@maulet78:
De la Lliga espanyola ni el Barça, ni el Madrid, ni l'Atlético, ni el València, ni el Depor, ni el Sevilla, ni el Betis van a fer-li oferta a Ezquerro, perquè ja tenen bona plantilla i a qui volen incorporar és gent de més qualitat. Tio! Ezquerro o Lequi són molt bons, però hi ha 1000 per davant d'ells.
Segons el Superxoto Ezquerro ja es valencianista. [image: icon_mrgreen.gif]