QUI SERÀ LA REVELACIÓ DE LA TEMPORADA? LES VOSTRES APOSTES
-
Bueno, ara que s'ha donat la baixa a Celestini, i suposant que el fitxatge estrela que faça Villarroel lo màxim que serà un Manchev o un Celeste… La plantilla està més o menys tancada.
Qui serà el 'crack' de la temporada?
Qui serà el fracassat de l'any a Segona?
Contesteu a estes dos preguntes a vore quin es el sentir de la gent.
Per a mi el 'crack' serà Cavallero, que resurgirà i inclús podría anar convocat per la selecció argentina de nou. I molt que si Manchev sería bò en segona i això, però jo crec que el que se n'eixirà i demostrarà el que val serà Ian Harte. Este paio no soles demostrarà ser un bon defensa, sino que tornarà a marcar gols de falta i de 'pepinassos'. Altres que estaran a bon nivell: Descarga, Mansilla i Luismi Loro que diuen està molt fort i molt motivat.
De fracassos crec que Manchev no farà res i es convertirà en el nostre Kluivert particular… Després al Moustapha crec que serà un any d'adaptació per tot (idioma, cultura, ambient…) i no donarà massa el callo.
Veig vindre que enguany no tindrem un home golejador, que els gols dependran en bona part dels mitjos ofensius tipo Saizar, Loro, Cortois, etc. Ara vorem com van de punteria...
-
Jo crec que serà Riga. No sé perquè però em dona molt bones vibracions. Uns 10 gols pot materialitzar perfectament a més d'arrancades impresionants i jugades de contractac molt bones. Serà un jugador d'equip molt important.
-
Juanma.
-
juanma y mustafa(el aniquilador)
-
Mansilla y Loro.
-
las revelaciones seran Sandro y Mustapha.
-
Culebras i Mantxev.
"(8) I believe in miracles… "
-
a mi Carmelo me da muy buenas sensaciones
-
Pienso que Riga nos puede dar grandes tardes de gloria
-
Riga y Carmelo.
-
Tello y Carmelo
-
musta sera el salillas negro y cn velocidad. ademas d harte
-
Harte, Tello , Mansilla ,Cuortois, Saizar y Luismi Loro.
-
sense dubte, Gustavo Reggi, que farà 28 gols.
-
Vaya, se me olvidaba Reggi.
Reggi también triunfará.
-
SI NO SE PIRAN….?,SOLO PUEDE EXPLOTAR "JUANRA",EL RESTO PRACTICAMENTE ESTAN JUBILADOS UNOS Y VERDES COMO COLES OTROS.
M Y H LEVANTE.
-
Ufffff.A nosotras nos gustaria que fuera Aizpurua,Camacho,Culebras,Riga,Sandro y muchos mas.
-
SIN LUGAR A DUDAS…......
TELLO Y MUSTAPHA RIGA
-
No m'agradaria que ens fallara cap dels jugadors, així que ho deixaré com els menys destacats.
Dels que coneguem, el més destacat trobe que serà Juanma; el menys, Sandro.
Dels que no coneguem pense que sorprendrà Courtois i no acabarà d'explotar Tello.
-
Reggi nos volvera a llevar a la gloria y de los nuevos Carmelo.
MACHO LEVANTE!!!!!!
-
DE MOMENTS…
Els que més "destacaran"
RIGA
TELLO, HARTE i JUANMA (3)
REGGI, COURTOIS, MANSILLA, LORO, SANDRO, CULEBRAS, CARMELO (2)
CAVALLERO, SAIZAR, MANCHEV (1)Els que menys destacaran
MANCHEV, RIGA, SANDRO i TELLO (1)PD: Sembla que confiem en el nou planter i especialment en Mustapha Riga. Jo coincidisc amb el que ha comentat allò de l'adaptació... A més, el nivell de la segona divisió holandesa és com el de la segona B ací. Crec que no li podem exigir massa...
-
Que tanto te gusta Riga que lo dices cantando?
Para que no salga la notita pon el boton de separar palabras y después el parentesi. ( 8 ).
PD:Riga marcará 7 goles, como Manchev
-
Camacho y Caramelo.
-
Yo tengo 3….y los 3 del año pasado:
DIEGO CAMACHO
Juanma
ManchevPor ese orden. Manchev moja 15 mínimo este año.
-
La revelacion sera: VILLARROEL que se fugara del pais y se ira a vivir alguna isla del PACIFICO
-
Pues yo me la juego con el gabacho
-
Carmelo.
-
-
.
-
tello y reggi y tambien cavallero