Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua 🐸 Dijous 11 de febrer a les 21:00
-
@fonseca-5 hoy juega Toño? No será eso verdad no?
Hay que ir con todo joder
-
@granota999 dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@fonseca-5 hoy juega Toño? No será eso verdad no?
Hay que ir con todo joder
No lo sé.
Creo que aún no ha dicho la alineación.
Pero conociendo a PacoLó, creo que tiene mucho números para ser titular.
-
@granota999 Malsa és titularisim home i pense que Bardhi també
-
@fonseca-5 home, era un poc per aportar una nota graciosa. Jo ja no em queixe, ens ha portat fins ací, podrà comptar amb els suplents per tema vestuari però també perquè confia en ells i han demostrar poder arribar fins ací osiga que mereixen tindre el seu paper.
-
@nabil-el-zhar Melero fuera? Ya malsa si lo veo titular la verdad, mete pierna y roba mucho, pero veo este partido para Melero, al que no veo es a bardhi aunque en Copa estaba siendo titular
-
@granota999 és una qüestió de minuts també. Melero i Radoja van ser titulars, Malsa està completament fresc, un dels anteriors, per lògica, no eixirà de titular.
-
L'altre dia de totes les cançons que vaig ficar s'em va oblidar aquesta. Mítica també als anys que anava amb amb m'abuelo al camp. Hui ho tindria complicat l'home perquè de xicotet li agradava l'Athletic i ja de major es va fer granota. Que gran, no sé si m'haguera fet jo del Llevant sense ell. Ja no queda res per al partit, vamos mi Levante!!
-
¿Cenamos ya para ver bien el partido o qué?
Ganas de bocata en el estadio.
Joer, si echo de menos hasta a los de la Levantina jajaja
-
@juca dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Un bocata de anchoas al descanso
-
@rana-baileys dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@juca dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Un bocata de anchoas al descanso
Y una de leones también nos cenábamos hoy
-
@juca jo no sé si soparé, ufu
-
@nabil-el-zhar dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@juca jo no sé si soparé, ufu
Pues yo sí, no sé como me sentará, pero ya hace mucho que el fútbol no me quitan el hambre, aunque la profesión va por dentro. La última vez que no cené por nervios y posterior berrinche fue con el descenso en 2005 tras perder en Villarreal, ya ha llovido. Me jodió mucho haber esperado toda una vida para ver al equipo en primera y que solo durase 1 temporada.
-
@rana-baileys Bueno pues salimos con un equipo bastante potente, con más titulares que ante el Villarreal aunque no todos, un once hibrido diría yo.
-
@toni-granota dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@rana-baileys Bueno pues salimos con un equipo bastante potente, con más titulares que ante el Villarreal aunque no todos, un once hibrido diría yo.
Éste es
-
Cárdenas
Coke-Duarte-Postigo-Clerc
De Frutos-Melero-Radoja-Bardhi
Morales y Roger
-
@nabil-el-zhar dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
Pues es triste, pero una vez más la desconfianza de algunos en este foro hacia el técnico es errónea. Parece ser que saca a muchos de los mejores. A mí solo me da miedo Duarte
-
Bueno por si lo borra copio y pego el tuit que le he puesto a la cuenta de Estudio Estadio a Rivero.
""Sr Rivero póngase las pilas y deja de ningunear al Levante. Ya la cagó en la eliminatoria ante el Valladolid nombrando hasta 3 veces al Valencia y ayer al citar la semifinal lo volvió a repetir. O nos tiene manía o es usted muy mal periodista. No sabe que partido se juega hoy?""
-
Hostia doncs @granota999 ha encertat en lo de Radoja-Melero. Em sorprèn però no està mal que puga entrar Malsa fresc a la segona part.
Jo estic cagant-me literal...
-
Pues es triste, pero una vez más la desconfianza de algunos en este foro hacia el técnico es errónea. Parece ser que saca a muchos de los mejores. A mí solo me da miedo Duarte
Jo, juca, els precedents dictaven això però Paco ha donat la sorpresa com tant ens té acostumats.
No m'agrada gens veure a Morales en punta, sincerament. O potser és que va a jugar en banda i Radoja, Melero, Bardhi trivot al centre.
-
Jo, juca, els precedents dictaven això però Paco ha donat la sorpresa com tant ens té acostumats.
No m'agrada gens veure a Morales en punta, sincerament. O potser és que va a jugar en banda i Radoja, Melero, Bardhi trivot al centre.I així i tot....lo de Duarte....buff, pero bueno. Jo espere un Athletic que ixca a per la eliminatòria en l 1r partit i pugam agafar-los a la contra en Morales i De Frutos que son molt ràpids.
-
@juca siguem sincers, Postigo i Duarte...osiga, ejem. Ens van a ficar dos gols mínim, companys. La qüestió va a ser si nosaltres ficarem les que tinguem i podem anar-se'n en 1 o 2 gols nostres. 2-2 que han ficat per la porra seria delícia perquè acollonariem prou.
-
Jo no se perque havia pensat tambe en bardhi i roger dalt
-
@nabil-el-zhar no se si estoy escuchando a nabil o a Fernando Simon
-
@kone dijo en Athletic - Llevant UE. Anada de semifinals. El somni continua Dijous 11 de febrer a les 21:00:
@nabil-el-zhar no se si estoy escuchando a nabil o a Fernando Simon
Jajaja com siguen 1 o 2 gols, com els casos de Fernando Simón, ens duguem un carro
-
Ie cabrons, que tinc el cul i la panxa embolicats...estic fent-me a la idea
-
Ie cabrons, que tinc el cul i la panxa embolicats...estic fent-me a la idea
Tranqui amigo.
Bueno si queréis oír a Ayats en vez de al pavo de Cuatro aquí tenéis el enlace, ahora están con la previa: https://playradio.es/
-
@toni-granota sí home sí, d'açò no es mor ningú però collons. No s'acostuma un...no vull imaginar-me d'haver anat a Bilbao. El xungo és real
Que guai, amics, estar vivint açó
-
@toni-granota sí home sí, d'açò no es mor ningú però collons. No s'acostuma un...no vull imaginar-me d'haver anat a Bilbao. El xungo és real
Que guai, amics, estar vivint açóPues sí es muy bonito. De hecho si no fuese por la puta pandemia y aprovechando que justo hoy no trabajo igual hasta hubiese estado en la catedral, aún a costa de tener que ir mañana a trabajar sin dormir xD
-
Emoción absoluta y uno de los partidos más importantes de nuestra vida (espero que no el que más )
La alineación yo creo que es bastante correcta. Quizá Vezo debería haber sido titular. Hoy salimos con todo, sin intentar trampas para osos como el día del Villarreal.Vamos a por todas. Hoy estamos con el once de gladiadores y el entrenador a muerte. Espero que no les tiemblen las piernas.
-
Hem eixit bé