J13 Levante 1-0 Sporting (Lunes 31-10-22)
-
@nabil-el-zhar dijo en J13 Levante vs Sporting (Lunes 31-10-22, 21:00):
@rubimor tens un missatge tot i que no recorde el número de l'abonament i supose que el necessitaràs (estic buscant alguna foto...).
Edite: trobat
Grande Nabil! Te he dejado MD
-
"Con motivo de la coincidencia de la disputa del encuentro correspondiente a la Jornada 13 de LaLiga SmartBank esta noche (21 horas) en el Estadio Ciutat de València frente al Real Sporting y de la festividad de Halloween, informamos que, por motivos de seguridad, todas las personas que accedan al coliseo levantinista deberán ser identificables. Por tanto, no estará permitido acceder al recinto con máscaras que imposibiliten tal reconocimiento."
-
@rana-baileys dijo en J13 Levante vs Sporting (Lunes 31-10-22, 21:00):
"Con motivo de la coincidencia de la disputa del encuentro correspondiente a la Jornada 13 de LaLiga SmartBank esta noche (21 horas) en el Estadio Ciutat de València frente al Real Sporting y de la festividad de Halloween, informamos que, por motivos de seguridad, todas las personas que accedan al coliseo levantinista deberán ser identificables. Por tanto, no estará permitido acceder al recinto con máscaras que imposibiliten tal reconocimiento."
Joer, con las noches de terror que nos han dado todo el año ellos y ahora no podemos nosotros.
-
Ma que si guanyarem hui...
-
-
@nabil-el-zhar la banda izquierda del Sporting es su mejor activo en ataque, esperemos que no nos haga mucho daño.
-
@clarin dijo en J13 Levante vs Sporting (Lunes 31-10-22, 21:00):
@nabil-el-zhar la banda izquierda del Sporting es su mejor activo en ataque, esperemos que no nos haga mucho daño.
Su banda izquierda corresponde a nuestra banda derecha.... Miedo me da, noche de terror y no es por Halloween
-
Collons tu se m'està fent llarga l'espera i això que no vaig al camp.
Hui se la juga amb Pubill i funciona va
-
Ostras ... qué apuesta! Campaña titular
-
Campaña titular.
Massa risc, ve de lesió osiga que falta de ritme i de tot.
A més, imagine que suposa jugar amb Joni en banda.
-
Ja comensen en coses rares, 4 mig centros 1 banda i 1 delanter
-
-
@rana-baileys Yo veo atasco de centrocampistas. O Montiel lo vamos a poner por banda izquierda otra vez...
-
Mal rollo...la setmana passada sentant a Iborra per Pablo vaig confiar en que no fóra un "folla-vaques sagrades" però capaç d'haver-se vist molt apurat quan l'expulsió i el 1-0 i ara vaja a posar als dels ous peluts tots els partits que els tinga disponibles.
L'equip funciona pa que collons canvies el dibuix? I per un jugador que porta dos mesos sense jugar quina presa hi havia en posar-lo de titular?
A més que la gent va calenta en ell millor que torne fora i si ho fa bé pues el Ciutat ja el rep més relaxat. A poc que la lie hui el runrún i merda.
-
@nabil-el-zhar dijo en J13 Levante vs Sporting (Lunes 31-10-22, 21:00):
Mal rollo...la setmana passada sentant a Iborra per Pablo vaig confiar en que no fóra un "folla-vaques sagrades" però capaç d'haver-se vist molt apurat quan l'expulsió i el 1-0 i ara vaja a posar als dels ous peluts tots els partits que els tinga disponibles.
L'equip funciona pa que collons canvies el dibuix? I per un jugador que porta dos mesos sense jugar quina presa hi havia en posar-lo de titular?
A més que la gent va calenta en ell millor que torne fora i si ho fa bé pues el Ciutat ja el rep més relaxat. A poc que la lie hui el runrún i merda.
Calma, gent. Anem a confiar... està provant coses perque no ha tingut la pretemporada que tendría que haver tingut.
Davant el Eivissa va corregir sobre la marxa. Si alguna cosa que prova no ix, esperem que rectifique. Potser Campaña ja té previst cambiar-ho al minut 50, i espera que per a llavors tingam encarrilat el partit.
A Nafti, tot i vore el caos des de el principi, li donarem una pretemporada i mes i mig de competició abans de demanar que el foren fora. Anem a donar li a Calleja "cuartelillo" que sols porta un partit, i guanyat en 10...
-
Home jo no parle de tirar-lo GIM sinó que no veig la necessitat de complicar-se.
Hui la parella Iborra-Pepelu no funciona, ha canviat alguna cosa respecte a l'últim partit?
-
Primera part lamentable, perdues de balo mes balonaes a bouldini es lo unic que sa vist. No entenc als entrenadors que els agra jugar sense bandes la veritat
-
Espantosa primera parte, no sabemos como pillar al Sporting atras, los centrocampistas parecen molestarse entre si, a veces se juntan Campaña, Montiel, Pepelu e Iborra en la misma porcion del terreno. Arriba muy solo Bouldini, que tampoco ha estado fino cuando se la han dado, algun que otro chispazo de De Frutos y poco mas.
-
En el fòrum d'Oviedo vaig llegir al principi de temporada que en segona jugar amb tres migcampistes és una cagada. Que en esta categoria fan falta bandes.
Campaña entrant cap a dins i Montiel per tant en lloc de fer d'enganxe apartant-se. Pepelu amb ordres d'anar cap a dalt i Iborra sense saber distribuir/lligar la defensa amb l'atac.
Llevaria a Iborra si tinguérem a Pablo per a posar a Campaña al mig i a Brugui per banda però com no està, Campaña fora i Brugui dins. Hui potser siga també partit de provar a Bouldini i Wesley si Montiel segueix desconnectat (la típica actuació post-elogis). En fi.
Poca cosa té pinta que passarà la segona part. Partit d'empat.
-
Campaña, Iborra, Pepelu, junts, ni
funcionà, ni funciona, ni funcionarà, a més a més la banda esquerra està buida.
Si és bon entrenador ja ha de fer canvis.
-
@kiso-por-vi podria haver tirar d'hemeroteca i vore's el partit d'Oviedo que és clavat al de hui.
-
No entenc lo de cantero, 2 gols en els primers partits i ara no rasca ni bola, igual que wesley. Total per a posar a soldado que no esta per a res
-
Volvió la sonrisaaaaaa
-
@nabil-el-zhar que bo es el cabro de de frutos. Rober pier essta per a jugar en 2b o tercera
-
Rober Pier es un idiota. Vaya jugador más nefasto y que manera de complicarse
-
Com ha sigut la cagada? Que estic amb la ràdio
-
Más puntos en 4 partidos que en el resto de jornadas con Nafti...ahí queda el dato
-
Quin faenon fa wesley dalt
-
Vamossss
4 victorias seguidas y nos metemos de lleno en la pelea por el ascenso
-
@grana16 dijo en J13 Levante vs Sporting (Lunes 31-10-22, 21:00):
Quin faenon fa wesley dalt
Jo no sé com pot eixir Soldado per davant d'ell...
Confie en que tinga més minuts el dijous amb lo de jornada intersetmanal.