Hilo del Valencia CF
-
Ojalá Emery se vaya pronto del Valencia…como buen antivalencianista que soy me encantaría ver como tiráis a un gran entrenador que saca un gran partido de una plantilla que año tras año desvalijan mientras solo recibe críticas.
-
@Sentiment:
Es en honor a la verdad.
¿ EN HONOR A QUÉ ?
-
No sé porqué se quejan tanto los xotos, aún van terceros, son como Paquirrín…
[attachment=0:37ijzvu0]image001.png[/attachment:37ijzvu0]
-
El jueves que viene viendo el panorama tenemos un partido complicado,pero jugamos en fallas que a mi al menos me trae unos recuerdos bonitos en Europa.
http://www.dailymotion.com/video/xcmqaf_werder-bremen-v-valencia_sport?start=8#from=embediframe
-
Emery no deberia comer los buñuelos en el VCF.
esta grandiosa comunidad no merece tanta ofensa deportiva.saludos
ahora mismo el Valencia no puede aspirar a otra cosa que no sea quedar tercero en Liga y ganar la Europa League
lo que debe hacer emery es estudiar psicologia, no entiendo como pueden relajarse tanto en los segundos tiempos. si sigue asi nos va a costar el tercer puesto
-
[attachment=0:1a0k24ih]image001.png[/attachment:1a0k24ih]
Utilizar la imagen de un discapacitado para atacar o hacer burla me parece la peor bajeza que puede un ser humano alcanzar, y tu: Miguel granota lo has hecho,
saludos
-
[attachment=0:2xrkqmlz]image001.png[/attachment:2xrkqmlz]
Utilizar la imagen de un discapacitado para atacar o hacer burla me parece la peor bajeza que puede un ser humano alcanzar, y tu: Miguel granota lo has hecho,
saludos
-
[attachment=0:7tbgmw7g]image001.png[/attachment:7tbgmw7g]
Molt bó. Una imatge val més que no mil paraules.
-
Tras el sorteo el VCF teoricamente cerca de la semifinal que de darse podria emparejarlo con el at madrid,dificil papeleta pero podriamos devolversela…...
saludos
-
La tenemos a nuestro alcance. Debemos lucharla hasta el final, pocas veces se presentará una Europa League tan "asequible" como esta. Los equipos mas fuertes somos los tres españoles que quedamos en la competición, el resto de equipos estan muy por debajo del Valencia.
-
Repasito al equipo de moda y tres goles dedicados a los detractores de soldado
saludos
-
Repasito al equipo de moda y tres goles dedicados a los detractores de soldado
saludos
esos "retractores" darian un brazo suyo para poder tenerlo en su equipo …
-
la verdad es que está en un momento muy bueno aunque hay que matizar que de los tres goles uno fue de penalty y otro un pasa del defensa regalado que le deja solo delante del portero. Puede ser la alternativa de Villa para el mundial , si continua así aunque yo sigo prefiriendo a Torres a pesar de que haya tardado tanto en encontrar puerta . LLorente , Soldado o Torres. Creéis que Del Bosque se llevará a los tres?
-
Cuanto xoto, por dios!
-
@rana baileys:
Cuanto xoto, por dios!
¡Y CUANTO YOMUS!
-
Venga xotos, salid de vuestro escondite, ¡¡¡yo os invoco !!!!
-
@Fonseca 5:
Venga xotos, salid de vuestro escondite, ¡¡¡yo os invoco !!!!
http://es.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/index.html
Usted disculpe el retraso,pero estaba haciendo numeros engorrosos y cabe la posibilidad de que si nos clasificaramos para la Champions fueramos cabeza de serie.
Lo cual desde luego invita a la reflexion ,¿si en estos ultimos 5 años hemos conseguido estar en esta posicion de privilegio en Europa mientras hemos tenido una crisis brutal a partir de ahora con el club saneado que podemos esperar del futuro?
-
Ahora solo falta Huracán-boy y predicciones Filemón "solo acertamos el color del salchichón"
-
@rana baileys:
Cuanto xoto, por dios!
