ENHORABONA RAMON 1909, ESCRIPTOR DEL MISSATGE 50.000
-
Enhorabona Ramon, és un moment històric per a Forogranota.com i felicite a tots els membres del fòrum, des de moderadors, administradors, xotos donadors pel cul, especímens diversos i, sobretot, als incondicionals.
ENHORABONA A TOTS
-
enhorabona ramon,
-
ok força foro
solo 50.000 koño tos a eskribir apor el 1.000.000 antes de k empiece la liga
-
SE MERECIA QUE UN FORERO COMO RAMON ESCRIBIERA EL POST NUMERO 50.000.
GRACIAS RAMON POR TUS COMENTARIOS.
-
enorabuena!!!! 50.000 mensajes consiguiendo records hasta en los foros
-
Home, no és per marejar, però Noirot, abans que decidís abandonar-nos, ja duia un grapat de missatges, al desapareixer (quan tornarà?) es llevaren els seus posts amb la qual cosa no són 50000, seran a hores d'ara alguns més "reals", tot i que oficials podeu tindre raó.
-
ESTEM DE ENHORABONA TOTS, PERQUE EL FORUM VA CREIXENT I S'ESTÀ CONVERTINT EN UN DELS MES VISITATS I ACTIUS DE LA 1A DIVISIÓ. VA SER UNA CASUALITAT, JA QUE EL VAIG ESCRIURE A LA VEGADA QUE ALTRES 2 USUARIS, EL QUE PASSA ES QUE VAIG VORE QUE EL MEU MISSATGE ESTABA DALT DE TOT, OSIGA EL ULTIM EN ESCRIURE, I A L'INDEX DEL FORUM POSSAVA 50.000 MISSATGES.
ALESHORES EL VAIG EDITAR EL MEU MISSATGE, I A LA POSTDATA VAIG POSSAR MISSATGE 50.000.A VORE SI CONTINUA AIXI EL FORUM!!! I MILLOREM TOTS!!!!
-
Ramon 1909 ale ale aleeeeeeeeeeeeee
-
Esto es como marcar el gol 100 en Primera. Enhorabuena Ramón.
-
Queridos amigos por si no estais al corriente os informo que según las estadísticas nuestro histórico LEVANTE UD, lleva hasta el momento 89 goles marcados en Primera División, por ello propongo este anticipo de porra para que me digais quién creeis que logrará marcar el GOL 100 en la Liga de las Estrellas. Mi candidado es:
C O N G O
Y el vuestro?????????????