L'ENIGMA JARQUE
-
Llegit a Marca:
-Jarque dice que su entrada a Márquez "parece más dura vista por televisión".- (i afegeix que si era un baló dividit, que si només groga).
I jo em pregunte:
Ja no importa la dignitat o la decència?
-
Des de les entrades de Benito (R.Madrid) i alguna solta d'Ayala, no recorde cap entrada més animal. El Comité antiviolència en el futbol espere que almenys els 6.000 € i 5 mesos sense entrar en un estadi se'ls posen també, no?.
-
(Recorde una de Couto a Simeone que no va estar malament).
En el cas de Jarque crec que el Comité hauria de tenir en compte la manca de penediment mostrada en eixes declaracions.
-
Que la entrada es de roja es evidente, pero volviéndolo a ver ayer en la tele me dió la impresión de que Jarque no ve en ningún momento a Márquez. Él va a bajar el balón y de repente se encuentra el careto del mexicano. Es roja, pero no creo que la entrada sea con intención como algunos regalos de Ayala, Couto, Simeone y demás hermanas de la caridad.
-
Home jo no dic que el tio tinga plena intenció de donar la patada, però si que es desentén plenament de les conseqüències d'aixecar la cama a l'altura del cap del rival en un baló dividit. I com les companyies asseguradores tenen molt clar, quan es fuma en la benzinera, hi ha temeritat punible en el cas. Ho dic perquè darrerament, la història del baló dividit està servint per a excusar-se d'animalades, i el baló dividit no és la barra lliure.
Però l'esencial del cas és l'infantilisme cada vegada més arrelat en la societat de no voler fer-se responsable dels propis actes i voler dissimular-los. No entén Jarque que dir la veritat dóna prestigi a qui la diu i que hagués quedat com un senyor dient "Vaig fer ser un imprudent i mereixia la roja"? Crec que això seria un atenuant.
En fí, per a nosaltres millor: un menys que juga contra nosaltres.
-
M'agradaria saber a quants granotes els agradaria tindre a Ayala en el Llevant, tant de dir que si carnicer, assassí, violent, etc…... Amb un jugador com Ayala, potser al Llevant no li farien alguns dels gols que li fan.
-
@XOTET DE POBLE:
M'agradaria saber a quants granotes els agradaria tindre a Ayala en el Llevant, tant de dir que si carnicer, assassí, violent, etc…... Amb un jugador com Ayala, potser al Llevant no li farien alguns dels gols que li fan.
Si Ayala jugase en el Levante no acababa ni dos partidos. Eso sí, te digo que es un gran central igual que te digo que es un carnicero.
Yo me quedaba con tíos como este Ayala o Pablo García con los ojos cerrados, porque aparte de matones son unos jugadores como la copa de un pino.
-
@XOTET DE POBLE:
Si Ayala jugase en el Levante no acababa ni dos partidos. Eso sí, te digo que es un gran central igual que te digo que es un carnicero.
Yo me quedaba con tíos como este Ayala o Pablo García con los ojos cerrados, porque aparte de matones son unos jugadores como la copa de un pino.
Ayala si.
Marchena NO.
Juan Sanchez NUNCA JAMAIS.
-
yo tb me acuerdo una dl asesino simeone a guerrero o la d figo a cesar el canterano dl mafiaragoza
-
yo tb me acuerdo una dl asesino simeone a guerrero o la d figo a cesar el canterano dl mafiaragoza
Per a mi la millor la de Ayala a Simao…
Va ballar sevillanes damunt d'ell!
És un bon central el Ayala, però a dia d'avuí no és el millor central del món com he sentit dir últimament en Radio Bou. Es que en Radio Xoto volen que fins i tot Cañete siga el millor porter del món (i ja ni juga).
Ara en Espanya hi ha prou centrals que em quedaria abans que Ayala: desde Helguera fins a Márquez passant per Pablo, Perea, Gonzalo Rodríguez, Puyol o Coloccini. Casi res!
