Censura i parcialitat
-
Entec que es tanque un fil perquè derive cap a temes polítics, el del partit contra el terrorisme, de fet el moderador que l'ha obert ja veia que era un perill i així ho comentava, però no entenc que es tanque curiosament després d'una intervenció del que ha creat l'inici del desviament polític (desviant el tema cap el terrorisme al País Basc) i a més a més quan un altre usuari de nou ha fet una altra alusió directa al meu comentari més bé de poc nivell argumental, deixant-me sense el meu dret de replica per al·lusions.
Crec que es un cas total d'imparcialitat descarada cap a una opinió concreta, curiosament quan he segut jo qui demanava això mateix i se m'ha ignorat. Gran decepció em porte d'este portal, després d'anys registrat i sense cap queixa fins hui.
-
Os he animado a continuar el debate a través de la mensajería privada y te pido disculpas por no haber cerrado el hilo anteriormente, como debía haber hecho.
Por otro lado, aprovecho para comentarte que no he cerrado el hilo de manera parcial aprovechando los últimos comentarios, la decisión de cerrar el hilo ha sido independiente del contenido de los últimos mensajes.
-
No tinc cap interés a continuar cap debat per missatgeria privada, perquè jo no he iniciat cap debat. Et recorde que jo només he fet meues les paraules d'un moderador, simplement, i un usuari se m'ha dirigit a mi amb un to inadeqüat quan aquelles paraules no les he escrit jo directament, iniciant un debat que jo no he buscat, simplement he contestat per al·lusions. Borrant eixe missatge hauria segut suficient, i he deixat quasi 24h.
Per altra banda, llig el teu propi últim comentari, per comprendre que l'has tancat a partir del comentari anterior com tu mateix has escrit donant-li la raó. Negar-ho només et posa en evidència. L'escrit està ahí, no pots enganyar a ningú.
Potser que asumiu la vostra responsabilitat, dels moderadors per obrir un fil així i per permetre que alguns usuaris facen de manera impune certs debats al·ludint a comentaris anteriors i amb un to grotesc, que no és el meu cas, ja et dic que ahí esta el fil com a prova.
-
A lo que me refería es que entrar a debatir sobre terrorismo, víctimas e ideologías tras ello es vulnerar la norma que prohíbe hablar de política en el foro. La parte con la que estoy de acuerdo con Malcontent es sobre moderar o no, no entré a comentar el contenido valorativo del mensaje. Entre otras cosas, porque lo hice deprisa y corriendo porque tenía que marcharme y veía que los últimos mensajes derivaban peligrosamente hacia un debate político.