Acabo de ver el resumen del Badalona-Levante en Tv3
-
Pues eso, que viendo el Gramanet-Barça dijeron que iban a sacar imagenes y me he quedado y es cierto, han sacado imagenes del partido.
Se ven perfectamente, asi que lo de la excusa de la iluminación que se lo metan por el…Pero mira, que se jodan que les ha salido mal la jugada.
Puta Canal 9
-
@AntonZZ:
Pues eso, que viendo el Gramanet-Barça dijeron que iban a sacar imagenes y me he quedado y es cierto, han sacado imagenes del partido.
Se ven perfectamente, asi que lo de la excusa de la iluminación que se lo metan por el…Pero mira, que se jodan que les ha salido mal la jugada.
Puta Canal 9Pos si, les ha salido de puta pena
-
no heu vist una bandera del Llevant per ahí alçant-se??? jajajaja!! s'en ha eixit!!!
-
Segur que serà de Canyamelar i demà ens durà el "Diari de Gramanet" o el "Herald Gramanet", xe quin monstre (i quin plaer poder anar a tots els viatges - i col·leccionar diaris-)
-
Jo crec que és lamentable el que ha fet Canal Bou, però ja que hi havia un munt de coses en contra per a retransmetre el partit de Badalona… Ja que era tan complicat... Podrien haver fet alguna conexió tipo radio i cada 10 o 15 minuts haver dit que estava passant al Badalona-Llevant (qui domina, ocasions...). Almenys jo, estava mirant el Lleida com un il.lergeta més, i voldria haver sabut que feia el Llevant, i fins que no va acabar tot i vaig anar a sentir Radio Bou no em vaig assabentar de res.
-
Per Badalona tv també han tret imatges (no se si l'han retrasmes sencer)
-
si despues se quejaran de los canticos referidos a ellos, pero el próximo partido en casa hay razones mas que suficientes para volver al himno anti television-publicabasura.
-
Yo tb he visto el resumen y la iluminación no era para nada insuficiente como para no ver nada. Era bastante aceptable
-
no os preocupeu, ara n esta el valencia
no tindran escusa que valga per a retrasmetre el nostre equip, ya que som de primera, no?
o estic equivocat?
-
a la proxima no tendran excusa
-
Al menos hemos podido ver el tiro de Juanma al palo, que en la crónica de Marca ni aparece.
-
a ver si en la siguiente ronda nos toca el Lleida y lo pone tv3 asi q s joda canal 9 q no lo vera nadie
PUTA CANAL 9!!!
-
no heu vist una bandera del Llevant per ahí alçant-se??? jajajaja!! s'en ha eixit!!!
Si que l'he vista
Qui seria?
-
@Ramon 1909:
Si que l'he vista
Qui seria?un servidor.... jejejeje...
ens desplaçarem 4 membres de Força Llevant + 1 altre q treballa allà... 5 membres en total i bon rotllo amb la gent de Badalona...
LLEVANT!! YOU'LL NEVER DRINK ALONE!!
(festa baix la pluja)
-
@Ramon 1909:
Si que l'he vista
Qui seria?un servidor.... jejejeje...
ens desplaçarem 4 membres de Força Llevant + 1 altre q treballa allà... 5 membres en total i bon rotllo amb la gent de Badalona...
LLEVANT!! YOU'LL NEVER DRINK ALONE!!
(festa baix la pluja)Mare meua tu! que cracks
-
CANAL9 MENTIROSOS.