Missatge al club
-
@Cullerot:
Obviament, m'adherisc a la petició i reclame que el club ens faça cas esta vegada.
També m'agradaria llançar una pregunta. Per quin motiu segueixen sense treure una versió en valencià de la web?
pues por la misma razon que mantienen a una banda de psudofascistas como son levantina de seguridad para oprimir a la masa.
seguro que recordais que durante años en el palco del nou estadi era presidido por una gran bandera española (cosa que no he visto en ningun otro estadio) eso dice "mucho" de la directiva que tenemos
-
rbs = fascista
Yo tambien voto por la web en valencià y en inglés.
Te importaría decir quien es rbs, es q tengo una duda razonable….gracias
-
pues por la misma razon que mantienen a una banda de psudofascistas como son levantina de seguridad para oprimir a la masa.
pseudo????
Ahí te n'has passat…
-
web en valencià ya!!!!!!
fora levantina ya!!!!!!!!!!!
-
@Cullerot:
Obviament, m'adherisc a la petició i reclame que el club ens faça cas esta vegada.
També m'agradaria llançar una pregunta. Per quin motiu segueixen sense treure una versió en valencià de la web?
Por la misma razón que los parlamentos el día de la celebración del ascenso fueron en castellano,…me sorprendió mucho que Blasco, hablase en castellano en la Generalitat...y más aún Camps..(que habla un buen valenciano) hiciese también su discurso en castellano....¿no habíamos quedado que el Llevant era el equipo del pueblo...un sentimiento, .....?...ahora va a resultar que por TV queda como la parte más castellanizada de Valencia...no hay quien lo entienda.....hasta el gilipollas de Ortí que habla el Valenciano tan bien como el chino hace un esfuerzo por hablarlo.....
Veo fascistillas en la directiva del Levanteeeeeeeeeeeeeeee.........por lo que leo....seguro que a más de uno les mola Salvaaaaaaa........mmmmm....
-
Amunt Post….!!
-
POST AMUNT.
I de pas, com el personatjes de C9 , ens visiten de incognit, aprofite tb per a demanar que parlen el valencià.
A vore si no torne a sentir mai mes allo de …."OCTAUS" DE FINAL.
-
WEB EN VALENCIÀ. EM SUME A LA PROPOSTA I DEMANE QUE TOTS ELS QUE POGUEM ENVIEM , BE SIGA UN CORREU, UNA CARTA, ETC A LES OFICINES DEL LLEVANT .
AÇO NO HI HA DRET.
DIRECTIVA=
-
Done el meu suport a tot el que ha dit Vinatea.Perquè no pot ser?.Xe,si fins i tot el nostre presi fa els seus "pinitos" en valencià en les entrevistes de Ràdio Nou
-
Un atre q s'apunta, fem forÇa collons.
-
¡¡¡¡¡¡¡¡¡ VOLEM LA WEB EN VALENCIÀ !!!!!!!!!
-
EL LLEVANT ÉS VALENCIÀ
-
REPETEIXO I NO EM CANSO, VMP, VERGONYA DEL NOSTRE LLEVANT
-
En este foro ja s'ha demanat moltes vegades que el Llevant hauria de valencianitzar-se molt més. La majoria de la massa social provenim de l'única zona del cap i casal que ha mantingut el valencià com a llengua vehicular. En eixe sentit la directiva, tot i que molts són valencianoparlants, ens ha donat sempre l'esquena. Es podria dir que ha ignorat les peculiaritats dels llevantinistes. D'altra banda, si volem que l'equip tinga més seguidors d'altres comarques, no només de L'Horta, necessàriament ha d'apostar pel valencià com la llengua del club i per extensió dels llevantinistes. Això no vol dir que els valencians castellanoparlants se senten discriminats. Ja he llegit missatges de granotes que no utilitzen el valencià i que estan d'acord amb estes mesures. No l'utilitzen però de segur que el coneixen. El club hauria de tindre el valencià com a primera llengua, ja que és l'idioma vernacle dels valencians. Un primer pas seria la pàgina web, com bé apunta Vinatea. Els altres les notes de premsa. Ara bé. Tornem a la de sempre. Alguna vegada s'ha tingut en compte el requisist lingüístic per contractar a algú?Si no el demana ni l'Administració valenciana, com anem a exigir-s'ho a una entitat privada. Enveja em fa en exie sentit ja no el VCF, molt més valencianitzat que nosaltres, sinó el Barça.
-
espero que en el año del retorno del levante a primera se use el valenciano como lengua que es oficial de nuestra comunidad, en la web y los comunicados que se pueda, no creo qeu cueste tanto, al menos intentarlo. No creo que nadie se vaya a escandalizar porque en un comunicado se usen barbarismos o alguna incorrección, ya que como es lógico el idioma se lleva enseñando con normalidad en la educación pública asi como 10 años, y mucha gente ademas no está acostumbrada.
