¿Se marcha Rubén Garcia?
-
A mi lo que no em cuadra es que pergueren el cul per jugadors com salvi que tenien igual o pitjor numeros que ruben en segona i a ruben que ja esta en l'equip no el volen
Jo ara mateix en fie mes de Paco que de qualsevol atre. Si ell no ho veu per competir i el xic no vol jugar els minuts del fem, açó ha sigut lo millor per a tots.
-
Muchas oportunidades pero ninguna aprovechada.
Si su temporada en segunda fue tan buena no se por que no ha recibido ofertas de ningún primera.
No creo que se pueda quejar del trato del Levante,lo ficho cuando lo tiraron los xotos y le dio la oportunidad de debutar en primera y jugar la EL y en estos 4 años seguro que ha estado cobrando su sueldo religiosamente sin aportar nada al equipo.
Dicho esto le deseo lo mejor,como canterano y valenciano que es.
-
Ara quan es desfacen d'Iván López, ja no quedarà cap jugador de la pedrera. A Jason no el compte perque el van fitxar amb 18 anys (només va estar un any en el juvenil). Ni fent mèrits té lloc la gent criada en el club.
En 5 anys, en primera i en segona, amb 4-5 entrenadors diferents, Rubén no ha sigut capaç de convençer als tecnics.
Iván López s'ha pasat molt mes temps lesionat que jugant.No negué que el club a vegades no haja sigut injust amb els de la cantera, pero en estos dos casos, no.
Per atra banda, m'agradaria saber que hagueran fet Rubén o Iván si despres de una bona temporada haguera vingut un equip inglés a pagarlis els cacaus que li han oferit a Lerma. Hagueren fet lo mateix que el colombià, o "si te he visto no me acuerdo". A Roger li hem aguantat una temporada quasi en blanc i a l'hora de renovar casi no es fa perque els representants es pujaren al cel per un jugador que no ha demostrat res en primera.
Lo de Jason ja ho estem veient.Jo de la cantera no em fie ja res. La mayoría d'ells no son levantinistes, ni tan sols els valencians. Únicament els interesa sa carrera.
Jo com Santo Tomás, fins que no ho proven, no em crec que els importe este club.
Està clar que un canterà pensa en la seua carrera, faltaría mes per un recient licenciat que no vol ser sempre el becari de torn. Ara be, es molt díficil tan encontrar un jove que siga fidel a uns colors como que siga un jugador válid per la primera plantilla.
De Iván ja es veu que es el próxim d'una ornada del filial que no continuará.
A Rubén le ha matat la segona i tercera tempora al 1er equip, però si després en el club on estat cedit ha estat motivat i "on fire", Per qué no pot continuar? A lo mijor no millora Rubén a la plantilla pero igual que pense amb Jose Mari, Casadesús, El Zhar o Ángel que teníen profesionalitat, açó es una diferencia fundamental entre un que no es crack pero fa lo que pot i un crack o que va de crack i es un gandul.
Ara be i per a concluir, Rubén te que esforçar-se per a tancar boques i el nostre club te que demostrar si es fa eixe escenari si el vol.
-
Presentación con el Osasuna, aunque se escucha muy mal.