7 d'abril de 2011 TOTS DE TARONJA!!!
-
@zgzlud4ever:
Tengo entendido que Victor Claver y su familia son historicamente del llevant y amigos del pantera el de Deportes Arnau por lo que ….
així es i no son els únics. Luis Garcia que no se pot dir que siga del VBC però si que ha acodit a alguns partits este any.
-
A mí personalmente no me gusta el baloncesto,pero me parece una buena iniciativa. El Levante se ha abierto a la sociedad valenciana en los últimos años,y es evidente que esta dando sus frutos.
-
Yo soy del Levante, abonado y de toda la vida, pero no por ello dejo de ser del Power. La gente que entra a despotricar del power podría tener un poco más de respeto a los aficionados granotas que nos sentimos aficionados al Power. Más que nada porque muchos aficionados granotas son también del Barça o Madrid y eso sí que es poco entendible y no el ser de un equipo de Basket de tu ciudad. Y basta ya con que todo es xoto que algunos ya dais agonía, sois el blanco perfecto para que se nos acuse de complejo de inferioridad. AMUNT POWER! AMUNT LLEVANT!
-
Un tufillo xoto si que tienen: LLORENTE estuvo allí anteriormente y sobretodo El HONORABLE está en Madrid viendo el partido.
¿Alguna vez el HONORABLE ha pisado el Ciutat de Valencia o algún campo donde el Levante se jugara algo importante?
-
Un tufillo xoto si que tienen: LLORENTE estuvo allí anteriormente y sobretodo El HONORABLE está en Madrid viendo el partido.
¿Alguna vez el HONORABLE ha pisado el Ciutat de Valencia o algún campo donde el Levante se jugara algo importante?+1
-
¿Alguna vez el HONORABLE ha pisado el Ciutat de Valencia o algún campo donde el Levante se jugara algo importante?+1
I que continue sense vindre!
-
El día del Málaga estaban Claver y Augustine en tribuna.Pues no,no pudo ser.¿Va mucho Paco por La Fonteta?
-
Jo estaré el dijous a la caja mágica. Em pareix be cualsevol mesura de rescolçament que es puga fer desde Valencia, i si la fa el llevant, mes que me'n alegre. També entenc que n'hi haja gent a la que li la porte fluixa el asumpte. Em vaig arribar a plantejar anar de blaugrana, però ho he desestimat no vaja a ser que em trobe amb algún cafre en problemes per a distinguir sammarretes de primera divisió, ho considere una provocació i em busque un problema. De taronja….., ja vorem.
Vaig esporàdicament al basquet però igual que quant hem tingut partits importants al llarg dels ultims anys a Orriols una part de la societat valenciana a respost i segurament molts d'ells no son llevantinistes, o no ho eren en eixe moment, crec que es un bon dia per a recolçar al power.Collonuda la foto que tens. M'encanta.
-
Jo estaré el dijous a la caja mágica. Em pareix be cualsevol mesura de rescolçament que es puga fer desde Valencia, i si la fa el llevant, mes que me'n alegre. També entenc que n'hi haja gent a la que li la porte fluixa el asumpte. Em vaig arribar a plantejar anar de blaugrana, però ho he desestimat no vaja a ser que em trobe amb algún cafre en problemes per a distinguir sammarretes de primera divisió, ho considere una provocació i em busque un problema. De taronja….., ja vorem.
Vaig esporàdicament al basquet però igual que quant hem tingut partits importants al llarg dels ultims anys a Orriols una part de la societat valenciana a respost i segurament molts d'ells no son llevantinistes, o no ho eren en eixe moment, crec que es un bon dia per a recolçar al power.Collonuda la foto que tens. M'encanta.
No se si el pobre animal pensarà el mateix.
Nomes la he trobada a la red. No se m'ocurreixen eixe tipo de coses.