Superstició o casualitat
-
Fa uns messos, amb motiu del partit Salamnca-Llevant, em van ocorrer dues coses.
Primer i entrant a l´hotel estava sonant la melodia que feien servir quan el Llevant marcaba un gol a l´estadi.Posteriorment i ja camí del Helmantic vàrem observar que l´avinguda que conduia al estadi portava per nom Villarroel. Totes dues coincidencies nos vàrem fer pensar que el Llevant guanyaría a Salamanca i així va succeir.La setmana passada a Soria vàrem passar per un carrer anomenat Levante i també vàren guanyar el partit.
Ja estic impacient per veure que puc trobar a Pamplona per a que guanye el Llevant.
Carrer "Levante" a Sòria?, hmmm, el món està ple de coses rares, ehh??
….....a Pamplona.. ...no sé, ja preguntaré al meu cap que és d'allí a veure que em diu
-
Pues sigue buscando cosas… si sumamos de 3 en 3 todo sta bien
-
Yo me acuerdo de ver la plaza Vallejo al lado del Carranza, y ya sabeis todos lo que eso significó
-
@ampa:
Yo me acuerdo de ver la plaza Vallejo al lado del Carranza, y ya sabeis todos lo que eso significó
Correcte Ampa, se m´havia oblidat, jo també la vaig vore. També recorde l´hotel Vallejo a Salamanca al darrera de la plaça major.
En Saragossa no vaig trobar res i mira el va passar.
-
En Saragossa no vaig trobar res i mira el va passar.
Ay, ay, ay tendremos que tener los ojos bien abiertos la próxima vez , y ahora que recuerdo yo tampoco ví nada allí
-
La setmana passada a Soria vàrem passar per un carrer anomenat Levante i també vàren guanyar el partit.
Ja estic impacient per veure que puc trobar a Pamplona per a que guanye el Llevant.
Al Levante no se , pero al Valencia si que hay dedicada una calle en Pamplona . Ademas es muy famosa.
Calle de la ESTAFETA
-
@manolovallejo:
La setmana passada a Soria vàrem passar per un carrer anomenat Levante i també vàren guanyar el partit.
Al Levante no se , pero al Valencia si que hay dedicada una calle en Pamplona . Ademas es muy famosa.
Calle de la ESTAFETA
jajajajajajajajajajja..........
-
@manolovallejo:
Calle de la ESTAFETA
Joer tío, q habilidad pa sacar chistes….......
-
clar i a casa con juem en un estadi ques duc "estadi ciutat de valencia"
esta tot esplicat
-
@manolovallejo:
Calle de la ESTAFETA
AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC ACDC ACDC ACDC ACDC ACDC AC AC AC
-
Fa uns messos, amb motiu del partit Salamnca-Llevant, em van ocorrer dues coses.
Primer i entrant a l´hotel estava sonant la melodia que feien servir quan el Llevant marcaba un gol a l´estadi.Posteriorment i ja camí del Helmantic vàrem observar que l´avinguda que conduia al estadi portava per nom Villarroel. Totes dues coincidencies nos vàrem fer pensar que el Llevant guanyaría a Salamanca i així va succeir.La setmana passada a Soria vàrem passar per un carrer anomenat Levante i també vàren guanyar el partit.
Acabe de tornat de Pamplona i com sabeu el LLevant guanyà.Sabeu quina ha estat la casualitat o superstició? Pues han segut dues. Una periodista del diari de Navarra s´anomenaba Maria VALLEJO i escrivía sobre el partit del LLevant. L´altra casualitat va estar una linea d´autobussos anomenada AIZPURUA. Continuarem cercant casualitats en els propers desplaçaments.
-
Acabe de tornat de Pamplona i com sabeu el LLevant guanyà.Sabeu quina ha estat la casualitat o superstició? Pues han segut dues. Una periodista del diari de Navarra s´anomenaba Maria VALLEJO i escrivía sobre el partit del LLevant. L´altra casualitat va estar una linea d´autobussos anomenada AIZPURUA. Continuarem cercant casualitats en els propers desplaçaments.
Canyamelar, per Déu, busca coincidències en tots els viatges. Nosaltres t'intentarem ajudar, però si no les trobes, al final no entris a aquest estadi. Un estadi sense casualitat és un estadi sense victòria. Està comprovat.
-
Quan anem a Europa ja ens podem espabilar a portar plaques falses de carrers, perquè si no ho tindrem pelut!!
-
@Cullerot:
Quan anem a Europa ja ens podem espabilar a portar plaques falses de carrers, perquè si no ho tindrem pelut!!
Doncs mira, en un viatge que vaig fer a Viena fa ara quatre anys, vaig veure i vaig entrar en un cafè "Levante"…era d'uns italians, que servien coses pròpies del seu país però això és el de menys.... ..on et menys t'ho penses salta la sorpresa
-
Eiiiii, trobe a faltar les cròniques dels diaris locals de Canyamelar, que dirien a Pamplona?
EDITAT: Colllons ¡¡¡ si abans ho pose, abans veig un post completíssim de canyamelar, quina fera tu ¡¡¡¡¡¡¡.