Logo de la copa de la República en las camisetas 2010-11
-
yo no lo llevaría, como bien habeis dicho, nos puede perjudicar llevarlo.
al desgraciao inutil de villar mejor no tentarle…..
-
Pues no sé qué mal puede hacer eso. Me parece una gran idea.
Hay alguna ley que lo prohiba?
-
ya pero por desgracia, lo que manda en la federacion no es la ley, es villar….
-
Para hacer presión y que todos vean que hemos conseguido una copa aunque no nos la reconozcan…
... Primera es un buen escaparate para cosas de este estilo
quieres bajar antes de empezar???
pues ya esta. dejemonos de estas cosas, que si, son imporantes, pero no veo necesario bajar antes de empezar.
-
Me parece genial pues es nuestra y la tenemos que reivindicar o Villar es de los de "antes".
Si no le gusta que arreeeeee
-
Siempre he pensado que la solución sería llegar a la final de la copa del rey y ganarla, para q todo el mundo sepa que tenemos 2.
Sí, bueno, ya sé, utópico, pero y qué!
-
a mi me encantaría, pero la sombra de Villar es muy larga en la federación
-
Siempre he pensado que la solución sería llegar a la final de la copa del rey y ganarla, para q todo el mundo sepa que tenemos 2.
Sí, bueno, ya sé, utópico, pero y qué!
No es tan utópico. El Recreativo llegó a una final hace pocos años y ya ves tu el equipazo que tenían. Quedaron penúltimos y a Segunda.
Yo también lo llevaría, pero lo que dicen es verdad. Villar nos mandaría a Segunda como hizo en la 04/05. ¿Que aún no nos hemos dado cuenta que la Federación es lo más parecido a una mafia?
-
Jo simplement posaria una estrella damunt de l'escut els partits de Copa, com fan els equips que tenen alguna. El Sevilla en els partits de Copa du 3 estrelles damunt del seu escut, i ara durà 4.
-
@Mitxi:
Jo simplement posaria una estrella damunt de l'escut els partits de Copa, com fan els equips que tenen alguna. El Sevilla en els partits de Copa du 3 estrelles damunt del seu escut, i ara durà 4.
aixo m'agrada mes
-
De hacer algo, no estaría mal una reivindicación conjunta con Athletic y Barça, a quienes les deben también una Copa y una liga.
-
@Mitxi:
Pues no se m´havia ocorregut però sona be.
Jo si que ficaria darrere en el coll, on ara estàn els escuts de Gimnástico i Levante una silueta de la copa en alguna llegenda. O si no el any següent que es quan es complixen 75 anys del triomf.I Syme, jo sempre he sigut partidari d´aixó però tant barça com athletic mai han demostrat massa interés (el nostre club tampoc es de veres) però hem de recordar que en una votació a favor del reconeixement d´aquesta copa nostra, barça i athletic votaren en contra, com la resta, menys el Vila-real i no se si també el valència que s´abstingueren. Barça i Athletic son dos dels club que més tenen que agrair-li a la RFEF en època del capo Villar.
-
Pues no lo entiendo, porque el Athletic salió en la final de Copa con una camiseta reivindicando la copa de 1902.
-
Yo vería mejor salir para la foto de la alineación que se hacen antes de jugar en los partidos de copa del rey con una camiseta encima estilo "Ánimo Gorka" o "Un gol por la educación" pero reivindicando el reconocimiento de la Copa del 37. Tipo: "Copa del 37, reconeixement ja!"
-
Pues no lo entiendo, porque el Athletic salió en la final de Copa con una camiseta reivindicando la copa de 1902.
La diferencia es que el presidente de la Federación no es del Levante y sí del Athletic. Cualquier cosa que haga el Levante va a estar mal vista, todo lo contrario que lo que haga el Athletic.
-
Yo vería mejor salir para la foto de la alineación que se hacen antes de jugar en los partidos de copa del rey con una camiseta encima estilo "Ánimo Gorka" o "Un gol por la educación" pero reivindicando el reconocimiento de la Copa del 37. Tipo: "Copa del 37, reconeixement ja!"
totalmente de acuerdo COPA DE 37 no poner ni republica ni monarquía porque es darle un cariz politico ; y me parece una idea fenomenal , no nos pueden hacer nada salvo enterarse que tenemos una copa que no la quieren reconocer
-
totalmente de acuerdo COPA DE 37 no poner ni republica ni monarquía porque es darle un cariz politico ; y me parece una idea fenomenal , no nos pueden hacer nada salvo enterarse que tenemos una copa que no la quieren reconocer
El nom de la copa és "Copa de la Espanya lliure", però bé es pot resumir en "Copa del 37"
-
Continue pensant que la idea de l'estrella damunt de l'escut als partits de Copa és millor idea.
-
Pues yo si que pondria un logo, en el pecho a la derecha, dejando luanvi al centro y el escudo del club a la izquierda. Algo asi como un circulo con el dibujo de la copa dentro y fuera del circulo que pusiera 1937.
Y tambien pondria un cartelon cuando salen los jugadores y se hacen la foto antes del partido en el que pongan reivindicaciones de la copa.
-
@Mitxi:
Continue pensant que la idea de l'estrella damunt de l'escut als partits de Copa és millor idea.
A Alemanya va haver un antecedent d'un cas semblant al nostre fa uns anys. Mai s'han reconegut els campionats de lliga de l'antiga RDA (Alemanya de l'Est) per part de la federació alemanya de futbol i el Berliner FC Dynamo (l'antic Dynamo de Berlin) va decidir posar-se unilateralment l'any 2004 les estrelles dels campionats guanyats durant la RDA dalt de l'escut com van fer els que havien guanyat algun campionat a la RFA que si en tenien dret (1 estrella per cada 3 campionats de lliga guanyats) però va passar que la federació els va obligar a traure-se'ls i al final es van decidir per un altre model diferent per tal de no renunciar del tot (una estrella amb un 10 dins per cadascún del campionats guanyats). Tot i això no estic tant segur de que siga una bona idea perquè a hores d'ara ja no porten cap estrella (no sé si al final els han obligat a no dur-ne cap), però es veu que els ha perjudicat més que altra cosa…
-
es nuestro titulo mas importante,no se porke no lo debemos llevar,al ke no le guste ke no mire
-
@Mitxi:
A Alemanya va haver un antecedent d'un cas semblant al nostre fa uns anys. Mai s'han reconegut els campionats de lliga de l'antiga RDA (Alemanya de l'Est) per part de la federació alemanya de futbol i el Berliner FC Dynamo (l'antic Dynamo de Berlin) va decidir posar-se unilateralment l'any 2004 les estrelles dels campionats guanyats durant la RDA dalt de l'escut com van fer els que havien guanyat algun campionat a la RFA que si en tenien dret (1 estrella per cada 3 campionats de lliga guanyats) però va passar que la federació els va obligar a traure-se'ls i al final es van decidir per un altre model diferent per tal de no renunciar del tot (una estrella amb un 10 dins per cadascún del campionats guanyats). Tot i això no estic tant segur de que siga una bona idea perquè a hores d'ara ja no porten cap estrella (no sé si al final els han obligat a no dur-ne cap), però es veu que els ha perjudicat més que altra cosa…
Ja, però ací el tema de les estrelles no és un "dret" com a altres països, de fet no està regulat, el Sevilla posa les estrelles per què Del Nido vol, no per altra cosa, la RFEF no et pot dir res per dur una estrella en la samarreta.