Així que Xotet! No fardes tant del Ratón!
-
Helguera??? ugfffff ha bajado mucho el nivel. Yo si querría a ayala para mi equipo y quien diga que no o miente o no tiene ni put idea de futbol.
A dia de hoy el que mas me gusta qu juega en españa es Perea.
Y respecto al post, ayer pude ver la entrada y me parece brutal. Efectivamente está demodé eso de reconocer fallos, o decir que lo has hecho mal.
-
@Maulet:
Per a mi la millor la de Ayala a Simao…
Va ballar sevillanes damunt d'ell!És un bon central el Ayala, però a dia d'avuí no és el millor central del món com he sentit dir últimament en Radio Bou. Es que en Radio Xoto volen que fins i tot Cañete siga el millor porter del món (i ja ni juga).
Ara en Espanya hi ha prou centrals que em quedaria abans que Ayala: desde Helguera fins a Márquez passant per Pablo, Perea, Gonzalo Rodríguez, Puyol o Coloccini. Casi res!
Així que Xotet! No fardes tant del Ratón
Et recorde que Ayala, abans de lesionar-se, va guanyar la lliga, la UEFA, va ser subcampió de la Copa Amèrica i va guanyar la medalla d'or a les olimpiades. Desde entonces (que estava considerat el millor central del mon, vullgues tu o no vullgues), ha estat lesionat quasi tot el temps. Per tant, est normal que ara ja no siga el millor central del mon, ja que no ha jugat gens!!!!!
-
@XOTET DE POBLE:
Per tant, est normal que ara ja no siga el millor central del mon, ja que no ha jugat gens!!!!!
Aleshores em dones la raó!!
Jo no he dit que Ayala no haja sigut el millor central del món, de fet ho era. Però no per les raons que tú dius.
Si fóra per títuls el millor tècnic és Mourinho, que és el campió de Champions i la UEFA és una paxanga menor.
-Compara la UEFA:Partizan, CSKA Moskva, Olympiacos, Newcastle, Shakhtar, Alkmaar, Austria, Zaragoza, Steaua, Villarreal, Middlesbrough, Sporting, Lille, Auxerre, Sevilla, Parma.
-Amb la Champions: Chelsea, Barcelona, Milan, Man. United, Lyon, Bremen, Juventus, Real Madrid, Leverkusen, Liverpool, Monaco, PSV, Arsenal, Bayern.Diferència!
El millor defensa seria Carvalho o el millor mig Deco.
No! Crec que t'equivoques. Ayala ha sigut el millor central del món perquè ho era, igual que Benítez és molt millor que Mourinho. Però a dia d'avui no es pot dir que Ayala és el millor central del món, i de fet no crec que ho torne a ser… És la meva opinió.
Ja vorem que passa, perquè si ho torna a demostrar jo seré el primer en reconeixer-ho.
@Konsul:
Yo si querría a ayala para mi equipo y quien diga que no o miente o no tiene ni put idea de futbol.
Vull aclarir-te que jo no he dit mai que no voldria a Ayala al meu equip. Sols que hi ha molts als que fitxaria abans que ell. Estic plenament d'acord que si algú no fitxaria a Ayala per a Llevant no te ni puta idea de futbol. Però a mi si em dones a triar entre ell i Puyol o Terry o molts altres igual en fitxava a altre.
Ha sigut el millor del mon pero ara no poden dir aixo d'ell. Menys encara veient a Terry o Carvalho (Chelsea), Márquez o Puyol (Barça) o a Nesta (Milan).
Però està clar que, més encara amb els centrals que tenim, Ayala seria un 'crack' per al Llevant. Un galàctic.
En definitiva, a Canal Bou són uns fanàtics xotos i sols diuen que mamonades (podrien posar a Lancastrian de comentarista per a amenizar partits amb agermanaments).