• CHUA PRIMERA

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    187 Visitas
    ?
    Me preocupa más poder volver a disfrutar del fútbol, sentir la pasión de la victoria y, si es posible, volver a ascender. Son cosas que lamentablemente hemos ido perdiendo desde que empezó 2005.
  • Al final…

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    278 Visitas
    ?
    Més que pesimisme era fatalitat. Per lo demés, secunde a Suick
  • VOLVER A EMPEZAR

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    189 Visitas
    ?
    i el 04!!
  • !!!! VIVA EL LEVANTE¡¡¡¡

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    491 Visitas
    ?
    Aquest matí he pegat una volteta per la Malva-rosa buscant ànim. I m'he trobat algún granota conegut que anava igual de dubitabundo i meditativo que jo mateix. Massa setmanes tractant d'alçarse de cada bac. Ara ja s'ha acabat el malson, i mirem de nou AVANT i AMUNT.
  • POSTS DE ANIMOS

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    132 Visitas
    ?
    No sé si encara no m'he fet càrrec, o que ho tenia molt assumit, i m'ha deixat fred. Així que, de la mateixa manera que molts estaveu animats abans de confirmar-se la defunció, i tractaveu de transmitir-ho als altres, ara, des-de la serenitat, vos envie un arrepretó.
  • ENHORABONA A LA AFICIÓ DEL LLEVANT QUE HA ANAT A VILLAREAL

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    168 Visitas
    ?
    x la tele se re oian, y siempre los comentaristas hablaban de la aficion delLevante, q a pesar q eran pocos con respecto a la local, se hacian sentir. Bien por estar ahi alentado al equipo. Salu2 Vir
  • Comienza la tormenta.

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    135 Visitas
    ?
    Recorde fa mesos, quan semblava que ens selvariem sense problemes, que ja diem que hi havia que dependre d'aquest primer any, que la permanència semblava molt barata, però que fent tantes coses mal, la sort no duraria molt. I ja veieu.
  • Germa ke????

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    235 Visitas
    ?
    Tampoc m'acaba de semblar del tot bé el que dien els de la SER, que hi havia que arreglar-ho a tota costa, com fan els bascos. Si no em pogut, tampoc és com per a viure de regals.
  • UNA AFICION INTERNACIONAL

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    148 Visitas
    ?
    Els meus amics del Crystal Palace (que han baixat també, quina casualité), es moren de ganes per vindre a vore al LLEVANT.
  • LA FEDERACIÓ, EL 21É EQUIP

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    191 Visitas
    ?
    Ara ja no hi ha remei
  • Kiero responsables ya!

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    108 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • A SEGUNDA POR PREPOTENTES

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    248 Visitas
    ?
    Dejadle en paz. Bastante tiene con lo suyo este miserable.
  • BUENO SOM SOM DE SEGONA DIVISIO

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    199 Visitas
    Jaime UrrutiaJ
    Ya nano, sobre tot del teu nick, no se com t`has ficat eixe, nano.
  • MORA LESIONADO

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    168 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • Seamos realistas. min 72

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    198 Visitas
    ?
    ESTA NEGRO PERO AUN HAY ESPERANZAS Y SEGURO QUE NOS SALVAMOS EN EL ULTIMO MINUTO. VAMOS JODER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AMUNT LLEVANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HASTA LA MUERTE LEVANTE EN NUESTROS CORAZONES!!!!!!!!!!!
  • A UN GOL DE LA GLÒRIA!!!!!!!!!!!!!

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    243 Visitas
    ?
    [image: confused_smile.gif] K NERVIOSSSSSSSS
  • Entra congo

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    169 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • SE VIENE CONGUITO

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    132 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • ENTRA MANCHEV

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    160 Visitas
    ?
    MANCHEV VETE A JUGAR A LAS BOLITAS… JODER, NO HACE NI UNA BIEN [image: angry_smile.gif]
  • SOLO UN GOL

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    188 Visitas
    ?
    SOM SOM SOM DE PRIMERA DIVISON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!