LETRA DEL HIMNO DEL CENTENARIO
-
Pues la verdad… he visto letras más afortunadas.
-
Habrá que escucharlo, pero sin menospreciar al autor, de momento la letra no me dice mucho
-
Jo tampoc vaig a criticar a l'autor perque segur que l'ha fet amb sentiment i sobretot en la llengua del poble (això al Llevant sempre és possitiu perque no es que es prodiguen massa les manifestacions oficials en valencià), però també la trobe una miqueta descafeinada.
Hi haurà que sentir-la primer abans de fer una critica amb més coneixement de causa. Lliure també havera fet una bona canço centenaria oficial, encara que la cantara un altre.
-
Esperem.nos a sentir-la, a mi la lletra me pareix plena de sentiment.
-
Acepto las críticas. Gracias. Ya contaba con que no iba a gustar. Por desgracia, somos así, como dice el himno.
¿Qué sería la letra de El Arrebato sin su música?
-
@SALILLAS 9:
Jo tampoc vaig a criticar a l'autor perque segur que l'ha fet amb sentiment i sobretot en la llengua del poble (això al Llevant sempre és possitiu perque no es que es prodiguen massa les manifestacions oficials en valencià), però també la trobe una miqueta descafeinada.
Hi haurà que sentir-la primer abans de fer una critica amb més coneixement de causa. Lliure també havera fet una bona canço centenaria oficial, encara que la cantara un altre.I l'ha feta. I estarà al CD, tranquil. Però estem davant un himne, cal tenir-lo en compte.
-
Acepto las críticas. Gracias. Ya contaba con que no iba a gustar. Por desgracia, somos así, como dice el himno.
Jo m'espere a sentir-la varies voltes abans de fer una critica més o menys possitiva. De moment la lletra m'agrada més del que podria esperar.
-
Gràcies, Salillas9.
És que has de llegir-la bé: record al naixement del club, autoironia del que ens ha passat i cóm som, y ànim cap a un futur. Són els tres vèrtex de l'himne.
Esperava que comentareu aquests aspectes.
-
¿Qué sería la letra de El Arrebato sin su música?yo creo que habra mucha gente que le guste,con eso te deberias quedar
-
fromero: gracias. Yo creo que hay que leerla pensando en que es un himno para todos que debe reflejar pasado, presente y futuro.
-
fromero: gracias. Yo creo que hay que leerla pensando en que es un himno para todos que debe reflejar pasado, presente y futuro.
para mi lo importante mas que el mensaje que contiene es lo que representa y sin ninguna duda que esta hecho con el corazon granota,con eso me vale,saludos
-
La lletra m'agrada. És un reflex del que som.
Ara cal esperar la música.
-
Me parece en principio buena por tres detalles:
1º Esta hecha con sentimiento GRANOTA
2º Dice mas o menos nuestra historia y de eso se trata
3º Quien desinteresadamente hace las cosas por MI Levante U.D., tendrá siempre mi beneplácito, no es lo mismo hacer que deshacer.
P.D. Para enjuiciarla con mas elementos y criterio, esperemos a escucharla CON MÚSICA Y VARIAS VECES.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Habrá que escucharla….
Leídas las canciones puede no parecerse en nada a cómo son cantadas.
-
¿quàn podrem sentir l´himne?
-
Ami la lletra m'ha enamorat més encara del Llevant eh.. Però encara falta la musica, el ritme, la veu que fa moltísim..
-
doncs a mi m´agradat i molt. Felicitats
-
Gràcies: tres parts ben diferents. Història, autoironia (gràcies D. Joaquín Sabina, perquè obrires el camí a la modernitat dels himnes futbolístics), i sentiment d'unió dels llevantinistes.
Cadascú que es quede amb la part que més li agrade.