Nou escut del Llevant
-
Telediari segona edició d'ahir. La presentadora anuncia el calendari de lliga i els primers partits de la temporada. ¡Quin goig, pense, veure l'escut del nostre Llevant!
…però què passa? on és? com? L'han canviat? Ah, no, aquest escut em sone...jo diria que sí, sí, efectivament, és l'escut del Levante FC, l'escut anterior a l'unificació!!!Sincerament, son uns cracks. Jo crec que era molt més difícil trobar l'escut antic que el nou. però per estos genis ja sabem que res és impossible!
-
Radio Marca:
"… El Levante-Valencia se jugará primero en Valencia el día tal y tal, y después en el campo del Levante..."
-
es que nuestro campo no esta en valencia.
-
es alboraia!!
-
Lo lo ví,pero desde luego es una anecdota curiosa. Que burros que son.Bueno ya se acostumbraran a vernos por Primera,¿no te parece?.
-
JUAS JUAS JUAS
Por 25 pesetas, digan sinónimos de BURROS:
Microfono
periodista
prensaetc….
-
ni saben el escut, ni on juguem, ni si som un ekip de futbol o de petanca, pero ara que estem en primera suposee que la cosa va a cambiar.
-
@Levante1909:
JUAS JUAS JUAS
Microfono
periodista
prensaetc….
-
@Levante1909:
JUAS JUAS JUAS
Microfono
periodista
prensaetc….
emule
-
@Levante1909:
ARIEL ORTEGA
-
ya puse yo un mensaje parecido nada mas verlo,falta de seriedad
-
ya puse yo un mensaje parecido nada mas verlo,falta de seriedad
-
@Levante1909:
JUAS JUAS JUAS
Microfono
periodista
prensaetc….
Fanatics
en radio Marca fent reférencia a un tràgic final de calendari amb un Llevant-Valencia jugant-se la lliga el València i la permanència el Llevant.
Perque no al contrari.