El POST del fitxatge.Feu de secr. tècnic i recomaneu a algú.
-
@negu_gorriak:
lo de choutos ya seria el colmo,es un chouto el ke no bote

I repesquem a Chota i ja seria massa

-
tote q vendria libre,mido d la roma q no juega y lo querian,pavoni del cadiz,llorente del eibar o incluso aduriz del valladolid
-
SAnchez del Celta??
yo creo que entre repescar a Chota o traerse a Sanche (romario de Aldaya)….me iba a peinar el mundo en busca de la Topadora. -
Esta tia està molt bona! Que la fitxen!
-
PEDRO VEGA, tot un crack els corners que trau son un perill ¿algu recorda q es un corner?
-
…el frances este... Feindouno... y si no la cesión de Nonda del Monaco... me gusta el futbol frances... velocidad y físico....
-
Volveria a pujar por Garitano del Eibar
-
El davanter brasiler Giovanni Elber ha rescindit el seu contracte amb el Olympique de Lyon i encara que ja és veterà, si hem estat parlant de noms com Batistuta o Mido, sí que pujaría el nivell de la davantera (compareu-lo amb Congo o Reggi o Sergio Garcia).
No se com haurà jugat últimament, però igual interessa.
Altre nom que deuriem apuntar que per a mi si seria un crack és el jugador del Barça Gerard López, que acaba contracte i van a fer-li una oferta de renovació molt a la baixa. Jo crec que el Llevant deuria apostar per ell i fer un esforç.
Gerard és un mija punta que té molta arribada dalt, va bé de cap, i amb qualitat per a distribuir joc. Al Barça ha fracassat clarament, però a mi al València de Cúper m'agradava molt i crec que ací podria fer-ho així o millor!
-
Jo no sé ni el que ha posat al post maulet, he entrat per a veure les mamelles de la tia del seu avatar
-
@-Vicent-:
Jo no sé ni el que ha posat al post maulet, he entrat per a veure les mamelles de la tia del seu avatar
A que mola com li ballen?

I com sabies abans d'entrar que tenia d'avatar? -
Zahovic parece que ha quedado libre.Al menos para las faltas y corners iria bien.Romeo ha sonado para el Málaga,con lo que no será muy costoso.
Si nos ponemos a decir nombres,no acabamos. -
eso maulet78 … quitate ese avatar que no hay quien lea tus mensajes... a mi me hipnotizan!!!!

-
@maulet78:
El davanter brasiler Giovanni Elber ha rescindit el seu contracte amb el Olympique de Lyon !
Jo pense que has donat en el clau.
Ja fa temps que vaig sentir, de persones prou ben informades, quie el fixatje sería un davanter brasileny del Olimpic de Lyo. Encara que jo vaig pensar que era Juninho Bahiano
.
I a mes a mes, hui ve la noticia al As.No se com ha jogat Elber, pero si esta lliure....