El "Rifle PANDIANI" en venta x 4.5millons de euros
-
Pandiani 4,5
Manchev 3Si vendemos a Manchev por lo mismo que costó, solamente tenemos que poner 1,5 más y Pandiani es…...un rifle de repetición.
-
Ese tio es un cancer para el vestuario.
-
@Konsul:
…i per al porter de l'equip contrari es pitjor que el cancer.
En el Depor ha marcat més gols que Tristán, en el Mallorca la va liar i el seu any van guanyar la Copa del Rei i ara en el Birmingham va be tambe.
No es Ronaldo, pero es un davanter ha demostrat que pot jugar en un equip Champions i de titular. Nosaltres no podem fitxar a un 'crack' confirmat, hem de fer una aposta d'eixe estil i amb confiança segur que tira avant, perquè si esperem a fitxar a Forlán, a Eto'o o a Morientes (per dir algun nom) anem averiguats.
VINE RIFLE!! T'ESPEREM!!
P.D. Algun iluso ha dit de vendre a Manchev per 3… Qui espera recuperar eixos diners? Jo no.
-
Y quien es el que le tiene que poner los balones en la cabeza?
-
Home i amb la história del camió dona espectacul fins als entrenaments.
-
@maulet78:
P.D. Algun iluso ha dit de vendre a Manchev per 3… Qui espera recuperar eixos diners? Jo no.
El iluso soc jo, ¿ Pasa algo ?
-
Buen goleador pero muy malo para el ambiente de un vestuario.
-
@Fonseca 5:
@maulet78:
Yo tambien pienso que sera dificil conseguir recuperar la totalidad del dinero invertido por Manchef despues de la temporada que esta haciendo…..pero ojala tengas razón.
-
@Noirot return's:
habria q traer alguien de garantias en banda, jofre pone buenos balones xo ace falta mas calidad en bandas para meter balones al area!
-
@Okcap:
@Fonseca 5:
@maulet78:
Yo tambien pienso que sera dificil conseguir recuperar la totalidad del dinero invertido por Manchef despues de la temporada que esta haciendo…..pero ojala tengas razón.
Jejejejejejejej
Xe Fonseca, no et poses aixi…
Quin serà el preu de mercat de Manchev?
No vull ni pensar-ho... 300.000 euros? I gracias!
-
@_Alexis_:
@Noirot return's:
habria q traer alguien de garantias en banda, jofre pone buenos balones xo ace falta mas calidad en bandas para meter balones al area!
Bon anàlisi: només feu cónter de les centrades del partit del Dépor i voreu
-
@Konsul:
Però amb el camió podria fer viatges a la cementera de Bunyol
Mantxev no té garantia europea com les llavaores??. En dos anys tenen que tornar la pasta si no va
-
Luego no os quejeis si ponen los precios altos, para conseguir jugadores asi el club tiene que sacar dinero de donde sea.
-
@maulet78:
@Okcap:
@Fonseca 5:
@maulet78:
Jejejejejejejej
Xe Fonseca, no et poses aixi…
Quin serà el preu de mercat de Manchev?
No vull ni pensar-ho... 300.000 euros? I gracias!
No me llaaaaaaameeeees iluso
porquetengauna ilusión
-
@_Alexis_:
Joder tio, jo crec que si busques calitat tindries que enfocar la banda contraria, perque Ettien fa uns centros que ni medits…
Parlant en serio, per exemple en el partit contra el Depor que no es van centrar casi balons, no es perque Juanma i Jofre no sapien centrar sino perque jugant Sergio Garcia de '9' no crec que fora eixa la consigna de l'entrenador. Però si ens posen a un Pandiani ahi dalt, jo crec que es difícil trobar jugadors millors que Juanma i Jofre a l'hora de desequilibrar centrant balons. Ademés de que Harte la posa de puta mare també.
Jo estic TOTALMENT A FAVOR de que vinga un tio com Pandiani i crec que amb ell i poc més seria una posició més que coberta. Tampoc fa falta tindre 5 o 6 davanters com ara, amb Pandiani, Sergio Garcia i Regueiro (per posar 3 exemples) que també acaba contracte ja tens 3 tios diferents per a combinar-los.
-Un matador com Pandiani.
-Un segon punta rapid i amb futur com Sergio.
-Un extrem que pot jugar de punta com Regueiro.
O siga, que pots fer totes les combinacions possibles, jugar amb un sol punta (amb Sergio ja ho fa, o amb Rifle) o amb dos puntes (Rifle de 9 i darrere un més ràpid).