¡Y CUANTO YOMUS!
Això què és? Els xotos van a decorar els seients de la xotera amb els colors del colectiu gay!!! Així m'agrada, que isqueu de l'armari.
-
@rana baileys:
Cuanto xoto, por dios!
¡Y CUANTO YOMUS!
Això què és? Els xotos van a decorar els seients de la xotera amb els colors del colectiu gay!!! Així m'agrada, que isqueu de l'armari.
-
¿Los colores del colectivo gay son el rojo, amarilo y verde? No estoy muy puesto en temas gays pero yo creo que esos no son sus colores, eh?
-
vaya repaso que le ha dado el getafe y luis garcía al valencia y a unai el del espíritu ganador , saber conocer la plantilla que tiene y sacar el máximo rendimiento
-
¿Los colores del colectivo gay son el rojo, amarilo y verde? No estoy muy puesto en temas gays pero yo creo que esos no son sus colores, eh?
Bé, ja teniu mitja bandera; falta vore els colorets de l'altre corner
Gràcies LG per la tocadeta de cara d'ahir.
-
Sóc valencianiste.
Primer que tot volia dir que sempre m'alegre de que el Llevant guanye, millor el Llevant que un equip que no siga valencià.
Cada vegada que entre a este foro tinc més clar que algú l'ha creat com a experiment sociològic. És increïble la quantitat de paranoies que es lligen per ací. Entre a vore com estan els ànims dels granotes després de victòries i derrotes, pero sempre ixc contrariat perquè sempre s'acaba anomenat al Valéncia, i ademés, de forma despectiva, cosa que com a valencianiste em dol.
La veritat es que no entenc eixe sentiment cap al Valéncia, els dos equips s'han enfrontat molt poc a lo llarg de la història, de ahí que no ho entenga. Vos queixeu del mijos de comunicació valencians, i resulta que vos tracten millor que els mijos nacionals, que no vos anomenen només que 4 vegades a l'any (quan jugueu front als seus equips), pero a ells no els doneu la vara com als d'ací. Encara m'enrecorde de l'atre dia, per a ficar un exemple, que van obrir el Notícies 9 esportives en la destitució de Molina i el nomenament de Lotina com a tècnic del Vila-real, quan el Valéncia acabava de guanyar en San Mamés. Vore això a nivell nacional és una utopia.
En Superdeporte veig moltes més notícies vostres que del Vila-real, quan esportivament els de Castelló han donat molt més que parlar en els últims anys, això no ho vegeu. Ser Deportivos Valéncia Cadena Ser parla moltíssim del Llevant, ràdios a nivell nacional no vos nomena ningú. Pero els palos per als d'ací o per al Valéncia.
Ara ha tornat la cançoneta del derbi del pròxim dissabte, que si tenim por del partit, que mos podeu empatar a punts, cosa que ja recorde que va passar en el partit de Lliga de la primera volta i en la eliminatòria de Copa, i al final es van resoldre sense patir (que ja es raro!). La raó pense jo que és perquè en els comentaris a lo llarg de la semana lo que propicien és lo que li falta a sovint al Valéncia, que es motivació. Este equip motivat arrasa.
Després, tema ajudes de Bancaixa-Bankia. Repetir una mentira mil vegades, no la fa realitat. Bankia l'únic que fa és mirar pels seus interessos, al Valéncia no li regala res. Sabeu que cada any Bankia cobra 17 millons d'euros d'interessos per part del Valéncia? Això perqué no ho digueu? I lo que es més important, que eixa quantitat és fixa, ja que no es rebaixa deute, a soles es paguen interessos tots el anys. I falta saber els detalls de l'operació del Nou Mestalla, que n'hi ha massa obscurantisme, a vore si mos han fet el negoci en els terrenys a canvi d'una quantitat irrisòria.
