Una reivindicació de l'afició, valencianitzem el Llevant
-
Yo solamente me represento a mi mismo, tu verás…...... pero gracias a los ingleses y el comercio marítimo te recuerdo que numerosos equipos de futbol como el Levante surgieron, te recomiendo que te documentes.
"SOY DEL LEVANTE UD Y DE CUALQUIER EQUIPO QUE JUEGUE CONTRA EL VALENCIA CF"
-
-
-
(i de fons alguna música...nananana, nananana, nanananá!)
-
Perdone usted su alteza............no sabía que le iba a incomodar......
Pero gente de sangre azul, invasores, etc...os podiais quedar en casita y dejar tranquilos a los indigenas...........
La música...........la que vosotros querais
-
Com a representant de les tribus lleidetanes, de les cuals em sento descendent i que vàrem repoblar les terres valencianes , allà pel segle XIII vull reivindicar la utilització de la llengua dels colonitzadors com a llengua oficial del meu equíp, Llevant UE. No entraré en discusions esterils davant persones indocumentades. I aclarir que en 1909, any de fondació del Gimnastic, es parlava ja el valencià en Poble Nou de la mar, lloc de establiment del dit equíp.
Ara que ho dius…el meu segon cognom és un poble de Lleida...segur que som parents
-
Ahora que pienso yo..........creo que yo soy descendiente del rey Arturo
"I AM A SUPPORTER OF LEVANTE UD AND THE ANY OTHER TEAM WHICH PLAYS AGAINST VALENCIA CF"
Me falta solo escribirlo en valenciano/catalan.........
-
Com a representant de les tribus lleidetanes, de les cuals em sento descendent i que vàrem repoblar les terres valencianes , allà pel segle XIII vull reivindicar la utilització de la llengua dels colonitzadors com a llengua oficial del meu equíp, Llevant UE. No entraré en discusions esterils davant persones indocumentades. I aclarir que en 1909, any de fondació del Gimnastic, es parlava ja el valencià en Poble Nou de la mar, lloc de establiment del dit equíp.
Ara que ho dius…el meu segon cognom és un poble de Lleida...segur que som parents
¿baileys? ¿de lleida?
-
Estic segur que som parents ja que compartím idees, llengua i sang granota.
-
Efectivament hi han valencians que parlen en espanyol.
Per què els que feu eixe plantejament de bilingüísme al País Valencià, no hi aneu a Madrid a explicar que com també hi han espanyols (perdó si algú s'ofen, és per l'exemple) que parlen català, basc, etc. facen la megafonia del Santiago Bernabeu en euskera, català, etc. O fins i tot que les televisions públiques de tots i totes com la TVE1 empre també la resta de llengues de l'estat espanyol?.
-
Torrefiel diu: "la página web y la revista que hacerlo en los tres idiomas castellano-valenciano-ínglés requiere un coste ecónomico y humano considerable".
Doncs jo pose mà d'obra gratuïta si la necessiten o me la demanen per a fer tot tipus de traduccions al valencià.Torrefiel diu: "me parece genial el uso y la divulgación del valenciano/catálan, pero creo que no debe ser en detrimento del castellano".
Si ho fan tot el castellà, i volem que facen alguna cosa en valencià, supose que tindran que eliminar algo en castella i fer-ho en valencià. Per aquesta regla de tres és precís que siga en detriment del castella, i no per això ens anem a tallar les venes (dic jo). Perquè si anem a defensar el castellà… "apaga y vamonos"Torrefiel diu: "nuestro amado canal televisivo no restramiten, ni siquiera por la noche en diferido"
La excusa és que no hi ha iluminació suficient, per tant ni en directe ni en diferit.Torrefiel diu: "gracias a los ingleses y el comercio marítimo te recuerdo que numerosos equipos de futbol como el Levante surgieron, te recomiendo que te documentes"
Gracias a los autralopitecus i al hombre cromagnon te recuerdo que numerosos hominidos poblaron la peninsula iberica, te recomiendo que te documentes.
Per cert, a la Cova del Bolomor (Tavernes de la Valldigna) han trobat les restes de foc més antigues d'Europa... mas documentacion!!Per a Cullerot:
En Cullera hi ha un vell, en Cullera hi ha un vell,
Que li diuen Culleroooooooooooooooot!
