¿¿¿¿¿¿¿¿13.500 espectadores???????
-
Jo no se tu, però jo vaig vore a Pedro Villarroel amb els seus prismatics amb zoom 13.000x13.000 contant un per un a tots els assistents…
No crec que s'equivoque tito Pedro!!
-
En mi zona todos comentabamos que nos parecía que había bastante más gente de la que se dijo por megafonía, igual es que los que entran con invitación no cuentan, o … vete tu a saber
-
@ampa:
igual es que los que entran con invitación no cuentan:-P
Todas las localidades llevan su correspondiente código de barras y cuentam,ya sean previo pago en taquillas o "por la cara".
-
@Toni granota:
@ampa:
Todas las localidades llevan su correspondiente código de barras y cuentam,ya sean previo pago en taquillas o "por la cara".
Ya lo sé, solo era una coña
-
@ampa:
@Toni granota:
@ampa:
Ya lo sé, solo era una coña
Però si jo estic en la porta, puc deixar passar als colegues que jo vullga o si em donen la ordre de que determinades entrades o invitacions no les passe pel código de barras i que passen per un costat del torno no es contabilitzen de cara a la LFP o la recaudació…
No és descabellat el que ha dit Ampa...
-
Vamos a pensar mal…..al club le interesaba "declarar" que sólo habian entrado 13500 para dar menos dinero para lo del tsunami
-
@Konsul:
Vamos a pensar mal…..al club le interesaba "declarar" que sólo habian entrado 13500 para dar menos dinero para lo del tsunami
Pues si hay que pensar eso, me parecería muy lamentable y bastante grave, no creo que nuestra directiva llegue a tanto ... pero cualquiera sabe
-
yo voy a pensar un poco mas mal, aunq no me creo totalmente estas palabras
no sera, q siempre dicen q hay mas gente de la toca, y esta vez tenian q decir exactamente la q hay?
-
Mare meua! Després de totes les especulacions que estem fent…
NO ESTARÀ ANGELA CHANNING DARRERE DE LA DIRECTIVA??
TINDREM QUE CONTRACTAR A...
(com deia un cèlebre amic meu que li agradaven molt els cereals)
...AGATHA CRISPIS
-
@granota2002:
no sera, q siempre dicen q hay mas gente de la toca, y esta vez tenian q decir exactamente la q hay?
Espero que sea esta la opción verdadera.
Aunque si me dijeran que la otra opción es la verdadera tambien me lo creería, cosas peores hemos oido de nuestra directiva.
-
primer q ahir orriols no estaba ple com el dia dl villareal, segon a grada central n'hi havia menys gent, y tercer d villareal vingueren mes gent q d san sebastian. es podible q vaixara l'afluencia d gent
-
Eso es que M.Pujalte estaba en Madrid abrazando a los que increparon a Bono. (él y sus amigos unos cuantos menos)
-
@maulet78:
NO ESTARÀ ANGELA CHANNING DARRERE DE LA DIRECTIVA??
No, hi és M.Pujalte, demòcrata de tota la vida.
-
Jo només ho vaig escoltar vaig començar a cridar "no saben comptar, no saben comptar", pensava que només l'havia pensat jo, però…. veig que no. Obviament no erem 20.000 com el dia del Vila-Real, PERÒ UN POC MÉS DE LA MEITAT?, ni bufat m'ho crec.
Ara que pense.... eiiii si era el dia que la recaptació era pel Tsunami, NO ÉS POSSIBLE EL QUE ESTIC PENSANT ¡¡¡¡. No, no pot ser. No.... hummmm.
-
Vinatea ,yo tinc el mateix pensar que tu. Per sert desde Orriols el vax sentir,pero no sabia que eres tu el contable.
-
yo kreo k eramos mas de 13.000 i piko cerka de los 17.000 o mas pero bueno el k los konto se kanso a mitad