AIXÒ QUE GUANYA EL FUTBOL
-
Luque (ex-antidepor), dos mesos sense jugar per una lesió, no vaig a negar que m'alegre, per descomptat.
-
se lo merece la verdad que iba un pelin de creido y para mi bastante sobrevalorado
-
El que s'ha de llegir…
-
Aleshores Sergio Ramos podria trencar-se els lligaments creuats i estar 6 mesos de baixa i s'ho mereixeria no???
-
@maulet78:
Aleshores Sergio Ramos podria trencar-se els lligaments creuats i estar 6 mesos de baixa i s'ho mereixeria no???
Correcte. Si tots els creguts se lesionaren, no sé ni qui jugaria a futbol, ni qui llançaria tirs lliures, ni qui pilotaria els Renault…
-
El hijopvta ese de Luque es uno de los cabecillas del tongo Depor-Mallorca del año pasado. Aun le pasa poco.
-
El hijopvta ese de Luque es uno de los cabecillas del tongo Depor-Mallorca del año pasado. Aun le pasa poco.
estoy contigo!
-
La maledicció del partit arreglat caiga sobre tots els que participaren en la conjura!!!
-
@Cullerot:
La maledicció del partit arreglat caiga sobre tots els que participaren en la conjura!!!
Eso eso que vayan cayendo uno por uno, asi sera mas divertido
-
ayyyyyyyyyyy el prmero que me ha cogido
-
Agarrar-te crec que t'hem agarrat tots, però jo soc del pensar que ni Depor ni Mallorca van tindre res a vore en el descens del Llevant l'any passat.
Els culpables, com sempre, encara són a dins…
-
@Dark City:
Agarrar-te crec que t'hem agarrat tots, però jo soc del pensar que ni Depor ni Mallorca van tindre res a vore en el descens del Llevant l'any passat.
Els culpables, com sempre, encara són a dins…
Apreneu de les errades. Nosaltres no vàrem fer neteja quan van baixar a segona i vàrem acabar a 2b i a punt de desaparèixer.
Per tirar les culpes als altres de l'incompetència pròpia ja hi ha l'asnar.
-
Está claro que no bajamos solo por la vergüenza de aquel amaño, pero ese tongo yo no lo voy a olvidar. Odio eterno al antideportivo de La Coruña.
-
@SeRGiO GaRCiA:
estoy contigo!
aHÍ AHÍ, yo estoy por esa via de alegrarse.
-
@Dark City:
ni Depor ni Mallorca van tindre res a vore en el descens del Llevant l'any passat.
tu vas observar aquest partit? està clar que ens podíem salvar malgrat això, però si ara li restares 2 o 3 punts d'aquest "robatori" al mallorca, potser el pròxim a venir al nostre camp no seria el albacete ni jugaríem a les 12 del migdia
y podries dormir mes