Porta gorra i brusa negra, porta gorra i brusa negra,
i entra al fòrum a opinaaaaaaaaaaaaar!
-
Setze jutges mengen fetge d´un heretge que han pengat
-
Setze jutjes d'un jutjat,
mengen fetge d'un penjat.Al menys així m'ho deien a mi…
-
Amic Torrefiel has donat en el clau, encara que no t'hages donat compte. T'has queixat, i amb tota la raó del món, igual que tota la "família" granota, de la no retransmissió per part de Canal 9 del nostre partit. Com molt bé ha dit maulet , la raó exposada per C-9 és la falta d'il·luminació, fins ací tot correcte. Però tots sabem que altres vegades s'han retrasmés partits des de camp amb pitjors condicions lumíniques. I tu ara et preguntaràs, i què te a vore açò amb el tema del valencià? Doncs, que la resposta que tu ens has donat per a no fer tota comunicació del club també en valencià és la mateixa que ha donat C-9 per no retransmitir el nostre partit: ECONÒMICA, i els dos sabem que eixa no és la raó, és una qüestió de voluntat, perquè si el VCF haguera jugat en eixe camp "otro gallo nos cantaría".
Si seguirem la teua argumentació, i l'aplicarem a C-9 tan sols farien els partits del VCF, perquè són els que millors audiències tenen, i per tant, més ingressos publicitaris. I jo ara et pregunte, et semblaria just?
-
JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!
Buenos días
Me ha gustado mucho el mensaje de Maulet 78, pero que conste que los míos los he hecho con buena fe. Cuando me refiero a que te documentes no me estoy metiendo contigo, ni vacilando a nadie, no es mi estilo, solo quería decir que en la historia del futbol, comprobará que el futbol se exportaba e importaba, o sea que nacía en los puertos de ahi vienen los nombres como el ATHELIC de BILBAO, Unión Deportiva (como el Recreativo de Huelva y otros equipos) etc...coletillas inglesas.
Evidentemente el factor ecónomico marca numerosas conductas en un club. Y yo no defiendo el castellano a capa y espada, solamente pienso que yo creo que por desgracia el tema de los idiomas lleva marcado un componente ecónomico.
JAJAJAJAJA!!!!!!!!! COMO ME LO ESTOY PASANDO METIENDOME CON LOS CHOTOS ESTA MAÑANA EN EL TRABAJO!!!!!!!!!!!!!
Bueno os dejo que por la puerta vienen un par de chotos......
"Soc del Llevant U.E. i de quasevol equip que jugue amb el Valencià C.F."
Post Data: me imagino que habre metido la gamba al escribirlo en valenciano, ya me direis.
-
Cap problema, no et preocupes per les faltes
(Sóc porta accente i València el porta en la e)
-
A, Torrefiel, i tranquil, que crec que esta temporada tindrem molts dies de "caxondeo" amb els xotos jajajajajajajajaja
-
@Torrefiel:
JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!
Post Data: me imagino que habre metido la gamba al escribirlo en valenciano, ya me direis.
Esta molt ben escrit, ja pareix que anem progressant. ¿Veus com no es tan dificil? Si Maria Abradelo ho ha conseguit, qualsevol habitant (exceptuant Fujimori) de la nostra terra tb pot fer ho.
-
@Torrefiel:
qualsevol
Bé, a poc a poc s'aprén.
-
El post del Maulet ja ha deixat els seus fruits, primer ens han possat la senyera de València a l'equipatge, ara toca que possen la web en Valencià, però poc a poc no siga cas que s'hernien…
-
Jo ho sabia que les meues reivindicacions calen fons dins del Consell d'Administració del Levante UD SAD…
Temps al temps, tindrem un pavelló de bàsquet junt a l'estadi!
Llevant en valencià!
-
@maulet78:
Jo ho sabia que les meues reivindicacions calen fons dins del Consell d'Administració del Levante UD SAD…
Temps al temps, tindrem un pavelló de bàsquet junt a l'estadi!
Llevant en valencià!
