Ya nos hemos desahogado.
-
Totalment d´acord i no sigau pesimistes que entre els socis i els convenis que té el consell amb diverses entitats arribarém als 20000 socis
-
Com se nota q teniu el pase, yo encara no el tinc, aixina q me cague en tot lo negre, ok.
-
Nunca hay que olvidar cuando alguien es sometido a tratos degradantes, inhumanos y vejatorios por decisión de un poderoso.
-
JAJAJJAJAJ KE ME LO DIGAN A MI ALOWE FRITZ
-
SERA VILLARROEL EL GRAN ENEMIGO DE LOS LEVANTINISTAS? YO PIENSO QUE SI
-
Com se nota q teniu el pase, yo encara no el tinc, aixina q me cague en tot lo negre, ok.
Encara que tard, Miguel Angel Ruiz está reaccionant i els horaris de taquilles serán de 10 a 22 hores i ha demanat mes maquinetes per a fer els pases a la lliga de futbol profesional per poder obrir mes taquilles.
Encara que no sé si ho fan pels aficionats o perque s´han adonat que al ritme que porta la venta no acabaran amb les !Þ¸D el 31 de juliol.
-
per a mi que les previsions que fem tots se van a quedar curtes. Jo pense que farem uns 25 o 26000 abonats. I si no al temps?
-
Muy buena idea colega, xq el foro me estaba dando asco ya, todos los post sobre los mismo, y exactamente iguales!!!
-
Muy buena idea colega, xq el foro me estaba dando asco ya, todos los post sobre los mismo, y exactamente iguales!!!
-
@_Alexis_:
-
El Barça ha cerrado a Larsson, asi que jodido.
-
¿Lo ha cerrado en una discoteca a leer el AS?
-
Estic d´acord.Aquestos díes hem aprofitat per a expressar la indignació que sentíem i ara hem de tornar a la realitat tot i que per desgràcia molts llevantinistes encara no tenen els seu abonament.
-
QUE TE HA PASADO SUICK HAS TENIDO UNA VISION???
COMO VAN A FICHAR EL BARçA A LARSSON???YO NO ME LO CREO
-
No debemos olvidar jamás la incopetencia y el pasotismo ofrecido,sobremanera en las 2 primeras jornadas de renovación, pues seria un flaco error para la afición.En lo que si que estoy plenamente de acuerdo es en empezar a pasar de tratar el tema, y devolver al foro más a la esencia del tema deportivo, que muy bien nos vendrá a todos. Un saludo y MUCHISIMA SUERTE PARA TODOS AQUELLOS QUE AÚN ESPERAIS VUESTRO ANHELADO PASE 04/05.