No entenc els insults i el cerrilisme que impera per ací quan es nomena al Valéncia, per exemple l'usuari Fonseca, que encara m'enrecorde que dia que les mans de Pinto eren dins de l'àrea, i que Banega tindria que haver sigut expulsat per doble groga en una mateixa acció de falta. Un poquet de sentit comú.
-
tu crees que en superdeporte que es un periódico local o como mucho provincial que solo se vende en Valencia dudo que en Villarreal se venda alguno nos tratan de una forma justa comparado al Valencia? . Porque muchas veces se habla del Villarreal mucho mas que del Levante a pesar de ya te digo ser un diario de aquí y ya no digamos con respecta al Valencia , ahí ni te cuento.
-
No entenc els insults i el cerrilisme que impera per ací quan es nomena al Valéncia, per exemple l'usuari Fonseca, que encara m'enrecorde que dia que les mans de Pinto eren dins de l'àrea, i que Banega tindria que haver sigut expulsat per doble groga en una mateixa acció de falta. Un poquet de sentit comú.
Estimado sr xoto, (que no valencianista)
Usted si que es cerril, (además de xoto que ya define bastante sus conocimientos futbolísticos) y burro a espuertas.
No tome la palabra "burro" en su forma literal, ni como un insulto, ya que solo pretendo calificar su inteligencia y conocimientos de la materia, de la mejor y más fiable manera posible, incluso aplicarle la supuesta tozudez de este noble animal.
Si no le gusta este foro, no entre y….... ¡punto pelota!.
Si usted cree que la rivalidad entre xotos y granotas nace con la creación de Canal 9, superdeporte o viene de los enfrentamientos directos, es que desconoce absolutamente la historia de nuestro club e incluso del suyo propio.
No pienso dedicarle ni un minuto a contarle toda la historia, o parte de ella, ya que no se ha molestado en leer lo más mínimo y enterarse de este tema, limitándose a leer algunos (que no todos) comentarios del foro y concretamente de este hilo , sin saberlos interpretar en su contexto y dando lecciones de moralidad y buen uso de la terminología futbolística.
No tengo afán, ni madera de educador y me produce una inmensa pereza enfrentarme al reto de superar su absoluto desconocimiento en esta materia.
Simplemente me conformaré en indicarle el camino de la puerta, de un foro en el que no es bien recibido y que parece no gustarle su contenido.
Sinceramente suyo
Fonseca 5
-
Hola Fonseca.
Pues no sé perqué tinc que ser jo el cerril quan només he escrit un missage totalment respectuós. Tot lo contrari que demostra vosté en cada missage que envia com es pot vore.
La veritat és que sí que estic informat, i sé que molts del llevantinistes es queixen sobretot, dels mijos de comunicació, que vos informeu, per exemple, per a escoltar ràdios que només parlen del Llevant. Si el vostre odi no ve d'això, no sé d'a on pot vindre, perque ja dic dic que rivalitat en el camp no existix ja que els dos equips s'han enfrontat molt poques vegades.
Per cert, no m'ha rebatit res de lo que he ficat. Si no sóc benvingut és un problema meu, i ho afronte com un repte, i sobretot, per a entendre un poquet més perquè eixe comportament de vosatros cap als valencianistes. Fins ara lo que he vist ha sigut odi perque sí, i sense arguments sòlits.
@blayet: Superdeporte s'autodefinix com el diari esportiu de la Comunitat Valenciana, com pots vore a la seua pàgina web. I es parla molt més del Llevant que del Vila-real, no d'ara, que és lo normal perque el Llevant està tenint major repercusió recolzat pel seu gran 2011 i començament de 2012, sino des de sempre.
-
Hola Fonseca.
Pues no sé perqué tinc que ser jo el cerril quan només he escrit un missage totalment respectuós. Tot lo contrari que demostra vosté en cada missage que envia com es pot vore.
La veritat és que sí que estic informat, i sé que molts del llevantinistes es queixen sobretot, dels mijos de comunicació, que vos informeu, per exemple, per a escoltar ràdios que només parlen del Llevant. Si el vostre odi no ve d'això, no sé d'a on pot vindre, perque ja dic dic que rivalitat en el camp no existix ja que els dos equips s'han enfrontat molt poques vegades.
