Del foro-che
-
No li pegueu mes voltes. Siga quina siga la vostra ideologia som igual de valencians, i en aquest cas del VCF. Molta gent que conec me tira en cara que el nostre club representa la dreta blavera reaccionaria del cap i casal. Ací al foro tenim la prova de que això no es cert, per sort. Per cert, els nostre veins d'Orriols, el LUD, son tot un exemple a seguir en eixe tema. Fixeu-vos com al seu estadi conviuen tot tipus de banderes (des de la estanquera fins a la quatibarrada) i no passa res. Ah, i una petició. Vull el meu abonament, la correspondència, retols del camp, revista oficial, etc. en valencià. No vull que la meua llengua s'utilitze només pels canvis de jugadors.
-
Seguro que era el amiguete Xoto D'Albalat
-
MAS PILLAO!
-
Jo fins i tot he vist amb un home que estava cagant-se en tot i en la mare d'un de la Llevantina per què a un jove (d'uns 15 anys) li havien retingut a l'entrada del Ciutat de València una senyera estelada, donava ànims al xiquet i deia que no hi havia dret. Al diumenge següent vaig vore eixe home que duia al muscle una senyera amb franja blava ¡¡¡. Ole pel tio eixe fora qui fora. A bones hores passa això al Mestalla ¡¡¡.
Al costat dels força es posa un que sempre duu una senyera amb franja blava, i que jo sàpiga mai ha passat res. Efectivament Xoto d'Albalat, és una llàstima que al Mestalla, alguns estiguen més pendent de quines banderes es duen que del València CF.
Salut i força per aguantar el ritme del Madrid.
-
En honor a la verdad yo he visto a levantinistas (como individuo o grupo de individuos no como peña o no sé si pertenecen a una peña concreta) que han manifestado abiertamente (gritando e incluso arrancando banderas) que no quería tal o cual bandera, asi que no es oro todo lo que reluce. Ademas tambien he visto a los del Força Llevant (o los individuos se pusieron despues en esa zona) intentar quitar una bandera española constitucional a unos chavales y otro día una bandera valenciana coronada de azul a una chica. A mi me parece ridiculo en primer lugar las banderitas nacionales y en segundo lugar mezclar banderitas nacionales con el futbol. Eso si yo no voy a arrancar la bandera a nadie, cada cual hace el ridiculo como quiere.
-
És molt extrany el que tu dius per què si et fixes just al costat dret dels força a uns 5, 6 metres es posa un jove amb una senyera amb franja blava la majoria de partits i mai no he vist que li digueren res. És més, l'any passat hi havia una dona major, que es posava on estan els de força Llevant UE i posava enganxada a la tanca una senyera amb franja blava, ells arrivaben i posaven al costat les seues pancartes i no li deien res ni li la llevaben. Una vegada estaven parlant amb la dona, i s'acostà un home major insultant i pegant crits (pensava que li estaven digeunt a la dona que la llevara) i la mateixa dona li tingué que dir que només li estaven diguent que la correguera per què pugueren posar ells la pancarta que no els hi cabia a l'espai buit.
M'estranya molt el que dius, almenys per les meues vivències personals. No dic que t'inventes res per desacreditar o per menyspreuar a ningú, però ambles meues vivències i experiències personals no quadren. Coneguent als de força igual que a molt gent, si ha hagut una situació de tensió o crispació pot ser passe alguna cosa que tu dius.Jo mateix, quan als anys 80, per tercera vegada atemptaren contra el meu cotxe (en eixa ocassió duia una pegatina redona blanca que posava PV) si haguera agafat algú per davant no sé que haguera passat. Curiosament no duia bandera ni res, seria algú que estava contra "les nacions o nacionalitats" puc suposar, i també equivocar-me. Hi ha gent anti i contra tot, que farem ¡¡¡.
-
@Antinacionalista:
En honor a la verdad yo he visto a levantinistas (como individuo o grupo de individuos no como peña o no sé si pertenecen a una peña concreta) que han manifestado abiertamente (gritando e incluso arrancando banderas) que no quería tal o cual bandera, asi que no es oro todo lo que reluce. Ademas tambien he visto a los del Força Llevant (o los individuos se pusieron despues en esa zona) intentar quitar una bandera española constitucional a unos chavales y otro día una bandera valenciana coronada de azul a una chica. A mi me parece ridiculo en primer lugar las banderitas nacionales y en segundo lugar mezclar banderitas nacionales con el futbol. Eso si yo no voy a arrancar la bandera a nadie, cada cual hace el ridiculo como quiere.
completamente de acuerdo,todo ese rollo de las banderas y la politica no tiene nada q ver con el futbol,yo no voy con la bandera de españa al campo de futbol ni a ningun sitio,todo esto solo lleva a tensiones en vez d disfrutar dl futbol
-
Yo las dos veces que te he dicho se lo han hecho a gente que estaba en primera fila en el fondo Alboraya justo por donde pasan los de Força para ponerse en su zona, supongo que eso sera segun les dé. Es curioso que no digas nada por lo de la bandera de España , en ese caso pareces no tener dudas razonables.
--"Curiosament no duia bandera ni res, seria algú que estava contra "les nacions o nacionalitats" puc suposar, i també equivocar-me. Hi ha gent anti i contra tot, que farem ¡¡¡."--
Tu siempre igual eh! No sería mas facil pensar que el que te hizo lo de tu coche (un gilipollas y un desgraciado) era alguien de otra "nación o nacionalidad" o que estaba en contra de esa nación en concreto en vez de un antinacionalista como tu pretendes hacer ver con lo de anti,... ya sabes de esos que van gritando contra las banderas esas que tu dices como paso con el tio loco ese que defendía la bandera valenciana de una señora contra los independentistas catalanes y su bandera o como paso con los del Força y la bandera de España,....... pero es que si te das cuenta casualmente la mayoría de guerras se basaron en sentimientos nacionales (todos irracionales).
Por cierto a ver cuando contestas lo del foro de "no todo es futbol" ya que te gusta el debate.