NO TENIU POR DE Q VILLARROEL ACABE COM PITERMAN?
-
Amb tanta noticia de destitució de Villarroel, no vos dona por que fitxe a algun entrenador sense tant de prestigi i es dedique a fer ell les alineacions? Com feia Piterman al Racing i ara a l'Alaves?
Jo crec que tampoc es una situació com per a tirar al tècnic… No m'agrada Schuster, però crec que pot conseguir la permanència (estem 4 punts per damunt d'ella). No es millor fer com fan molts d'acabar així la temporada i ara planificar el futur? Fitxar ja un mister per a juny (com va fer el Vila-Real quan se'n va anar Floro, que crec que va posar a Paquito i en juny va arribar Pellegrini).
No se, li tinc més por a Villarroel...
-
… pues tenle, tenle miedo que después de lo de COFISER seguro que estás en su lista.
-
maulet de entrenador?
Estariamos mas cerca del espectaculo que decia Luis Aragones…
-
@Noirot return's:
maulet de entrenador?
Jo confiaria molt en la cantera…
Paco, Luismi Loro, Madrigal i Neftalí al primer equip.
I repescaria a les velles promeses que estan foguejant-se per ahi i que la secretaria tècnica no para de seguir: Lalo, Pato, Furiga, Juvenal, Setvalls...
Som un club descubridor de talents!
Bò, deixant-nos de conyes… Crec que no tenim un bon projecte i crec que el Llevant necessita un canvi a la directiva per a agafar el tren de la Primera Divisió.
Jo estic buscant un "Soler" que li crompre les accions a Villarroel-Villarroig i fer un Llevant d'Europa!
NO A LA CONSTITUCIÓ EUROPEA!
SI AL LLEVANT EN LA UEFA!
-
No imagine a Villarroel corrent amb el planter per l´arena de la plaja.
PD M´alegre de que Maulet no estiga fent fotografia submarina amb les sabates de formigò marca Cofiser.
-
Como Pitterman no, pero como Lopera o ese estilo de presidente si.
-
@maulet78:
@Noirot return's:
maulet de entrenador?
Jo confiaria molt en la cantera…
Paco, Luismi Loro, Madrigal i Neftalí al primer equip.
I repescaria a les velles promeses que estan foguejant-se per ahi i que la secretaria tècnica no para de seguir: Lalo, Pato, Furiga, Juvenal, Setvalls...
Som un club descubridor de talents!
Bò, deixant-nos de conyes… Crec que no tenim un bon projecte i crec que el Llevant necessita un canvi a la directiva per a agafar el tren de la Primera Divisió.
Jo estic buscant un "Soler" que li crompre les accions a Villarroel-Villarroig i fer un Llevant d'Europa!
NO A LA CONSTITUCIÓ EUROPEA!
SI AL LLEVANT EN LA UEFA!yo no voldria un soler en el llevant,preferiria un Abramovich.
-
No, por una simple razón de lógica: lo ha tenido a huevos, cuando el club estaba practicamente desahuciado y no lo hizo, ¿porque le va a interesar ahora? Sé que esta afirmacion no es populista, pero estoy seguro que Villarroel ofrece más a la aficion que lo que recibe de ella. Y para mal pensados: no le conozco.
-
No seré jo qui parle d'en Pere. Per respecte a la seua senyora
-
No, por una simple razón de lógica: lo ha tenido a huevos, cuando el club estaba practicamente desahuciado y no lo hizo, ¿porque le va a interesar ahora? Sé que esta afirmacion no es populista, pero estoy seguro que Villarroel ofrece más a la aficion que lo que recibe de ella. Y para mal pensados: no le conozco.
Comparto tu punto de vista en este tema.