1- Cerril
cerril.
(De cerro, elevación de tierra menor que el monte).
1. adj. Dicho de un terreno: Áspero y escabroso.
2. adj. Dicho del ganado mular, caballar o vacuno: No domado.
3. adj. Dicho de una persona: Que se obstina en una actitud o parecer, sin admitir trato ni razonamiento.Quizás me equivoque en lo referente al tipo de ganado ya que no se menciona al ganado caprino, que se supone que está domado aunque existan algunas razas que no están estabuladas y pueblan los montes nacionales y algún campo de fútbol.
Pero en lo referente a la actitud es evidente que usted sigue insistiendo en hacer una interpretación sesgada y parcial, fuera del contexto en el que se escribe.
No pretendo que lo entienda, sería tarea inútil.2-"Respetuos"
Si empiezo un correo llamándole cerril, sin ajustarme a la realidad, no creo que sea una vía respetuosa, más bien lo contrario. Así que no espere un trato exquisito por mi parte.
3- Estar informat
Cada linea que escribe descubrimos lo lejos que está de dicha realidad. E insisto en que la docencia no es una de mis inquietudes.
4-Escriure lo que m´ixca de la punta la faba, sense tindre que preguntar als xotos si lis agrada o no. Aixo si, m´eixira de la punta la faba de una forma digna i respetuosa.
I aixo si, la porta continua al mateix lloc. Tanque-la al eixir.
-
Hola Fonseca.
Per cert, no m'ha rebatit res de lo que he ficat. Si no sóc benvingut és un problema meu, i ho afronte com un repte, i sobretot, per a entendre un poquet més perquè eixe comportament de vosatros cap als valencianistes. Fins ara lo que he vist ha sigut odi perque sí, i sense arguments sòlits.
@blayet: Superdeporte s'autodefinix com el diari esportiu de la Comunitat Valenciana, com pots vore a la seua pàgina web. I es parla molt més del Llevant que del Vila-real, no d'ara, que és lo normal perque el Llevant està tenint major repercusió recolzat pel seu gran 2011 i començament de 2012, sino des de sempre.
Demostres que no estàs gens informat i no coneixes ni la història del València ni la del Llevant. La rivalitat pot vindre des d'aquells enfrontaments durant les dècades 20 i 30. Agafa llibres i llig. D'això fa molt, però els xotos s'heu ocupat de que l'animadversió que senten els granotes (i altres aficions) cap al València haja anat creixent durant estes dècades, a pesar de que el Llevant ha estat molts anys en 2ª, 2ªB o 3ª. Les vostres lliçonetes de bon ciutadà valencià cansen i molt, igual que el continu despreci que fa gran part de l'afició del València cap al Llevant i cap a altres equips de la Comunitat en qualsevol conversació que u pot tindre. Tots els xotos dieu que vos cauen molt bé tots els equips de la Comunitat, però no podeu soportar que vos facen ombra. Ja ho poguérem comprovar en el cas del Villarreal. El tema dels mitjans de comunicació és una cosa secundària però provoca encara més odi dels valencians no xotos cap al València.
Ninguna afició vos aguanta: ni Llevant, ni Villarreal, ni Castelló, ni Elx, ni Hèrcules, ni parcialment la de l'Alcoyano. Però la culpa no és mai vostra. Sempre actueu bé, sou perfectes i la culpa és de l'enveja de les altres aficions. I si eixim de la Comunitat passa el mateix. En Espanya teniu més enemics que ningú. Pero està clar, la culpa mai és vostra. Som molt roïns els granotes. Hem jugat contra molt més equips espanyols que el València en la seua història i som benvinguts a tots els estadis excepte al de l'Albacete i l'Hèrcules (que també dixa-los anar perquè no els aguanta ningú a ixos dos). Pregunta per Alacant, Castelló, Múrcia o Castella-La Manxa, inclús Aragó i Andalusia.
