Guardiola, lavate la boca cuando hables de nuestro cesped
-
http://www.cl.terra.com/ligaseurope...-EI4351,00.html
Condenan a prisión a español Guardiola por doping
'Pep' había dado positivo de consumo del anabólico esteroide nandrolona cuando jugaba por el Brescia en el año 2001.
Guardiola
BRESCIA, mayo 11.- El ex futbolista español Josep Guardiola, de 34 años, fue condenado en Italia a siete meses de prisión en suspenso por haber estado involucrado en un caso de doping, en 2001, en la época en que jugaba en el equipo de Brescia.
'Pep' había dado positivo de consumo del anabólico esteroide nandrolona en el antidoping realizado tras el encuentro Piacenza-Brescia, por el campeonato italiano de fútbol, jugado el 21 de octubre del 2001.Luego, también dio positivo en el análisis realizado tras el partido de ese equipo con Lazio, jugado el 4 de noviembre de ese mismo año.
El mediocampista catalán dijo siempre ser inocente, aunque admitió hacer uso de los complejos vitamínicos desde la época en que jugaba para Barcelona.
-
No entiendo mucho este post…es más, ayer vi la rueda de prensa, y en ningún momento habla de nuestro césped...sólo dijo que sus jugadores debían dar lo mejor de si mismos en cualquier campo, pero que cuando le preguntaban que por qué su equipo no había rendido como otros días, él respondía que no se había podido. Además remarcó que él jamás habla del estado del terreno de juego como excusa, que como mucho lo habían comentado sus jugadores.
-
yo no soy anticulé,pero me cansa tanto lloriqueo del barça con el cesped,cuando visita otros estadios.
Cada uno utiliza sus armas,igual q el barça utiliza las suyas.Porque las dimensiones del terreno de juego del Camp Nou solo benefician al Barça,son enormes comparado con cualquier terreno de juego.Incluso recuerdo q en la final de champions del 99,en el camp nou la uefa redujo las dimensiones,x lo desproporcionadas q estas eran…todo esto está dentro de la legalidad,como tambien lo es dejar el cesped alto,seco,quemado o pintado si te da la gana.
-
yo no soy anticulé,pero me cansa tanto lloriqueo del barça con el cesped,cuando visita otros estadios.
Cada uno utiliza sus armas,igual q el barça utiliza las suyas.Porque las dimensiones del terreno de juego del Camp Nou solo benefician al Barça,son enormes comparado con cualquier terreno de juego.Incluso recuerdo q en la final de champions del 99,en el camp nou la uefa redujo las dimensiones,x lo desproporcionadas q estas eran…todo esto está dentro de la legalidad,como tambien lo es dejar el cesped alto,seco,quemado o pintado si te da la gana.Esto sí que es irrefutable y estamos totalmente de acuerdo. Cada uno en su casa hace lo que quiere.
-
No entiendo mucho este post…es más, ayer vi la rueda de prensa, y en ningún momento habla de nuestro césped...sólo dijo que sus jugadores debían dar lo mejor de si mismos en cualquier campo, pero que cuando le preguntaban que por qué su equipo no había rendido como otros días, él respondía que no se había podido. Además remarcó que él jamás habla del estado del terreno de juego como excusa, que como mucho lo habían comentado sus jugadores.
Potser alguns deurien de deixar de llegir el MARCA com si fóra la biblia… només este diari parla d'eixes suposades crítiques. Per cert, el mateix diari que va posar a parir durant una bona temporada, no la nostra gespa, sinó el NOSTRE EQUIP.
-
Quan estan retransmentent el partit el que diu que la gespa està malament per a jugar no és Guardiola,és un periodista que està retransmetent el partit. El Barça no està parlant mentre juga,això són els periodistes que estan informant sobre l'estat de les coses del partit,com temperatura,humitat,estat de la gespa,previsió meteorològica,etc.
Està clar que cada un en sa casa pot tindre la gespa com vullga.Hi ha equip que li interessa més alta,altres més baixa,a uns els interessa que còrrega més ràpid el baló i a altres més lent. Això tot és esport i és normal. El que no seria normal (no sé si haurà passat) és tindre amb premeditació un terreny de joc com si fora un hort per perjudicar l'equip rival,i això pot provocar greus lessions. Una cosa és que la gespa estiga bé,malament o regular,i una altra partits que he vist que els jugadors queien bacs al posar el peu en un forat.
Pot ser que el nostre estadi no tinga la millor gespa,però crec que no és els pitjors per a jugar al futbol.
-
A propòsit,algú pot posar un enllaç del que ha dit Guardiola de la nostra gespa?
-
Quan estan retransmentent el partit el que diu que la gespa està malament per a jugar no és Guardiola,és un periodista que està retransmetent el partit. El Barça no està parlant mentre juga,això són els periodistes que estan informant sobre l'estat de les coses del partit,com temperatura,humitat,estat de la gespa,previsió meteorològica,etc.
Està clar que cada un en sa casa pot tindre la gespa com vullga.Hi ha equip que li interessa més alta,altres més baixa,a uns els interessa que còrrega més ràpid el baló i a altres més lent. Això tot és esport i és normal. El que no seria normal (no sé si haurà passat) és tindre amb premeditació un terreny de joc com si fora un hort per perjudicar l'equip rival,i això pot provocar greus lessions. Una cosa és que la gespa estiga bé,malament o regular,i una altra partits que he vist que els jugadors queien bacs al posar el peu en un forat.
Pot ser que el nostre estadi no tinga la millor gespa,però crec que no és els pitjors per a jugar al futbol.Que Guardiola no se queja del césped cuando juega fuera? perdóname que me tome la licencia , pero estas poquísimo informado.
Su ultima queja fue hace bien poco,en el estadio La Romareda.Nada de periodistas,si no el propio Guardiola.
http://www.lasextanoticias.com/especial ... vez/580813
http://www.actualidadfutbol.com/2012/03 ... -san-siro/
-
Pel que has posat,el que diu Guardiola en el primer enllaç és que és qüestió d'adaptar-se-Crec que té raó,igualment que quan nosaltres anem al Camp Nou també ens haurem d'adaptar. Això no té cap misteri i és el mateix que quan alguns visiten sa casa diuen que és molt gran i la gespa molt curta etc etc.
També és cert que abans que ho diga Guardiola ja sé com està la gespa, la ràdio s'encarrega d'informar i sol fer-ho, perquè ho han dit els periodistes,i hi ha vegada que el partit no s'hauria de disputar perquè és un perill. Quan passe alguna desgràcia pot ser ja pensen en modificar el reglament,perquè eixes coses fins que no passa res no es modifiquen.
De totes maneres i fent alusió al titol del post,a mi el que m'interessa saber és que ha dit Guardiola de la nostra gespa,si algú es vol permetre el temps i la llicència li ho agraIria. Després del partit no cal que pose res perquè ja ho hauran dit a la ràdio,tele,premsa i en tots els llocs. Si algú té algun enllaç que el pose,tinc molta curiositat del que ha dit sobre la nostra gespa,a vore si és una cosa tan mala com diu el titol del post o no ha segut per a tant.
-
guardiola se las da de listo, es igual que mourinho, busca el mismo interes, anda que no protesta ni na
-
Guardiola: "El penalti es así, así"
-
Guardiola: "El penalti es así, así"
Però com ho diu Guardiola, "Palabra de Dios, te alabamos señor".