Busque canço
-
Bones.
¿Algu de vosatres sap de quin artiste es la canço que apareix en el video de la web d`Anthony Blake, anunciant el seu espectacul "Mas cerca"?
Se que es un tema dels anys 1970-1980 aproximadament.http://www.anthonyblake.com/home.htm
Moltes gracies!
-
En el mobil que em vaig comprar venia un programeta de reconeixement de cançons, el que passa es que me dona error cuan entre a la pagina i no puc vore el video, cuan funcione la pagina li passe el programeta i si reconeix la cançó te la dic.
-
@capitan trueno:
En el mobil que em vaig comprar venia un programeta de reconeixement de cançons, el que passa es que me dona error cuan entre a la pagina i no puc vore el video, cuan funcione la pagina li passe el programeta i si reconeix la cançó te la dic.
Moltes gracies de bestreta.
-
ja tinc resposta mestre.
l'aparatet em diu aixó
L'artista li diuen "YANNI" i la cançó es diu "ACROYALI / STANDING IN MOTION"
Aci la tens al Youtube, el tio pareix un estil Luis Cobos
Ara, també et dic que ni tinc mobil nou ni te cap programeta, si-no que tot açó ha sigut producte de la teua imaginació
-
Moltissimes gracies. Portava desde 2005 buscant este tema pero no hi havia manera. El trobi en el video de tots els gols de Mexic 1986 realisat per TVE, llavors vaig deduir que era un tema d
abans d
eixe any.
Mon pare va dir-me que era de Jean Michel Jarre, pero per mes que vaig buscar no la vaig trobar en la seua discografia.Si, vaig estar en l
espectacul d
Anthony Blake la semana passada i va sonar tambe al final de lacte; encara que m
agrada mes la versio curta del tema mes que la de concert:A mi personalment junt a Jarre em pareixen autentics mestres i mes en estos temps que en tant de fem musical, a molts nos dona per mirar -o sentir millor dit- al passat.
En fi, te dec una consumicio. Quan vaja al Ciutat ya t`envie un privat i te dic qui soc (encara que Castillo ya ho sap molt be, jaja)
Moltes gracieeeeeeeeeeeeees! (i vixquen els telefons d`ultima generacio!!!)
-
jejejeje, et prenc la paraula de la consumició i ja li preguntaré a castillo qui eres, jejejeje.
La veritat es que este tio no l'avia sentit mai, al Jarre si i m'agrada, tot i encara que jo soc mes de Mike Oldfield.
El programeta en cuestió li diuen "Shazam" i ja m'ha trobat varies cançons que anava buscant, crec que per a alguns models de Nokia també está
-
@capitan trueno:
jejejeje, et prenc la paraula de la consumició i ja li preguntaré a castillo qui eres, jejejeje.
La veritat es que este tio no l'avia sentit mai, al Jarre si i m'agrada, tot i encara que jo soc mes de Mike Oldfield.
El programeta en cuestió li diuen "Shazam" i ja m'ha trobat varies cançons que anava buscant, crec que per a alguns models de Nokia també está
El problema es que ya no soc soci i enguany no he anat a cap partit, pero tu tranquil que anire a algun abans de que acabe la temporada i te dic algo.
El mobil no l`ultilise casi per a atres coses que no siga tocar i que em toquen, de totes maneres anire a vore si hi ha algun programa paregut per a pc.Gracies i ya t`avise.