Pedro Villarroel.
-
Jo crec que no estigué bé no deixar-lo parlar. És un home que no és un professional contractat pel Llevant UE que hui està ací, i demà està besant l'escut d'un altre club. Quan al Llevant li tallaven l'aigua, i el llum (tingúe fins i tot que demanar el camp a altres clubs per entrenar per manca d'aigua), en eixe moment que ningú no volia saber res del Llevant i a la vora de la mort, aparequé PV. I començà a fer-se càrrec de tot. Hui podem gaudir d'un ascens que per nosaltres era un somni, i ell, i molt ha colaborat a vore fet realitat el meu somni.
Sabeu que des que el fitxaren estic a mort amb Preciado, he fet quantitat d'spams de "Preciado Crack" i ho sabeu, per què crec que és un home honrat, treballador, del poble, lluny d'altre tipus d'entrenadors "figuretes" i vull amb tot el meu cor que es quede. És l'entrenador amb el qui més m'identificat des que seguisc al Llevant.
Perdoneu, però malgrat totes les crítiques que li he fet a PV en el passat (quan se ratllava i tal) he de reconèixer que ell ha forjat el Llevant de hui. Qui si no ha dut a Antonio Blasco, a Preciado, a Rivera, a etc, etc?. Deixem-li un marge de confiança, tal vegada s'equivoque, però la situació crec que no ha de ser incompatible, hem de reconeixer el que ha fet Pedro Villarroel i el que ha fet Preciado i crec que no és incompatible.
Jo el diumenge aplaudiré a rabiar a Pedro Villarroel, i cridaré fins quedarme afònic per demanar que Preciado es quede.
Malgrat tot, el cap em diu que el millor es que Preciado se'n vaja, tal i com està la situació ell ix aclamat i per la porta gran, si en primera es girara la truita, no durava ni 3 setmanes i tots embroncats, afició, consell i entrenador.
Us ho dic per què hui tranquilament he recordat altres llàgrimes de molts Llevantinistes, no les de l'ascens de Xerés, no, si no aquelles que ens queien quan llegint la premsa veien que el nostre club podia desapareixer.
Perdoneu el totxo, sobretot tu Lanzarote.
Salut.
-
…..Completamente de acuerdo. ¿Soc Jo?¿D'acord amb Xavier? sí
-
Puc estar d'acord amb tu en moltes de les coses que dius, però el tindre diners no dona llicencia per a rés.
Pense que PV està millor en segona fila malgrat que a ell no li agrade.
I a més a més s'ha de tindre educació, i al balcó de l'Ajuntament havia de haver deixat que parlara en primer lloc Antonio Blasco.
D'acord que ha fet molt pel Llevant (també ha tret profit d'això: 700 "quilos" per Fernando Sales i Jesús, 200 per Lauren, 1000 per Vicente …), però li agrada massa figurar i no sap perdonar.
I en este cas, haja passat lo que haja passat amb Manolo Preciado, el té que oblidar, i té l'obligació de renovar-lo dons això es el que vol l'afició.
-
Estoy de acuerdo, a mi me dió muy mal rollo que le cortasen. Creo que hay que pedir la renovación de PReciado, pero este señor ha sido y es muy importante para el Levante, y en el momento más importante, se le ha hecho callar.
Yo creo que habría que haberle dejado hablar y, haber animado a todos.
-
TOTALMENTE DE ACUERDO.
GRACIAS VILLAROEL !!!!!!!!!!!
-
estoy de acuerdo ke se le tenia ke dejar ablar pero tenia ke aver sido mas corto y claro el iscurso porque por lo poko ke ablo parecia ke aun estabamos en la basilica!!!
de todas formas gracias villaroel por lo que a exo por el ekipo!!!!!!força llevant!!!!!
-
Villarroel és el primer responsable de la privilegiada situació actual del Llevant.
Jo no el conec de res ni sé res de la seua vida, i ja m'imagine que no és perfecte, com no ho som ningú de nosaltres, però per aquests moments que estem tenint la sort de viure, li done les gràcies, i espere que el proper diumenge els seguidors sapiem demostrar-li el nostre reconeixement, independentment de si continua o no Preciado.
-
AMUNT VILLARROEL
El Levante no sería lo que es sin él. Villarroel lo ha dado todo, gracias a él no desapareció al club y gracias a él volvemos a la división de honor del futbol español.
-
yo estaba y creo que nadie le corto a mala fe, solo cuando empezo a hablar le recordamos una cosa
…............................ Preciado quedate ….............................
-
VILLARROEL = CRACK pero….......................
PRECIADO QUEDATE
-
Yo creo que lanzarote tiene razón. No se le cortó a mala fé. Yo canté lo de preciado quedate y no lo hice con la intención de que PV se callara la boca.
Lamento que él se lo haya tomado así, si es q se lo ha tomado asi…
-
Yo creo que lanzarote tiene razón. No se le cortó a mala fé. Yo canté lo de preciado quedate y no lo hice con la intención de que PV se callara la boca.
Lamento que él se lo haya tomado así, si es q se lo ha tomado asi…preciado kedate??? eres el mismo khan???? jejejejej
sin acritud
-
yo estaba y creo que nadie le corto a mala fe, solo cuando empezo a hablar le recordamos una cosa
…............................ Preciado quedate
….............................[/quo
TIENES RAZON NADIE LO CORTO, SOLO SE LE RECORDO LA RENOVACION DE PRECIADO
-
YO TAMBIEN ME QUIERO UNIR AL AGRADECIMIENTO HACIA PEDRO VILLAROEL, GRAN TRABAJO DURANTE MUCHOS AÑOS QUE HAN TENIDO SUS FRUTOS.
PERO TAMBIEN ESTOY CON MANUEL PRECIADO A MUERTE