-
vale y si somos tan valencianos ¿ que hacen las banderas independentistas de cataluña en las gradas del ciudad de Valencia?
y encima muchos de vosotros lo apoyais no entiendo
lo que hace el aburrimiento en verano
-
vale y si somos tan valencianos ¿ que hacen las banderas independentistas de cataluña en las gradas del ciudad de Valencia?
y encima muchos de vosotros lo apoyais no entiendo
lo que hace el aburrimiento en veranoSempre ha de venir un carcamal a dir imbecilitats!!!
Quina relació té una cosa amb l'altre?
Volem la web oficial en valencià. Punt. És la reivindicació pertinent en este post. Si t'agrada, la recolzes i si no, te'n vas a fer la mà.
Les insídies i rucades les pots penjar a un altre post a "No todo es futbol".I siga quina siga la teua llengua, escriure amb punts i respectant unes elementals normes gramaticals ajuda a comprendre els redactats.
-
clar que sí, la web també en valencià i en anglés!!
-
cullerot
a fer la ma, te vas tu.
garrulo. asi te gusta?
-
Bienvenido al club Carlos!!!!!!
Un saludo
-
Un saludo
Després parleu del tema de les banderetes…. ... doncs bé com sempre sou vosaltres els ofesos us pregunto que pinten les banderes en un fòrum de futbol? ho dic perquè després dieu que vosaltres les poseu perquè les posem nosaltres jo últimament sol veig banderetes d'Espanya i aquestes que els ha sortit una taca blava asi que les lleveu o calleu quan surti una de les quals no us agraden
que pena de valencians de veritat. així ens va
-
Per favor, intentem no entrar en el joc de provocacions que uns pocs (de forma totalment intencionada) estan proferint per tal de desviar el tema i boicotejar el nostre reclam per què es solvente el deute històric que té esta directiva amb el poble valencià.
El valencià és patrimoni de tots, també del Llevant.
Per un club de primera en el segle XXI.
I després ens queixem que els xotos volen acaparar tots els símbols valencians…
Vergonya hauríen de tindre eixa minoria que té por a lo valencià. Una altra cosa és el consell, on la racionalitat i integritat dels seus membres està contínuament posada en dubte per ells mateixos quan en casos de tan simple ressolució com estos, no s'opta pel sentit comú.
-
Tens raó, no entrem en les provocacions dels cinquenacolumnistes, els ximples útils i els neurotics de les banderes. Tots sabem qui són i de què van!
-
Un saludo
Bienvenido al club de qué…......de los..........? (poned aki la palabra adecuada).
El único club es el Levante, y el trapito ese que pones debajo de tus mensajes lo podrías trocear pa limpiar el polvo.....
-
VALENCIÀ CLAR QUE SI
-
RECuperem la dignitat!!
Normalització lingüística a tots els àmbits. JA!!
El Llevant és valencià!!
-
cullerot
a fer la ma, te vas tu.
garrulo. asi te gusta?A MI NO M´ACABA D´AGRADAR. FALTEN LES MAJUSCULES DESPRES DE PUNT BURROOOOOOOOOOOOO
-
escucha esto directiva:WEB EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ
WEB EN IDIOMA VALENCÀ
-
Jo també pense que la web del Llevant oblida el valencià.
-
Una cosa demane i crec que caldria que tots en ferem cas: hauríem de concentrar totes les demandes de valencianitzar el Llevant en un sol post.
La idea té un raonament obvi i és no dispersar el missatge i no dividir els esforços. Jo crec que TOTS els que tenim una miqueta de sentiments i reclamem la capacitat de conviure amb normalitat i dignitat al nostre club tant valenciano-parlants com castellano-parlants, hauríem de concentrar els nostres esforços i demandes al post de Vinatea "Missatge al club" ubicat en el fòrum Llevant UE i fixat pels administradors.
Que ningú s'enfade, tota pedra fa paret, però cal organització i concentrar totes les forces en la mateixa direcció per tal que des del consell s'opte finalment per la racionalitat i deixe d'estar d'esquenes a una societat plural, com és la nostra.
Quants més granotes millor, per això cal obrir-se al món i no tancar-se en una bambolla reaccionària, expressió totalment obsoleta en un món on el marketing prima. Quina venda de producte estem fent si excloguem a valenciano-parlants i a la resta del món no hipanòfona del mercat granota?
Necessitem obrir-nos al món, i per això cal una web en anglés, en espanyol, en valencià i, si m'apureu, en japonés, xinés i francés. Amb una voluntat de continuar a les cavernes no és gens estrany que la xifra d'abonats siga ridícula per un club històric com el nostre en un moment històric com el de l'ascens a primera.
Les casualitats no existeixen.