Segona Divisió 2022-23
-
@nabil-el-zhar molt bé
-
@alekgrana dijo en Segona Divisió 2022/23:
No acabo de enteder porque se le ha baneado, el chaval/señor/nen tampoco era un hater, seria un infiltrao si, pero era o es educado
se le baneo por no llegar al minimo de neuronas exigido.
-
@tonirocker dijo en Segona Divisió 2022/23:
@alekgrana dijo en Segona Divisió 2022/23:
No acabo de enteder porque se le ha baneado, el chaval/señor/nen tampoco era un hater, seria un infiltrao si, pero era o es educado
se le baneo por no llegar al minimo de neuronas exigido.
Se aburría, seguramente se habrá registrado en algún foro del Madrid y andará preguntando cuándo presentan a Mbappé, o en alguno del Liverpool preguntando si es definitivo que han perdido la Champions o aún puede haber prórroga.
Hay gente con mucho tiempo y mucho wifi.
-
https://mobile.twitter.com/BufandasUltra/status/1531009844005720064
Vídeo dels jugadors i afició de l'Oviedo celebrant l'entrada en PO d'ascens a 1a quan en realitat estaven fora
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Una pregunta ¿los enfrentamientos contra la Ponferradina son inéditos igual que ante el UD Ibiza?
-
@rompedor dijo en Segona Divisió 2022/23:
Una pregunta ¿los enfrentamientos contra la Ponferradina son inéditos igual que ante el UD Ibiza?
No, creo que hay un precedente en Copa.
-
@rana-baileys dijo en Segona Divisió 2022/23:
A mi no me suena tampoco en Copa, sería hace muchos años.
-
Temporada 69-70
-
-
-
Estoy pensando sacarme el pase este año otra vez veremos como va la cosa rana baileys, malcontent, nabil, a ver si me decís dónde os ponéis por privado a ver si os puedo conocer algún día jejeje.
-
Temporada 69-70
Por tanto será la primera vez en Liga que nos enfrentemos.
-
@rana-baileys Amigo ves añadiendo los que ya se saben seguro:
Granada
Alavés
Oviedo
Ponferradina
Mirandés
Lugo
Sporting de Gijón
Málaga
AndorraFaltarán los 2 que suban de 1ªF y los 3 que no consigan superar la promoción a 1ª
-
el torneo se jugará entre el 14 de agosto de 2022 y el 28 de mayo de 2023 como fechas oficiales, entendiéndose que las jornadas se extenderán a lo largo de todo el fin de semana. Los playoffs de ascenso, por su parte, tendrán lugar entre el 4 y el 18 de junio.
-
@jose27levanteud dijo en Segona Divisió 2022/23:
Estoy pensando sacarme el pase este año otra vez veremos como va la cosa rana baileys, malcontent, nabil, a ver si me decís dónde os ponéis por privado a ver si os puedo conocer algún día jejeje.
Malcontent em vol sonar que era de grada central, com jo abans (fa 8 anys) quan anava amb m'abuelo. Ara havia parlat amb @orriols1909 i @rubimor de vore d'anar a gol Orriols (que és on està el segon i vol anar al primer). Tu on t'hes pensat traure't el pase? A mí m'encantaria que ens coneguerem i sí podem anar a vore el Llevant junts millor que millor que jo m'he quedat a soletes i vull anar en companyia 🥺
Ah sí, i rana viu a Múrcia diria i quan va a vore els partits no sé si va variant o com és un comuniste empedernit se'n va sempre a gol Alboraia on es sabut que estaven tots els rojos abans
-
@toni-granota dijo en Segona Divisió 2022/23:
@rana-baileys Amigo ves añadiendo los que ya se saben seguro:
Granada
Alavés
Oviedo
Ponferradina
Mirandés
Lugo
Sporting de Gijón
Málaga
AndorraFaltarán los 2 que suban de 1ªF y los 3 que no consigan superar la promoción a 1ª
En el primer mensaje está la lista actualizada
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022/23:
Malcontent em vol sonar que era de grada central, com jo abans (fa 8 anys) quan anava amb m'abuelo. Ara havia parlat amb @orriols1909 i @rubimor de vore d'anar a gol Orriols. Tu on t'hes pensat traure't el pase? A mí m'encantaria que ens coneguerem
Ah sí, i rana viu Murcia diria i quan va a vore els partits no sé si va variant o com és un comuniste empedernit se'n va sempre a gol Alboraia on es sabut que estaven tots els rojos abansExcepte Tribuna vaig a tots els sectors, no tinc manies
PD els comunistes ja no fem foc amb dos pedres
-
el torneo se jugará entre el 14 de agosto de 2022 y el 28 de mayo de 2023 como fechas oficiales, entendiéndose que las jornadas se extenderán a lo largo de todo el fin de semana. Los playoffs de ascenso, por su parte, tendrán lugar entre el 4 y el 18 de junio.
Que ganes de conèixer els rivals i pensar en possibles eixides a camps com el d'Andorra en hivern per a vore un partit de futbol amb neu
-
@nabil-el-zhar eso estaría chulísimo!! a ver si cae por diciembre-enero esa visita junto a la Ponfe
-
@jmgranota82 si això passa vem d´anar junts
En Ponferrada també neva al camp o és que t´agrada passar fred?
-
@nabil-el-zhar jo crec que amb esta torrà tenim ara vull fresquet del bó
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022/23:
Malcontent em vol sonar que era de grada central, com jo abans (fa 8 anys) quan anava amb m'abuelo. Ara havia parlat amb @orriols1909 i @rubimor de vore d'anar a gol Orriols (que és on està el segon i vol anar al primer). Tu on t'hes pensat traure't el pase? A mí m'encantaria que ens coneguerem i sí podem anar a vore el Llevant junts millor que millor que jo m'he quedat a soletes i vull anar en companyia 🥺
Ah sí, i rana viu a Múrcia diria i quan va a vore els partits no sé si va variant o com és un comuniste empedernit se'n va sempre a gol Alboraia on es sabut que estaven tots els rojos abansYo había pensado en ir a grada central pero estoy a expensas de lo que me diga un par de amigetes.
Yo estado en orriols 1 año 4 en Alboraya y 4 en tribuna central.
-
@jose27levanteud grada central alta mana, és la canya! Ara bé, anem a vore els preus que posa el tito Quicone. En qualsevol cas, anem parlant per si al final puc amb vosaltres o vore com ho feu i tal
-
@rana-baileys quan vingues el próxim partit vaig a convidar-te a un carajillo
-
-
Cobra ventaja el Eibar tras ganar 0-1 en Girona a pesar de haber jugado toda la segunda parte con un hombre menos.
Y el gol armero es de esos que no se ven todos los días.
-
Hi haurà Levante Las Palmas l'any que ve.
El Tenerife guanyant 0-2 el partit de tornada passa a la final on probablement espere l'Eibar. Ojalà puje aquest últim.
-
-
Deportivo - Albacete
Vila-real B - NàsticD'eixos 4 pujaran 2, qui preferiu?
Estava pensant abans que no mola jugar contra filials però ben pensat són un rival menys en cas d'ascens aleshores...Les meues preferències: Albacete i Nàstic