-
@Antixotos:
Yo de lo que soy partidario, al igual que algunos de los que han opinado en este mensaje, es de internacionalizar el Levante, y eso sería hacer la web en los tres idiomas más importantes para ello, castellano, valenciano y el inglés para que nos puedan leer prácticamente en todo el mundo
Antixotos lo que has dicho es lo mas cuerdo que se ha comentado.TENEMOS UNA EMPLEADA DEL CLUB QUE ES INGLESA CON LA QUE HE HABLADO.Seguro que ella estaria encantada de ayudar en la version inglesa.Su nombre es Natalie Holmes.Es muy guapa e inteligente por cierto.Torrefiel tienes toda la razon.El futbol lo introdujeron los marineros,comerciantes y mineros ingleses en diferentes partes de nuestro pais.
-
@maulet78:
Crec que després de llegir algun missatge pel fòrum de que la megafonia va ser quasi tot el partit en castellà el darrer partit, podriem demanar una normalització lingüística al Llevant. Propostes:
1º) El club deuria expressar-se en valencià.
2º) Pàgina web, megafonía, revista oficial, etc. deurien fer-se en valencià.
3º) Fer menció especial dels jugadors que parlen valencià i que promocionen entre els altres que també el parlen. Tampoc podem obligar a Manchev que parle valencià, però si arribara a les rodes de premsa dient: "bon dia a tots"…
Quines propostes farieu??Antes que eso tendríamos que tener jugadores de Valencia. Parece un sarcasmo en este post, pero es tan vivo y cierto como la vida misma. A ver si encima provocamos la risa, cuando al partido de las selecciones solo va Congo.Mas vale callarnos. Sin acritud.
-
@Torrefiel:
Estoy cansado de oir siempre la misma historia, no estoy de acuerdo en que el club solo se manifieste en una sola lengua, el Llevant suena fatal, lo siento mucho a todos los que siempre os preocupa pero prefiero el castellano, prefiero oir la palabra Levante, tengo claro que el castellano es una lengua invasora pero no lo es menos el catalan/valenciano que tambien no lo trajeron de a fuera, aqui os recuerdo a todos que antes se hablaba otra lengua un mezcla de arabé, etc. Y se vivia tan ricamente hasta que nos invadieron los catalanes, aragoneses y otras especies. Y nadie en su sano juicio revindica la lengua antes de que vinieran los catalanes y sus amigos, por lo tanto hemos crecido con el castellano y prefiero que el Levante UD, siga en castellano.
Pues hay arabizar el club
-
@ScotP:
Sólo quería decir que antes de los árabes aquí ya estuvieron los romanos, y esos hablaban latín. Y lo que tenemos ahora (tanto el valenciano/catalán como el castellano) viene precisamente de ahí, del latín. De todas maneras, en la época en que estuvieron los musulmanes yo dudo mucho que aquí se hablara mayoritariamente árabe, a pesar de todo.
Hay que latinizar el Levante
-
Y que hacemos los montones de andaluces del Levante y de Cuenca?. Bilinguismo ya. Mejor cuatrilinguismo: valencia, castellano, arabe y latin y todos contentos, no sea que venga Mena.
-
@Torrefiel:
el castellano es una lengua invasora pero no lo es menos el catalan/valenciano que tambien no lo trajeron de a fuera
Una cosa és que vinga gent de fora i que la llengua poc a poc vagen assimilant-la els cristians (supose que els moriscs parlarien àrab) i altra molt distinta que vinga gent de fora i diguen que com som pecadors va a fer-nos parlar en la llengua de Déu. Con la iglesia hemos topao!
@Torrefiel:
os recuerdo a todos que antes se hablaba otra lengua un mezcla de arabé, etc. Y se vivia tan ricamente hasta que nos invadieron los catalanes, aragoneses y otras especies. Y nadie en su sano juicio revindica la lengua antes de que vinieran los catalanes y sus amigos, por lo tanto hemos crecido con el castellano y prefiero que el Levante UD, siga en castellano.
Ostia tú! Doncs els australopitecus també vivien ricament a les muntanyes, amb la seua llengua, les seues pintures rupestres, els seus taparrabos i el seu garrot per a anar donant 'garrotaes' per ahi…
Tornem arrere??
-
yo e empezado a andar a 4 patas
-
Pero por donde empezamos. Valencianizamos la plantilla? una cosa así como el Atlethic, o valencianizamos no se qué. Las prioridades empiezan por el equipo. Como vamos a exigir el valencianismo si en la plantilla no hay ningun jugador de la tierra.