COM PLANIFICARIEU LA PLANTILLA DE L'ANY QUE VE?
-
Ací no puc posar enquestes, però m'agradaria saber que contestarieu a aquesta pregunta.
Que farieu d'aquesta plantilla per a l'any que ve suposant que mantenim la categoria?
A) Renovació total.
B) Faria una renovació, però mantenint a la gran majoria.
C) Faria una incorporació per linia i prou.
D) No tocaria res.La meua resposta seria la A) ja que faria una renovació total i de la plantilla que tenim sols aprofitaria a algun defensa, a Rivera, als extrems (que són bons) i a Manchev.
Els 13 jugadors que mantindria.
Porteria: Mora.
Defensa: Pinillos, Deskarga, Culebras, Jesule i Harte.
Mig camp: Rivera i Camacho.
Bandes: Ettien, Juanma, Nacho i Jofre.
Davanters: Manchev.
I faria 7 incorporacions, 1 porter, 2 defenses, 2 mijos centres i 2 davanters.
Així quedaria una plantilla de 20 i pense que podria dur a jugadors de més nivell ja que els diners que s'estalvien en concepte de sou de tindre una plantilla de 25 a 20 els empraria per a això.
I a partir d'ahi si que es pot demanar la cessió d'algún Sergio Garcia o Portillo i fer jugar a gent del filial.
-
A grans rasgos estic d´acord.
Encara que matizaria..
1- Sandro, te 3 anys + de contracte i encara no ha dit l´ultima paraula.
2- Alexis está fluix, pero l´estem soterrant molt rapidament.
3- Reggi, com a rematador de cap en certes situacions apurades es una joia, pero es dificil justificar i pedre un joc de davanter a la banqueta per a un jogador tan especific.
-
@Fonseca 5:
A grans rasgos estic d´acord.
1- Sandro, te 3 anys + de contracte i encara no ha dit l´ultima paraula.
2- Alexis está fluix, pero l´estem soterrant molt rapidament.
3- Reggi, com a rematador de cap en certes situacions apurades es una joia, pero es dificil justificar i pedre un joc de davanter a la banqueta per a un jogador tan especific.Home, dels 3 que dius, de Sandro és l'únic que ja no espere res. Crec que ens faria un favor anant-se'n.
D'Alexis es veritat que si que deuria donar més rendiment i que si l'equip en general funcionara millor no donaria la image tan mala.
De Reggi també espere algo, perquè tampoc vull que es pegue carreres ni que faça jugades de Ronaldinho, a ell el que li podem demanar es que marque gols fent la funció de 'post' dins de l'area: es a dir, rematador i poc més. Però si així té els seus goles, benvinguts siguen!