és que vulgam valencianitzar-lo posant-li LLevant; però no ho és, sino LEVANTE UD. Del mateix mode que no és correcte posar UD Levante, sino LEVANTE UD.
De tota manera, a mi no me molesta gens dir-li Llevant, ja que a casa així ho fem i no tenim cap problema, puix tots a ma casa som valenciàparlants; però tampoc és necessari fer polèmica on no hi ha que fer-ne. No et pareix?
Un abraç amic llevantiniste.
No és polemica, sino que no costa res fer les coses bé. Ja va sent hora de que cooficialitzen el nom en valencià, que fins i tot a la megafonia i al marcador possen Llevant.
Salutacions a tu també
-
I "Avant Llevant" y no "Amunt Llevant". Ese va a ser nuestro eslogan del Centenario cuando lo presentemos.
Hace meses hice sondeos: "LLevante U.E." o "Llevant U.D." Lo correcto siguiendo el valenciano oficial es U.E. y lo mayoritariamente aceptado entre la afición.
-
I "Avant Llevant" y no "Amunt Llevant". Ese va a ser nuestro eslogan del Centenario cuando lo presentemos.
Hace meses hice sondeos: "LLevante U.E." o "Llevant U.D." Lo correcto siguiendo el valenciano oficial es U.E. y lo mayoritariamente aceptado entre la afición.m'agrada que l'eslogan siga en valencià
-
yo te puedo dar una explicacion mas logica, si os dais cuenta el titulo no esta escrito en la cabecera, sino que pertenece a la imagen, supongo que esa imagen formara parte de la plantilla web, y por eso no se puede cambiar.
-
yo te puedo dar una explicacion mas logica, si os dais cuenta el titulo no esta escrito en la cabecera, sino que pertenece a la imagen, supongo que esa imagen formara parte de la plantilla web, y por eso no se puede cambiar.
Amic, jo em referisc al text de les noticies, en totes posen Levante U.D. en la versió en valencià, i dic jo que no costaria res possar Llevant U.E.
Salut
-
Hace meses hice sondeos: "LLevante U.E." o "Llevant U.D." Lo correcto siguiendo el valenciano oficial es U.E. y lo mayoritariamente aceptado entre la afición.M'agrada això d'Avant Llevant!
-
Lorant, una pregunta, ¿no seria mes correcte dir "Endavant Llevant"? Als eslogans de diversos partits politics (tots colors i tendencies) sempre diuen "endavant".
-
Deurien canviar l´escut també.
-
Deurien canviar l´escut també.
No. El nombre del equipo es y ha sido Levante UD. Otra cosa es que como aficionados valencianos "valencianicemos" el nombre, pero el nombre es Levante UD.
-
Lorant, una pregunta, ¿no seria mes correcte dir "Endavant Llevant"? Als eslogans de diversos partits politics (tots colors i tendencies) sempre diuen "endavant".
M'agrada més Endavant, si senyor, Avant tampoc està mal
-
-
se dice MACHO LEVANTE UD ni endavant ni nada de eso
-
se dice MACHO LEVANTE UD ni endavant ni nada de eso
Bueno, a diferencia de otros equipos, nuestro grito de guerra "oficial", es decir, el Macho levante no está muy extendido y cada uno tira más pra el que más le gusta. Força llevant, amunt llevant, endavant llevant, macho llevant, sempre llevant…
-