QÜESTIÓ D'IDIOMES
-
La qüestió és que sempre que obro sessió apareix configurada la pàgina en castellà, li dono a la bandera i es canvia. Però quan torno a entrar torna a estar en castellà. No es pot configurar d'una forma definitiva?.
Gràcies
-
Jo vaig ficar en valencià el foro la primera vegada que entrí, després sempre qu torne a entrar pose http://www.portalgranota.com/foros i sempre el tinc en valencià.
-
La qüestió és que sempre que obro sessió apareix configurada la pàgina en castellà, li dono a la bandera i es canvia. Però quan torno a entrar torna a estar en castellà. No es pot configurar d'una forma definitiva?.
Gràcies
A mi em passa molt a sovint, però no sempre. Estrany, no?.
-
Doncs a mi em passe sempre… tot i tenir configurat el valencià com a idioma per defecte sempre se'm carrega en castellà????
Força Llevant!!
-
Probar una cosa:
Entrar a vuestro menu de usuario y poner ahí el idioma.
Hay se debe quedar fijo.
-
Probar una cosa:
Entrar a vuestro menu de usuario y poner ahí el idioma.
Hay se debe quedar fijo.Lo tengo en el perfil de usuario pero se ve que algo falla.
-
A mi això també em pasa, ho tinc configurat en valencià, però sempre m'apareix en castellà.
-
Doncs jo també ho tinc en valencià i…
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
Eso es que sufris una persecución por parte de las fuerzas de ocupacón del país vecino
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
Eso es que sufris una persecución por parte de las fuerzas de ocupacón del país vecino
je je q gracioso
-
És el pà nostre de cada dia, però jo ja m'he afartat i quan vaig a Barcelona o València i en un lloc fan veure que no m'entenen passo de tot i continue en català, a fí de comptes si volen vendrem alguna cosa, els més interessats són els que tenen botiga. I en l'administració, etc, tenen que parlar-lo per collons. Públicament només parle castellà amb alguns amics perquè em dóna la gana.
-
Si però mos han fet tant de mal que és del tot difícil mantenir aquesta postura. Té collons que tot el que tinga que vore amb la defensa de la nostra llengua o cultura està mal vist o és sospitós mentre que el que tinga que vore amb la defensa del castellà no. Uns exemples que em venen al cap: jo he i havia sentit sovint criticar als grups espanyols que cantaven en anglès. Criticar a grups valencians per cantar en castellà està molt mal vist. També havia sentit crítiques als equips de futbol per tenir massa estrangers mentre que sentia crítiques al Bilbao per no voler ni estrangers no bascos, ni espanyols no bascos… He sentit debats encesos per defensar el castellà a Puerto Rico. Defensar el Valencià a Valencià és sospitós. I així en tot. En fi, massa temps sota la bota potser...
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
je je q gracioso
No home no, no és gràcia , és una realitat. L'exercit i la Policia Nacional, pels seus fets, es comporten realment com a forces d'ocupació. Tu simplement ets un natiu que ha d'adaptar-se a la llengua dels invasors (Xativa, Vila-real, Xirivella, etc). Les demostracions són clares en el dia a dia i Rolf es refereix a això. (o no?)
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
je je q gracioso
No home no, no és gràcia , és una realitat. L'exercit i la Policia Nacional, pels seus fets, es comporten realment com a forces d'ocupació. Tu simplement ets un natiu que ha d'adaptar-se a la llengua dels invasors (Xativa, Vila-real, Xirivella, etc). Les demostracions són clares en el dia a dia i Rolf es refereix a això. (o no?)
El que em fastigueja és que aquests fets evidents dels quals parles, hagi gent com Rolf que l'hi pren a conya, amb les seves cares tan gracioses.
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
je je q gracioso
El que em fastigueja és que aquests fets evidents dels quals parles, hagi gent com Rolf que l'hi pren a conya, amb les seves cares tan gracioses.
A mi em pareix que el nostre Rolf no és més que un pobre lacai… fidel servidor del seu senyor...
Força Llevant!!