¿JOFRE EL MILLOR DEL PARTIT?
-
Ni de conya!!!!! Perquè no poses les pilotes perdudes de cada jugador? em jugue el que vullgues a que jofre és dels que més i damunt en moments claríssims de jugades d'atac.
Pilotes perdudes:
1. Jofre, 16.
2. Jesule, 10.
3. Rivera, 8.
4. Reggi, 8.Faltes rebudes:
1. Jofre, 7.
2. Pinillos, 5.
3. Rivera, 3.Faltes comeses:
1. Tito, 4.
2. Reggi, 2.
3. Rivera, 2.
4. Pinillos, 2.
-
Veus, ha de millorar molt el jofre, almenys per a llevar-li el lloc al nacho.
-
Aquesta estadisitica es enganyosa. Sino tambe es poden posar les perdues de Rivera i Nacho que no son poques als altres partits. Els qui mes pilotes perden son els que mes participen.
Avui Jofre ha estat molt be. Potser no el millor pero ha demostrat que en atac li pega unes quantes voltes a Nacho. Almenys encara sempre.
AMUNT LLEVANT. AQUEST ANY ENS SALVEM AMB DOS COLLONS!
-
Es logico que se pierdan balones arriba, sino marcariamos 10 goles todos los partidos.
Jofre hoy a hecho un buen partido.
-
No és que perga balons, és la forma en que els perd. Quasi sempre és per no passar-li-la a un company millor situat i ficar-se a xupar pilota fins que la perd. Ho sent però preferisc molt més al nacho.
-
Para mí el mejor del partido ha sido sin duda alguna tito.
Creo que celestini lo va a tener un poco crudo…
pero con lo cabezota que es schuster todo puede pasar..Tito un 10
-
toy cn vtemalpuente. tito un 12 q partido se ha marcado!! impresionante al corte dando ekilibrio al ekipo y dando unos pases magistrales.
-
Ho sent però preferisc molt més al nacho.
OK, aixo es una cosa i una altra es dir "Segur que d'estar el Nacho hui agurem guanyat…" que despres del bon partit que ha fet avui Jofre ho trobo una mica fora de lloc...
En fin, que ho sento pero jo preferisc a Jofre
Pa gustos los colors!!
El millor del partit per altra banda ha estat per mi Tito. A la pagina de Ximo & co. es fan les votacions del millor jugador cada setmana
-
no centra bien
no levanta el balon
-
Para mi los mejores Tito y Mora
-
Pues para mi ha estado mal.Ha sido incapaz de centrar un balón en condiciones en todo el partido,y se ha empeñado en pasar por el sitio imposible.
Hombre,decir que si con Nacho hubiéramos ganado,es mucho decir,pero con la coladera que era el Zaragoza por esa banda…......
Y para mí:
SAN MORA 3
TITO 2
SERGIO GARCIA 1
-
I Juanma també li ha donat vida a l´equip el ratet que ha estat.
-
@ampa:
Para mi los mejores Tito y Mora
Totalmente de acuerdo.
-
Los mejores Tito y Mora.
Jofre lamentable.
-
Para mi el mejor Mora y despues Tito.
y…¿ Que Camacho ha estado mal?
Creo recordar que solamente ha entregado estrapitosamente mal un balón al rival, pero se ha anticipado bastante a Villa, ha subido el balón con mucha solvencia y ha estado genial al corte, sin ningun gesto de violencia.
Las oportunidades de Villa han venido por dos cantadas clamorosas de Alexis. Y las de Galleti de la segunda parte, estaba bien cubierto él y la portería.
Realmente podía haber estado mejor, ha tenído algunos fallos que han ensombrecido un buen partido. Pero de ahí a quererlo crucificar me parece que os pasais tres pueblos. Más cuando a Sergio García le dais algún punto positivo y para mi estuvo mal hasta en el calentamiento.