UN PERICO US DÓNA LES GRACIES!
-
Bé, d'acord. Jo vaig ser un dels que em vaig calfar i supose que, com sempre passa en estes ocasions, paguen justos per pecadors i els de les banderetes amb aguila van pagar per tots els que estaveu a la grada.
Un cop passat, tot això es pot perdonar i oblidar. Ara bé, el partit garrepa que ens vareu plantejar no té perdó de Deu!! Per a fer afecció…
-
Chapeau per a Lotina i als cántitcs no feu cas que pasa sempre.
Bona sort pericos!
-
Yo estuve en el campo en Alboraia Bajo, y los que estuvieron provocando todo el partido fueron los pericos,.
Comenzaron con blaugranas hijos de puta, luego a Sergio Garcia etc.,
Que se metan con el Barça es problema suyo, pero si vienen a insultarnos a nuestra casa, es normal que al final nos mosqueasemos.
-
Vau guanyar justament i no hi ha volta de fulla. Nosaltres jugarem de pena.
Bona sort perico!
-
Si hubieramos aprovechado nuestras ocasiones, no nos estarias dando las gracias ahora.
No vengaremos en el Lluis Companys
-
PUDIMOS CON LOS PAJARITOS PERO NO CON LOS PERIQUITOS, JEJEJEJE.
-
si vas estar en el nostre camp, posiblement t'enrecordaràs de mi:
soc el xicon que al final del partit es quedà sol davant de tota la vostra afició amb el cabell llarg i a qui vosaltres (no diré tots però el 98% dels que hi havia) vau poder cantar allò de "cortate el pelo, GITANO, cortate el pelo…." i demés cantics racistes i denigrants…Donç bé, només et diré una cosa: vaig al camp desde que tinc 4 anys (ara en tinc 24) i de moment sou la pitjor afició que ha passat pel nostre camp. I espere no ofendret amb açò, perque si tots foren tan educats com mostres tu a aquest fòrum jo no tindria cap problema amb que visitareu el nostre camp o inclús fer-nos unes birres abans i després del partit com he fent amb moltes altres aficions, tant a casa com fora, però vau (o varen) demostrar que no estan a l'altura d'un club al que jo considere senyor com l'Espanyol.
Altra cosa, Barcelona es una ciutat que m'encanta, però ja se un desplaçament que no faré.
Felicitats per la mereixcuda victòria i espere que si la temporada que ve tornem a jugar no passe el mateix, es més espere poder compartir una agradable estona abans del partit amb gent com tu, si cal...
-
Penosos los BrigadaS BlanquiazuleS! En vez de animar a su equipo, se dedican a insultar a otro equipo y además "piropean" a nuestro Sergio García. Me dió mucha rabia perder precisamente contra este equipo, que me cae especialmente mal gracias a esos "elementos". Espero que nuestros chicos consigan ganar en Montjuic y les devolvamos la moneda con los Oleee, Oleee! que cantaron en nuestro estadio. Macho Levante!!!!
-
@kose:
VISCA CATALUNYA LLIURE…. DE CULERS!!!!
LLIURE….....i prou
-
@kose:
VISCA CATALUNYA LLIURE…. DE CULERS!!!!
LLIURE….....i prou
I ja posats a fer…LLIURE...d'energumens pericos.
-
PUTA CATALUNYA
Aneuse a fer la má catalans de merda!!!!
-
@Levante1909:
PUTA CATALUNYA
Aneuse a fer la má catalans de merda!!!!
Torna el polimorfisme de Levante 1909
-
Tinc crisi d'identitat nano, aixó no pot ser, tinc q fer alguna cossa al respecte collons
-
Però no haviem quedat que tu eres també mig català i que parles la varietat valenciana del català
Mira, jo t'entenc, perquè els pericos son per a fer perdre la paciència a qualsevol. Catalans inclosos. Però seria més just que "Puta Catalunya", dir "Puta Espanyol", no?
-
Cullerot amic, estic malalt del cap nano, tinc crisi d'identitat, crec q em faré del Camerún com Felipe