Foro politico o deportivo?
-
Que cojones tiene que ver que uno sea de lo que quiera ser!!, por ahi veo banderas que no se que representan y nadie dice nada. En cuanto al comentario de los defectos, creo que deben de haber 9000000 de defectuosos y 11000000 de taraos, o viceversa. . Centremonos en este foro par hablar del Llevant i res mes. Que os parece? A que si?.
Por cierto, yo sigo en mis trece que lo de las colas para sacarse el pase ha sido toda una tomadura del pelo, y como podreis observar ya ni se habla de este tema, tres dias enteros perdidos de trabajo para sacar el pase, ¿os parece bien eso?.
Un abrazo a todos los Levantinos y que Dios quiera que nunca bajemos.
AMUNT LLEVANT!!!
-
este es 1 foro politico disfrazado de "futbolero"
Sin acritud
-
Xiquet, com hauràs vist, en este fòrum, hi ha una secció per parlar del Llevant i després, gentilesa de la casa, una secció de "No tot és Futbol" per parlar del que ens surte dels nassos: de Cine, de llums antiboira, de política, dels negocis rars entre l'AS i Larsson, de vacances o de Gin Tonics! Si tu només vols parlar del Llevant, no entres a les altres seccions i Santes Pasqües! En tens prou amb passar dels post que no t'interessen.
Ja està bé d'aprenents d'inquisidor!
-
@Cullerot:
Xiquet, com hauràs vist, en este fòrum, hi ha una secció per parlar del Llevant i després, gentilesa de la casa, una secció de "No tot és Futbol" per parlar del que ens surte dels nassos: de Cine, de llums antiboira, de política, dels negocis rars entre l'AS i Larsson, de vacances o de Gin Tonics! Si tu només vols parlar del Llevant, no entres a les altres seccions i Santes Pasqües! En tens prou amb passar dels post que no t'interessen.
Ja està bé d'aprenents d'inquisidor!El foro del que tratem es del Llevant, i no mès per això es la meua queixa, es clar que pots parlar de tot en la secciò "NO TOT ES FUTBOL", no tinc interes de entrar amb mes polemiques.
-
Malentés sol·lucionat!
Perdona la susceptibilitat, però eixa cantinella ja l'havia escoltat, i es referien a tot el fòrum.
-
@Cullerot:
Malentés sol·lucionat!
Perdona la susceptibilitat, però eixa cantinella ja l'havia escoltat, i es referien a tot el fòrum.Sabs el que pasa?, que quant parle del Llevant sols apareix un color:
BLAU I GRANA
Tot el demes es igual, per això quant es parla de temes que res tenen que vore me fot molt, crec que tinc raò.
Un abraçada.
-
Solo puntualizar que hay 9.000.000 de defectuosos tarados.
Gracias.
-
Aunque se vaya con tacto aveces es imposible separar el fútbol de la politica,más si cabe cuando nuestro Levante ha sido eternamente marginado por toda clase de partidos e instituaciones politicas, y tienes un claro ejemplo de esta habitual mezcla, el posible pelotazo en Mestalla y la construcción del estadio olimpico.Como bien comenta Cullerot hay un foro especifico en el que todos hablamos de casi todos los temas, pero como te digo en ocasiones es imposible separar cuestiones politicas de las fultbolisticas.Un saludo.
-
@Cullerot:
Ja està bé d'aprenents d'inquisidor!Per una vegada et done tota la raó
-
Home, no estem sempre tant en desacord! Per un parell de vegades que opinavem diferent!
-
estic amb cullerot. per parlar del llevant el forum que diu levanteud i per parlar del que ens surta dels nassos ja tenim el que diu no todo es futbol. doncs aixo
-
ah, pero esto es un FORO yo kriia el foro taba en barcelona
y esto era una charla entre la familia granota,