La noca bicefàlia granota
-
Carlos Ayats torna a fer diana en la descripció de la nova cúpula llevanyinista. S'endevinen dos Llevants, el de Quico, amb el suport de les necessàries institucions, i el del SAM, amb perfil garantista. El millor de tot, la conclusió final de l'article. Som pocs, però bons. Entre tots no hem de sacrificar-nos, que ja hem passat prou de calvari.
www.linformatiu.com/nc/esports/detalle/ ... -bicefalo/
-
Estic impacient per saber quina entitat bancària donarà el prèstec al club. A l'article s'apunten tres entitats: Bancaixa, Caixa Penedès i Banc de València. Tenint en compte que Bancaixa és el principal accionista del Banc de València (38,40% de les accions), al final la cosa es redueix a dos, Bancaixa i Caixa Penedès.
Fa alguns dies apareixia una entrevista a Quico Catalán on afirmava que seria una entitat valenciana la que donaria el prèstec, jo vaig pensar que podria ser la CAM, perquè no confie per a res en Bancaixa. Una vegada la CAM no apareix a la llista, ja no sé que pensar.
Caixa Penedès acaba de iniciar negociacions amb Caixa Laietana per fusionar-se i després de la fusió passarà a ser la novena entitat bancària de l'Estat, a estes altures i després del recolzament nul que hem tingut fins ara de les entitats valencianes, la veritat que jo enviava a mamar-la (com deia Maradona) a Bancaixa i apostaria per Caixa Penedès. De fet si s'ha interessat per la situació del Llevant i apareix a la llista ja és un punt al seu favor.
-
Está claro,ya me he expresado.Prefiero a Jose Luis Lopez como presidente.Es una forma de ser mas plural.
Al final parece que el SAM junto a los administradores concursales,mas la labor de Quico estan encauzando bien el asunto.Ojalá sea así.
Pero parece que Caixa Penedés puede ser la entidad bancaria.Es la que paga actualmente los sueldos.No hay que mirar si son valencianas o no,hay que ver la mejor opción.