Ranas sense fronteres

• Sabíeu que a Múrcia hi ha un "Barrio de las Ranas"?

Doncs, ja sabeu una cosa nova.

• @rana baileys:

Sabíeu que a Múrcia hi ha un "Barrio de las Ranas"?

Doncs, ja sabeu una cosa nova.

¿Ein.. qué me dices?

¿ Fuente?

• Sí, hay una fuente con tres ranas frente a la alcaldía de barrio.

Un paseo virtual:

Barrio de las Ranas o El Progreso, Murcia – 02:57
    — Almendro Higuera

• Pues a esta hora mismamente el blau y tú acabaréis de saber que por el Pla del Estany hay una cafetería muy especial, donde sirven un café realmente magnífico. su nombre " Cafè el blauet".

Està especialment pensada per als xiquets, en llibres infantils a tot color i molt divertits…

La mestressa em va rebre el dia que vaig entrar, per curiositat, en una enorme espasa ganivet d'aquells del pa, mentre sortia de dins de la cuina o obrador, i li vaig dir... com el d'en gholiat, d'aquells del pa i li vaig dir ipsofacto, collons m'has espantat... i li vaig comprar un llibre per als infants :

Acudits per a nens
    i nenes"

Demà, o despusdemà, us copiaré un, o dos, sempre que no me n'haja anat , altra vegada, allà a fer la ma…
    https://www.google.es/search?q=Acudits+ ... ns+i+nenes"&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=To_uohWnxFlw0M%253A%252C9vGpsdvh_JV5NM%252C_&us
    Mañana, Mas.

• @LevanteXXI:

Pues a esta hora mismamente el blau y tú acabaréis de saber que por el Pla del Estany hay una cafetería muy especial, donde sirven un café realmente magnífico. su nombre " Cafè el blauet".

Està especialment pensada per als xiquets, en llibres infantils a tot color i molt divertits…

La mestressa em va rebre el dia que vaig entrar, per curiositat, en una enorme espasa ganivet d'aquells del pa, mentre sortia de dins de la cuina o obrador, i li vaig dir... com el d'en gholiat, d'aquells del pa i li vaig dir ipsofacto, collons m'has espantat... i li vaig comprar un llibre per als infants :

Acudits per a nens
    i nenes"

Demà, o despusdemà, us copiaré un, o dos, sempre que no me n'haja anat , altra vegada, allà a fer la ma…
    https://www.google.es/search?q=Acudits+ ... ns+i+nenes"&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=To_uohWnxFlw0M%253A%252C9vGpsdvh_JV5NM%252C_&us
    Mañana, Mas.

En Banyoles?

• @rana baileys:

@LevanteXXI:

Pues a esta hora mismamente el blau y tú acabaréis de saber que por el Pla del Estany hay una cafetería muy especial, donde sirven un café realmente magnífico. su nombre " Cafè el blauet".

Acudits per a nens
    i nenes"

Mañana, Mas.

En Banyoles?

Sí, en efecte, per aquells paratges rebufa el cafè blauet , on vaig prendre un, d'altra galàxia i llegia acudits per a nens, escrits en lletra de pal i uns dibuixets molt i molt divertits , mentre nenes i nens gatejant , arrosegaven joguines i llibres pel terra, i les seues mares i pares (o no..) xerraven babejavent , també fins al terra ...

Vaig haver de pujar els peus una o 2 vegades...

_**Què li diu un zero
    a un altre zero?

No som res!

(Dibuix, 2 rosquilles)

Què li diu l'1 al 10?
    Per fer-te gran
    has de començar
    a anar sol!**_

• Hui, passejant per la ciutat tres vegades inmortal, i a prop d'una font, he vist - rotulat artísticament, en gràcils lletres i,en català, el nom d' una botiga de roba:

Fet a mà... ummm.

Se sembla molt al nostre inefable ...A fer la mà però…no sé, no és lo mateix, agon va a parar... En tot cas, "fer la mas" o pot ser… "fer/erse a la mar" podrien comparar-se..

• @LevanteXXI:

Hui, passejant per la ciutat tres vegades inmortal, i a prop d'una font, he vist - rotulat artísticament, en gràcils lletres i,en català, el nom d' una botiga de roba:

Fet a mà... ummm.

Se sembla molt al nostre inefable ...A fer la mà però…no sé, no és lo mateix, agon va a parar... En tot cas, "fer la mas" o pot ser… "fer/erse a la mar" podrien comparar-se..

I jo recorde que un matí, fa anys, passejant en bona companyia per la Ciutat Vella de Barcelona, vaig veure en un balcó una pancarta que deia: NO A TOT.

Un veí cremat, supose.

• @rana baileys:

@LevanteXXI:

Hui, passejant per la ciutat tres vegades inmortal, i a prop d'una font, he vist - rotulat artísticament, en gràcils lletres i,en català, el nom d' una botiga de roba:

Fet a mà... ummm.

I jo recorde que un matí, fa anys, passejant en bona companyia per la Ciutat Vella de Barcelona, vaig veure en un balcó una pancarta que deia: NO A TOT.

Un veí cremat, supose.

Ya ves… dicen que no a todo... dicen que no a las fallas, que no al Papa que no a... les da igual... che...Comun...deixeumos en pau!!! homee....

• Sabieu que a Colombia a la llima li diuen llimona?

• Els cafés blaaus i blauets proliferen com bolets.
    He trobat un cafè blau a l Avinguda Jaume I de Girona . I faig un cafè ara. Bonísim

• Encara estic esperant que m'invites.

• @rana baileys:

Encara estic esperant que m'invites.

De moment millor esperem, pel teu bé…

Vaig pels carrers de la República per implementar cobert en una samarreta negra a a la que es pot llegir en lletres blanques com la neu : TORO KALMADO... una ploma groga d'oca xinesa al cap... I bufant.... aummm...oommmm...

no recomanable encara, espera una micoteta... Mas...

Yasmin Levy - Espera un Poco – 04:03
    — Lee Duke

• De Blau, a Blauet…Altre cop.Hui no hi ha nens ni nans. Mas acudits per a nens i nines...

" Aquella endivinadora era tan
    bona que , a més del passat
    i el futur, endevinava
    el condicional i el
    Pluscuamperfecte
    de subjuntiu.

Com ara, el nostre Zap el Tauró, verssio 2….Sempre 2....
    I...El cafè.....Mas que molt bé.
    I aigua de Veri. El Pirineu.

• Ya-no-quie-ro-ser-yo…

(8) HOY VOY A MATAR ESTA VIDA GRIS QUIERO ENLOQUESER
    VOY A SER EL REY DE ROMA O EL ALCALDE DE PAMPLONA
    O EL PAYASO QUE DISPARE SOBRE MI
    ENTRARE EN OTRA PERSONA O EN LOS HUEVOS DE MAHOMA
    DA LO MISMO QUIERO ESTAR FUERA DE MI
    VOY A SER UN RICO TRISTE O EL PSIQUIATRA DE LA VIRGEN
    CUANDO TUVO QUE CONTARLE LO DEL NIÑO A SAN JOSE
    HOY VOY A MATAR ESTA VIDA GRIS QUIERO ENLOQUESER
    VOY A OLVIDARME DE TODOS Y NUNCA VOLVERE