Sérvulo fitxa pel Còrdova fins a final de temporada
-
El colista de Segona Divisió ha fitxat a Sérvulo fins a final de temporada amb opció de renovar automàticament si l'equip conseguix la permanència (doncs no renovarà).
Li desitgem tota la sort a Sérvulo en un equip que no te massa bona pinta…
-
Pobret!!
Vinga, doncs si es cert, farem forces per a que hi haja un miracle i no descendisquen
-
Pobre Sérvulo.Se ha metido en mal equipo.Ya me lo veo dando vueltas en equipos de Segunda B.
De todas formas,suerte.
-
pues yo lo siento por servulo,pero ojala ke el cordoba bajara a tercera.
-
@negu_gorriak:
pues yo lo siento por servulo,pero ojala ke el cordoba bajara a tercera.
=
-
Yo tambien lo siento por Servulo, pero el Cordoba, no es equipo que me caiga bien, si nó, todo lo contrario.
-
PUES YO NO ME ALEGRO DE QUE SE VAYA AL CORDOBA. SI NO ES TITULAR Y EL CORDOBA DESCIENDE, LO TENDRA JODIDO PARA FICHAR POR UN SEGUNDA.
OJALA ME EQUIVOQUE, SE SALGA EN SEGUNDA Y LO FICHE UN PRIMERA.
-
Jo crec que Sérvulo no és jugador de Primera, ni d'equip punter de Segona. Em pareix bon xaval i treballador, però de meitat de Segona cap a avall. Potser que jugue a 2ª B és exagerat, però si podria fer-ho a algun dels bons equips de 2ª B que tenen moltes aspiracions per pujar (Rayo Vallecano, Castelló, Las Palmas…). I si es en Segona tampoc el veig en un Alavés.
-
Vaya palo… confiaba en un milagro, pero veo que no se a producido. Es una lástima que se vaya este pedazo jugador al cual no sé le a dado ni la oportunidad de mostrarse en Primera cuando al equipo le a faltado gol... Espero que no nos arrepintamos y le vaya muy bien.
Aadeeuuussss
-
@Silvestre:
PUES YO NO ME ALEGRO DE QUE SE VAYA AL CORDOBA. SI NO ES TITULAR Y EL CORDOBA DESCIENDE, LO TENDRA JODIDO PARA FICHAR POR UN SEGUNDA.
OJALA ME EQUIVOQUE, SE SALGA EN SEGUNDA Y LO FICHE UN PRIMERA.
sant llevant te oiga
-
Servulo, jugador de primera. Te repescaremos por tu gran corazon granota y los grandes momentos pasados juntos,
Amunt llevant
-
Servulo ha pasado a jugar del campo en el que mejor me tratan al que peor me trataron
lo siento servulo pero hasta ahi no llego
¡que le den a tu nuevo equipo¡
-
Joder, que putada, supongo que no habra tenido mas opciones que la del cordoba…¿pero no sono el Elche como interesado?
-
Joder, que putada, supongo que no habra tenido mas opciones que la del cordoba…¿pero no sono el Elche como interesado?
L'Elx el que passa és que té a Moises, Peragón, Nino, Luis Gil, Raul Ivars i Ruben i ara ha incorporat a Ismael cedit del Betis, que també és mitja punta.
Està xungo trobar bon equip ara. A SEgona tots els que estan fitxant estan desesperats, i a Primera sols fitxen els que mes pasta tenen!
-
Yo personalmente hubiera reconvertido a Sérvulo en interior derecho y no hubiera fichado a Juanma.
-
SERVULO YA VISTE DE VERDIBLANCO:
-
Jo el tornaria a fixar si queda lliure al mes de juny.
A final de temporada tindrem una vacant a la mitja punta, Cuellar i podrem sustituirlo amb Sérvulo.
-
no tuvieron la deferencia de hacerlo debutar
y ser jugador de primera
bien mister
clausula acojone
-
He tenido el gusto de oir a Servulo varias veces en el programa "La voz granota" la pasada y actual temporada cuando ha sido entrevistado por nuestros periodistas granotas.
Siempre me ha parecido una buena persona y como futbolista aceptable pero desgraciadamente nunca ha tenido la confianza de Preciado y Schuster para jugar como titular en nuestro equipo.Le deseo lo mejor en el Cordoba y seguro que nuestra forista Amparo le hecha mucho de menos porque se que es una fan incondicional de el.
-
He tenido el gusto de oir a Servulo varias veces en el programa "La voz granota" la pasada y actual temporada cuando ha sido entrevistado por nuestros periodistas granotas.
Siempre me ha parecido una buena persona y como futbolista aceptable pero desgraciadamente nunca ha tenido la confianza de Preciado y Schuster para jugar como titular en nuestro equipo.Le deseo lo mejor en el Cordoba y seguro que nuestra forista Amparo le hecha mucho de menos porque se que es una fan incondicional de el.Virginia Racca ja s'ha cabrejat per posar una foto seua sense el seu permís. Jo no coneixia a Amparo físicament, però no se si li farà massa gràcia que penjes una foto seua ací!
De totes formes és molt guapa!
A tots els foreros: se m'havia oblidat per lo del derbi, però el dissabte per la vesprada vaig vore debutar a Sérvulo per Punt Dos. No va ser titular (jugaven Drulic i un altre patata) però el Còrdova va ser un desastre i si damunt no juga de titular crec que hauria sigut millor per a ell haver aguantat al Llevant B fins a juny (ahi segur que se n'haguera eixit). No cregueu??