ELS OBRINT PAS PROCLAMEN EL SEU LLEVANTINISME
-
Estaria be que es curraren alguna cançó sobre el Llevant.
-
Les acompaño en el sentimiento.
-
recorde l'any del ascens,en un dels ultims partits,crec ke va ser contra el cordova ke va ser dissabte,despres una nutrida representacio de canya al linier i el negu,van anar a borriana a un concert de obrint pas i betagarri,i al cantant d'obrint pas li van llançar una bandera del llevant i va dir "Força LLevant,a primera!!!!"
tb l'any pasat al camp nou,al Barça-LLevant actuacio abans del partit d'Obrint pas
-
A Sva-ters també els he vist cantant alguna cosa que altra del Llevant en algun dels seus concerts i el seu bateria moltes vegades tocava amb la samarreta del Llevant.
Els de la Gossa Sorda crec que també han cantat coses del Llevant.
-
Algún dels seus membres han estat al fons d'Orriols amb nosaltres. És més al partit contra el Barça, un dels seus components portava la samarreta del Força Llevant.
-
Igualet quels xurro-xotos de "Seguridad social".
-
-
@Ramon 1909:
@Fonseca 5:
puaj a ixos no els trague
NI JO.
-
@Fonseca 5:
@Ramon 1909:
@Fonseca 5:
NI JO.
Pues xiquilla mola Por la mañana yo me levanto...
-
@Fonseca 5:
@Ramon 1909:
@Fonseca 5:
NI JO.
Pues xiquilla mola Por la mañana yo me levanto...
con la pichá mas dura que un canto .
-
Efectivamente, en el Barça-Levante del pasado año tocaron en directo antes del partido. La pena es que al mezclar fútbol y política estos pobres la llevan clara, y más al respaldar a nuestro club. Si fuese al Xotos CF igual les iba mejor. Pero como digo normalmente, más vale sólo que mal acompañado, así que mi enhorabuena para ellos.
-
Un grup granota de veres http://www.prisonersofwar.tk alguns dels seus components mes de 10 anys al gol alboraia,excepte un membre que es xoto,un cd a la venda "ciutat vella" lletres integrament en valencià i amb compromis social.
L'ORGULL D'ORRIOLS BY PRISONERS OF WAR (MORVEDRE HARDCORD HOOLIGANS)
Ets decà al Cap i Casal simbol de simpatia i humiltat acostumat a viure a l’infern,
Kilometres d’il.lusió i calor mai han sigut impediment per estar de nou al teu costatAl meu cor roig pasió i sang, blau del cel barres blaugranes del teu clasic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana pasió desmesurada fidelitat il.limitada.I al setembre il.lusionat aniré a vore’t lluitar defensat els colors que un dia em van enganxar,
Tu dona’l tot al terreny de joc q a la grada tot esta preparat,
cantics ensordidors, festa, lluïta i color, marquen que una altra setmana mor
Força Llevant orgull i honor,
D’un club forjat en l’adversitat, adversitat!
-
@BOMBERPILOT:
Un grup granota de veres http://www.prisonersofwar.tk alguns dels seus components mes de 10 anys al gol alboraia,excepte un membre que es xoto,un cd a la venda "ciutat vella" lletres integrament en valencià i amb compromis social.
Ets decà al Cap i Casal simbol de simpatia i humiltat acostumat a viure a l’infern,
Kilometres d’il.lusió i calor mai han sigut impediment per estar de nou al teu costatAl meu cor roig pasió i sang, blau del cel barres blaugranes del teu clasic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana pasió desmesurada fidelitat il.limitada.I al setembre il.lusionat aniré a vore’t lluitar defensat els colors que un dia em van enganxar,
D’un club forjat en l’adversitat, adversitat!GRUPAZO!!! y doy fe q son granotas de verdad
-
Obrint pas son els millors… i clar esta k son del millor equip...
CAP AGRESIO SENSE RESPOSTA
-
obrint pas, no comments, jejeje….
PRISONERS OF WAR, els amos on esten diumenge rere diumenge al gol alboraia, i dir que la canço de l'orgull d'orriols hem posa la pell d punta cada cop que la toquen al assaig, imagineu-vos en un directe...
si voleu o esteu interesats en pillar el primer disc d'aquesta banda titolat ciutat vella feu-me-ho saber per privat.
-
obrint pas, no comments, jejeje….
PRISONERS OF WAR, els amos on esten diumenge rere diumenge al gol alboraia, i dir que la canço de l'orgull d'orriols hem posa la pell d punta cada cop que la toquen al assaig, imagineu-vos en un directe...
si voleu o esteu interesats en pillar el primer disc d'aquesta banda titolat ciutat vella feu-me-ho saber per privat.
sinceramente yo lo tengo y es un discazo!!!!
peazo concierto q hicieron aki en mallorca este verano, menudo pedo me pille….
-
@BOMBERPILOT:
D’un club forjat en l’adversitat, adversitat!Es pot decarregar d'algun lloc per serntir-la?