-
@Llevantí_7:
Hola Fonseca.
Demostres que no estàs gens informat i no coneixes ni la història del València ni la del Llevant. La rivalitat pot vindre des d'aquells enfrontaments durant les dècades 20 i 30. Agafa llibres i llig. D'això fa molt, però els xotos s'heu ocupat de que l'animadversió que senten els granotes (i altres aficions) cap al València haja anat creixent durant estes dècades, a pesar de que el Llevant ha estat molts anys en 2ª, 2ªB o 3ª. Les vostres lliçonetes de bon ciutadà valencià cansen i molt, igual que el continu despreci que fa gran part de l'afició del València cap al Llevant i cap a altres equips de la Comunitat en qualsevol conversació que u pot tindre. Tots els xotos dieu que vos cauen molt bé tots els equips de la Comunitat, però no podeu soportar que vos facen ombra. Ja ho poguérem comprovar en el cas del Villarreal. El tema dels mitjans de comunicació és una cosa secundària però provoca encara més odi dels valencians no xotos cap al València.
Ninguna afició vos aguanta: ni Llevant, ni Villarreal, ni Castelló, ni Elx, ni Hèrcules, ni parcialment la de l'Alcoyano. Però la culpa no és mai vostra. Sempre actueu bé, sou perfectes i la culpa és de l'enveja de les altres aficions. I si eixim de la Comunitat passa el mateix. En Espanya teniu més enemics que ningú. Pero està clar, la culpa mai és vostra. Som molt roïns els granotes. Hem jugat contra molt més equips espanyols que el València en la seua història i som benvinguts a tots els estadis excepte al de l'Albacete i l'Hèrcules (que també dixa-los anar perquè no els aguanta ningú a ixos dos). Pregunta per Alacant, Castelló, Múrcia o Castella-La Manxa, inclús Aragó i Andalusia.
De la història del Valéncia se prou, tant com per a donar-me conter que la majoria del valencianistes, entre els que m'incluixc, no tenen cap odi cap als granotes, de fet, senten simpatia cap al vostre equip. Em parles, dels anys 20 i 30, de fa quasi un segle, la rivalitat que poguera existir en eixa època l'ha matada completament el pas del anys, que són molts, com demostra l'afició del Valéncia cap al Llevant.
Lo de bon ciutadà valencià estic suponent que es una interpretació teua/vostra, en cap lloc es diu això. Lo de que mos fajen/feu ombra jo particularment ho porte molt bé, parla bé del futbol valencià, per a mi es un motiu d'orgull, com l'any passat que vam coincidir 4 equips valencians en Primera. Em va sentar mal que Riquelme fallara el penal contra l'Arsenal de les semifinals de Champions, i em vaig alegrar dels ascensos de Llevant o Hèrcules.
Que no mos podem vore les aficions dels atres equips valencians… pues primer, s'hauria de fer un estudi, jo veig aficionats del Vila-real que recolzen al Valéncia en comentaris de diaris nacionals, per un atra part dels de Castelló CF fa temps que no tinc notícies. En l'Elx crec que la relació es bona, i en l'Alcoià es boníssima. Està clar que tant Llevant, com Hèrcules tenen eixe sentiment contrari, encara que els de la ciutat d'Alacant és més perque es senten més d'Alacant que valencians, no un tema de futbol.
Per no parlar del resto d'Espanya i Europa, a on el Valéncia està considerat un gran equip, no perque sí, sino perque té arguments per a ser-ho i té aficionats en qualsevol província d'Espanya. A més de ser la tercera afició, en el 5.6% del total, si no m'enganye. I rivalitat no té en molts equips, només en Barcelona i Madrid, per temes futbolístics, de fet, no en té, de rivalitat, ni en Betis/Cadis, i això que se sap que van pactar per a empatar cosa que va provocar el descens del Valéncia en l'any 86, i això no fa tant com prop d'un segle.