UE Olot - Levante UD. 0-4 Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00
-
@gimnastico_1909 no home, que ho han posat al descans. Jo també ho he vist
-
Como estáis viendo a Xumetra?
Más que nada porque como solemos retirar aquí a viejas glorias.... éste puede sonar en verano. -
@nabil-el-zhar dijo en UE Olot - Levante UD. Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00:
@rana-baileys això com es fa?
Si tens una Smart es molt senzill. Si no la tens, es impossible.
-
@nabil-el-zhar dijo en UE Olot - Levante UD. Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00:
@gimnastico_1909 no home, que ho han posat al descans. Jo també ho he vist
Jajajaja. Jo havía entés que el baileys estava vegent el mundial en les estones lliures...
-
@rana-baileys hauria de descarregar l'app al mòbil i després posar a reproduir en la tele?
-
@rana-baileys hauria de descarregar l'app al mòbil i després posar a reproduir en la tele?
Però tens una Smart?
-
-
@nabil-el-zhar Puix el comentariste es un jugador que ha jugat al Olot i al Llevant el any del centenari i l'ascens a primera... sabeu qui pot ser?
-
Acabe d'enganxar-me ara...qui és el segon comentarista del partit que diu haver jugar al Llevant a la temporada del Centenari?
-
No ha hagut canvis a la mija part
-
I atra que Welsey no encerta...
-
@gimnastico_1909 però crec que jugava al filial?
O si no algun jugador de l'Olot dels que està jugant va jugar al filial fa uns anys perquè alguna cosa d'eixes han dit.
-
@gimnastico_1909 sí, Rober Ibáñez per Brugui
-
Doncs vas al administrador d'aplicacions, cercas TV3, te la descarregas i ja la tens. És gratuïta.
-
@gimnastico_1909 sí, Rober Ibáñez per Brugui
OK.
Brugui ha estat desaparegut la primera part -
Una jugada que me ha gustado mucho: hemos perdido el balón, contraataque del Olot, y en cuanto han parado dos segundos a levantar la cabeza, tres jugadores del Levante ya habían bajado a retomar sus posiciones.
Con un 0-4, esta concentración es muy buena señal. Y para mí, mérito del entrenador. -
@juca dijo en UE Olot - Levante UD. Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00:
Acabe d'enganxar-me ara...qui és el segon comentarista del partit que diu haver jugar al Llevant a la temporada del Centenari?
Es Albert Serra
-
-
@rana-baileys dijo en UE Olot - Levante UD. Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00:
@juca dijo en UE Olot - Levante UD. Primera ronda copera. Sábado 12-11. 17:00:
Es Albert Serra
Ni m'acordava de este xic. No jugaría molt
-
M'he fixat que en el cantó del nostre camp hi han uns 10 granotes de la penya de Barcelona. Què grans! Tenen varies banderes