Libro en apollo alos força
-
JO TAMBE DONE EL MEU SUPORT A FORÇA LLEVANT
-
en aquests moments és la millor penya del llevant
-
Força Llevant estem amb vosaltres
-
También teneis mi apoyo
-
Yo que este año me habia sacado el pase mas o menos detras de la porteria para cantar con ellos…
Animo força!!
-
A pesar de les meues diferències amb els Força (tema " Jofre mercenario") reconec que és la Penya que més soroll fa, així que tenen el meu suport sempre que vulguen.
Però… QUE S'ESPAVILEN QUE PROMPTE ARRIBARÀ "BUQUE GRANOTA" i si no animem més cantant ho FAREM BALLANT (eh, Pitiklyna)FORÇA LLEVANT
-
força llevant es la peña MAS RADICAL del levante…no la mejor.
la peña mas levantinista es ultras levante.y lo q le han echo a los força me parece una putada y no tengo nada en contra de ellos.
AMUNT LLEVANT
-
força llevant es la peña MAS RADICAL del levante…no la mejor.
la peña mas levantinista es ultras levante.y lo q le han echo a los força me parece una putada y no tengo nada en contra de ellos.
AMUNT LLEVANT
Totalmente de acuerdo contigo en todo excepto en una cosa. La más levantinista no es Ultras Levante, no creo que haya peñas más levantinistas que otras porque a todas las une el apoyo (de una manera u otra) al Levante, pero eso sí, yo pienso que sin duda alguna la peña que más anima son los del fondo de Orriols, aunque eso no quita que si es cierto lo que los Força nos cuentan, la jugarreta del club no ha estado bien.
-
Els FORÇA LLEVANT fan que el club siga realment L'EQUIP DEL POBLE.
Sense ells, el Llevant seria un altre vulgar club entre molts d'altres…
Solidaritat amb els FORÇA LLEVANT!
-
yo tambien apoyo y estoi con la gente de FORÇA LLEVANT,este consejo si pudiera quitarselos de enzima lo aria,venga muxaxos seguir como siempre y FORÇA LLEVANT.
-
¿ Que malo han hecho para que los "apolleis" ?
NO A LA SODOMIZACIÓN DE FORÇA.
Ya han tenido bastante con lo de los pases.
-
FORÇA LLEVANT.L´AFICIO ESTA AMB VOSALTRES, QUE SOU EL AUTENTIC FOCUS D´ANIMACIÓ
-
EL MEU SUPORT PER ALS FORÇA LLEVANT.
-
El Força son uns cracks, tot el meu suport per a ells
-
espero que lo puedan arreglar y estar donde siempre estaban